Gå til innhold

Sminke - før eller etter frisør?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skal legge brudesminken selv, men sette opp håret hos frisør.

Bør jeg legge sminken før jeg drar dit, eller etterpå?

Har et ganske stramt tidskjema... Vielsen finner sted klokken 11.20, og frisørtimen min er klokken 09.00, jeg har èn times kjøretur fra frisør til stedet vielsen finner sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg ble både frisert og sminket hos frisørsalongen. Hun sminket først og friserte etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg var det omvendt, frisøren sminket meg til slutt... Men dette er vel kanskje smak og behag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også sminke meg selv, og frisøren min anbefaler at jeg gjør det før jeg kommer dit

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer kanskje an på hvordan håret skal være?

Blir det trukket godt vekk fra ansiktet er det lettere å legge sminke etterpå, enn om det skal henge mye ned langs siden.

Kan du ikke sminke deg først og så ta med makeup-krem/pudder til frisøren? Nødhjelp hvis noe langs hårfestet blir vasket bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Jeg skal sminkes etter friseringen!

Min tante (som er frisør) skal ordne håret mitt, skal ikke gjøre så mye med det, men hun bruker så sinnsykt lang tid på veldig lite!! :ler:

Jeg skal derfra til hudpleieren klokken ti, og vielsen er klokken 12..så det skulle vel være nok av tid til å slappe litt av etter all ståheien tenker jeg! hadde egentlig tenkt at det skulle være tid nok til at jeg og forloveren min tok oss en liten martini eller noe...før kirka! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren min legger håret først og så sminke.. Dette pga frisyren jeg skal ha... Kommer nok ann på frisyre og hva frisøren foretrekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...