Gå til innhold

Jeans i heimen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,,,

Har noen her forslag til hvordan jeg kan få dama til å gå mer i trange jeans hjemme?

er så lei av at hun skifter til stygge joggebukser nesten med engang hun kommer inn døra.

Har sagt til henne at jeg liker henne best i tighte jeans, men da fnøys hun å sa at hun ønsket å kle seg behagelig hjemme, men hva med meg??

tar i mot alle tips med stor takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men hva med meg??

tar i mot alle tips med stor takk:-)

Tror kanskje tights på deg blir vel heavy, men for all del - du bestemmer jo selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til gjest,

Hva går du i hjemme da? Kan forstå dama de veldig godt. Når man har vært ute en hel dag med trange jeans og høye støveletter er det helt utrolig deilig å ta dem av med en gang man kommer inn døra. kanske du kan få henne til å gå med kjole eller tunika i stedet?? Det er like behagelig som joggebukse (som regel), men er MYE mer sexy :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg gjest. Det er lite som er så fælt som joggebukser når man ikke er ute og jogger. Uansett om det er i heimen eller ute på byen.

Jeg var en gang sammen med en mann som presterte å kun gå rundt i en stillongs hjemme. Holdt på å få sjokk da jeg så det første gangen. Det er utrolig avtennende, og vi har ikke mer med hverandre å gjøre for å si det sånn.

Så uansett om det er kvinner eller menn bør man kle seg anstendig hjemme også. Jeg går bestandig med jeans hjemme. Ikke de samme som jeg bruker på jobb, men jeg skifter til et par andre. Jeans behøver ikke nødvendigvis være så trange at man får vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gå i trange jeans selv du ts.

Jeg er glad jeg er sammen med en mann som synes jeg er sexy både i joggebukse og uten sminke. Mine trangeste jeans går jeg sjelden i hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det deilgste med å komme hjem er jo å ta av seg trange og pynta klær, og ta på seg noe behagelig og avslappa i stedet!

Glad jeg har en kjæreste som liker meg like godt uansett hva jeg har på meg! Er ikke klærne som er det viktige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at man skal pynte seg litt for hverandre også. Men i hverdagen må man få lov til å være seg selv. Og jeg kan signere på at en del av buksene jeg går med ute er fryktelig ubehagelige å sitte i.

Hadde mannen min forventet at jeg hadde gått med trange bukser hjemme, hadde han føket rett ut døra... Eller, jeg ville nok svart "ja kjære, men da forventer jeg at du har på deg skjorte hver dag, belte i buksa og at jeg aldri ser boksershortsen over buksekanten din."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Enig i at man skal pynte seg litt for hverandre også. Men i hverdagen må man få lov til å være seg selv. Og jeg kan signere på at en del av buksene jeg går med ute er fryktelig ubehagelige å sitte i.

Hvorfor går du med bukser du ikke klarer å sitte med til hverdags??

hadde det ikke vært bedre å gått med de når du var sammen med din mann for å glede han:-)

til dere andre som har svart:

jeg har aldri ment at jeg skal tvinge dama mi til noe hun ikke vil, men som sagt så ønsker jeg at hun kunne kledd seg litt bedre hjemme, og mener da ikke stillett hæler og partyklær, men jeans istedenfor slaskete joggebukser.

går dere alle her bare i slaskete klær hjemme?

Håper fortsatt på gode råd på hvordan jeg kan ta opp dette med henne på en fin måte.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går du med bukser du ikke klarer å sitte med til hverdags??

hadde det ikke vært bedre å gått med de når du var sammen med din mann for å glede han:-)

Min mann blir gledet med helt andre plagg enn dongeribukser :) Han mener i det hele tatt at dongeri er et temmelig usexy fjortisplagg.

De fleste bukser jenter går i er ubehagelige i lengden, om ikke blir det saggebukser. På jobben går jeg i dress, og det kan du vel være enig i at det ikke er det mest behagelige hjemmeplagget. Går jeg med kjole, beholder jeg den på utover kvelden. Men når han har invitert meg ut på middag i morgen blir det selvfølgelig kjole og stilletthæler.

La kjæresten din gå med det hun vil du. Skal jeg gi deg et tips, er det at det å hinte om at kjæresten skal gå med noe annet en det hun selv ønsker, er temmelig upopulært uansett hvordan det blir sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løve66

Det finnes fortsatt jeans i stretch å få tak i (noen av de ser faktisk bra ut) - kanskje det kunne vært noe for din "slaskete" samboer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med ettersittende sorte stoffbukser? Laget av viscose, polyamid og elastine! De sitter som et skudd, er tettsittende i rumpe og lår, men likevel superbehagelige å ha på. Likestilt med juggebukse i comfort synes jeg. Jeg har flere slike bukser, og bruker de både til pent og til hverdags og hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går faktisk mest i ullkjoler med strømper under hjemme - veldig behagelig.

Poenget mitt over var bare at man må få bestemme selv hva man går i i et forhold, og skal man snakke om hvilket kjønn som generelt kler seg mest usexy og sjuskete, er det nok gutter, med alt for store bukser og boksershortsen stikkende ut.

Men det å høre om man kan pynte seg mer for hverandre hjemme er selvfølgelig lov, men da synes jeg det kan gå begge veier. Som sagt - hadde mannen min bedt om at jeg skulle ta på meg noe annet, skulle han fått lov til å gå å ta på seg et belte og en skjorte først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Jeg og kjæresten er sånn som helst VIL ha hverandre i joggebukse vi. han klager alltid på meg når jeg har på meg olabukse og det samme gjør han med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denimtights? Mykt og behagelig men samtidig tight. :)

Ubehagelig å gå hele dagen med trange jeans. Og leger anbefaler ikke å gå med trange jeans hele dagen heller, da det kan føre til sopp?

Eller hva med skjørt, mer behagelig og fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå lurer vi veldig på hva du går i hjemme?

Levis 571 er forresten en veldig behagelig myk dongri bukse, som jeg ikke gidder å ta av meg når jeg kommer hjem. Men kjære deg, la dama få gå i det hun vil. Dere kan jo heller gå litt mere naken hjemme da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Trådstarter_*
Ja, nå lurer vi veldig på hva du går i hjemme?

Hjemme går jeg med jeans og tskjorte.

hva går du og resten av dere med hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går faktisk mest i ullkjoler med strømper under hjemme - veldig behagelig.

Poenget mitt over var bare at man må få bestemme selv hva man går i i et forhold, og skal man snakke om hvilket kjønn som generelt kler seg mest usexy og sjuskete, er det nok gutter, med alt for store bukser og boksershortsen stikkende ut.

Men det å høre om man kan pynte seg mer for hverandre hjemme er selvfølgelig lov, men da synes jeg det kan gå begge veier. Som sagt - hadde mannen min bedt om at jeg skulle ta på meg noe annet, skulle han fått lov til å gå å ta på seg et belte og en skjorte først.

Ullkjoler er jeg enig i. Bruker nesten alltid kjole hjemme. Behageleg og ha på. Forstår ikke mannen som vil ha henne i jeans. Er vel bedre med sexy kjole eller skjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...