Gå til innhold

Hvor lenge har du vært singel?

Gregers

Anbefalte innlegg

Samme her, var mer eller mindre singel fra jeg var 19 til 35, bodde også i utlandet store deler av denne tiden (noe jeg fremdeles gjør).. Hadde selvfølgelig eventyr på gang i dette tidsløpet, men det ble aldri til noe seriøst. Må innrømme at jeg syntes det begynte å bli litt vel mye av det gode når jeg var i 30-årene og fremdeles singel, men så til slutt fant jeg mannen jeg hadde lett etter alle disse årene og lever nå livets glade dager som gift dame uti skogen :)

For en fin historie. Jeg er 36 år og har alltid vært mer eller mindre singel... Så kanskje det er min tur nå. Men jeg vil bo ved havet da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en fin historie. Jeg er 36 år og har alltid vært mer eller mindre singel... Så kanskje det er min tur nå. Men jeg vil bo ved havet da... :)

Føler at min historie er beviset på at det er aldri for sent og det er jo mange som bor ved sjøen... ;) Tipper at din tur kommer før enn du tror :)

Husker engang at en av mine venninner skulle trøste meg (mens jeg var fremdeles i 20-årene og var i en sånn "jeg blir alltid alene, snufs" periode) og sa "Ja, men kjære deg, det er aldri for sent, tenk bare på alle de som finner hverandre på aldershjemmet.." Det var ikke akkurat vellykket trøst.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_LilleMeg_*

Blir 18 snart, har vært singel hele livet, forutenom et forhold tidligere i vinter som varte i ca 3 måneder, som jeg egentlig ikke vil definere som et forhold ettersom jeg ikke hadde følelser for han, og forholdet ledet aldri til noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også vært singel i 2 dager! Det føles utrolig rart! Jeg har vært mye singel i mitt liv men trodde virkelig at jeg skulle slippe å bli det en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 mnd! Forrige forhold varte i 6 år. Ikke klar for noe nytt forhold nå. Trives godt alene. :) Og eksen er fortsatt min beste venn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, men kjære deg, det er aldri for sent, tenk bare på alle de som finner hverandre på aldershjemmet.." Det var ikke akkurat vellykket trøst.. ;)

:ler:

Oppløftende å høre at det bare er 50 år igjen, ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 mnd som singel nå :)

Trives bedre og bedre, men drømmer av og til om å møte en hyggelig, passe pen og spennende jente igjen.

Hun dukker nok opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cederic Rueben

5 år sån ca. Og jeg må si at jeg det er perioder jeg er litt lei av det. Og være singel noen ganger kunne det vært greit og bo sammen med noen...

Endret av Cederic Rueben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...