Gå til innhold

Hvor mye veier du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anorexia Nevrosa er en sykdom, anorektisk er den korrekte betegnelsen på mennesker som enten veier for lite i forhold til høyde, eller har gått ned for mange kg over for kort tidsrom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

180 og 68-69 kg.. :(

Vil helst ned til 64 eller klare å trene/stramme opp litt :trene:

Skrevet

Er 180 høy og veier mellom 68-70 kg.

Er forsåvidt fornøyd, men vil gjerne ned til 65 kg.

Det er bare så vanskelig.

Skrevet

Jeg er 1.57 og veier 52 kg. Alt i alt ganske fornøyd, men jobber fortsatt med å flate magen min.

Skrevet

Jeg er 165 cm høy og veier nå 60 kg. Veide 69 kg for 4 mnd siden, så jeg må si meg fornøyd. Vil kanskje ned to kg til, men vet ikke om det går. Trener flere dager i uka, så nå er jeg stram og har fått muskler. Er like fornøyd med det som jeg er av vekttapet. Skal ikke klage :)

Skrevet

Alle her jo så høye og veier så lite!! trener dere? jeg er 165 høy og veier nå ca 65kg, skal ned til 60... men med vekta jeg har nå går jeg inn i klær med str 36 og small=) selv om noen sier de er naturlig tynne, er det flere her som faktisk er alt for tynne om den vekta dre oppgir stemmer. Det nytter ikke å bare skylde på lett beinbygning og naturlig slankhet. Dere kan gjøre noe med det!!!

Skrevet
Alle her jo så høye og veier så lite!! trener dere? jeg er 165 høy og veier nå ca 65kg, skal ned til 60... men med vekta jeg har nå går jeg inn i klær med str 36 og small=) selv om noen sier de er naturlig tynne, er det flere her som faktisk er alt for tynne om den vekta dre oppgir stemmer. Det nytter ikke å bare skylde på lett beinbygning og naturlig slankhet. Dere kan gjøre noe med det!!!

Vell med meg er det som med alt anna i livet, det går litt opp og ned alt etter situasjonen.

Skrevet

161 cm og 54 kg - førnøyd, gjerne opp en kg.

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Vekt og høyde sier generelt lite om hvordan kroppssammensetningen til en person er, dermed er det ganske irrelevant for sammenligningens skyld.

Man kan eksempelvis veie 55 kg, være 166 høy og være helt deffet og ha lav fettprosent. Ikke umulig å være dvask med den vekten heller hvis man stiller veldig svakt i muskelklassen.

Personlig har jeg "matchvekt" på 74-75 kg (er 174 cm høy) og er strålende fornøyd med det. Veldig mye i forhold til høyden vil mange si, men jeg er muskuløs og har relativt lav fettprosent. Var nede i 62 kg for noen år siden, men da var jeg ikke godt trent, og så dvask ut i forhold til det jeg gjør nå (selv om selvfølgelig lårene var mindre i omkrets etc). Var egentlig litt "tynnfeit" med den kroppssammensetningen jeg hadde på det tidspunktet. :ler:

Skrevet
167cm og 47 kg, blir aldri fornøyd:(

slik var det med meg også. Tenkte at om jeg ble tynnere så ble jeg mer fornøyd med kroppen, men neida...endte opp på 47kg, 165 høy og da med en fettprosent på 2,8!!! (altså, døden var ikke langt borte) sjekk fettprosenten din hos en lege, og kanskje vil et tall som viser at den faktisk ikke er for høy virke positivt? da jeg fikk se hvor lav min var ble det lettere å legge på seg, og jeg synes jeg er MYE finere nå enn da, mer tilpass med meg selv :klemmer:

Gjest Løve66
Skrevet
167cm og 47 kg, blir aldri fornøyd:(

Ikke fornøyd fordi du er for lett eller synes du at 47 kg. er for mye?

Skrevet

vet det ikke er mye.. men jeg har ufattelig stor angst for å legge på meg, tørr derfor ikke å spise så mye... :( kunne ønske jeg ikke var så dum.

Gjest Gjest_lis_*
Skrevet

Jeg er ca 170, og jeg veier alt fra 64-68, det er litt forskjellig i forhold til når på dagen og sånn. Jeg er absolutt ikke tykk, men veier tydligvis en del mer enn de fleste her inne?

Men for all del: familien er kjent for tung beinbygning, jeg trener min tre ganger i uken og er strålende fornøyd med meg selv.

Det er å anbefale jenter, ikke gidd å sitt hjemme å sutre over hvordan dere ser ut. Livet blir ikke bedre av den grunn! (Jeg mener ikke at dere burde komme dere ut for å trene, eller noe sånt, jeg mener at dere burde komme dere ut og se at dere er flotte mennesker, som alle andre)

Skrevet
Alle her jo så høye og veier så lite!! trener dere?

Sier meg enig med deg, det kan hende det dreier seg om lite trening ja.. Jeg er 168 og raste nedover i vekt en stund pga stress. Da vekta stod på 54 kg var jeg så tynn at det var direkte stygt. Livssituasjonen min bedret seg for en stund siden, og jeg begynte å spise riktig og trene forholdsvis mye. Nå veier jeg 60, og er på god vei til en kropp jeg kan trives med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...