Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #41 Del Skrevet 30. oktober 2008 Samme her, var mer eller mindre singel fra jeg var 19 til 35, bodde også i utlandet store deler av denne tiden (noe jeg fremdeles gjør).. Hadde selvfølgelig eventyr på gang i dette tidsløpet, men det ble aldri til noe seriøst. Må innrømme at jeg syntes det begynte å bli litt vel mye av det gode når jeg var i 30-årene og fremdeles singel, men så til slutt fant jeg mannen jeg hadde lett etter alle disse årene og lever nå livets glade dager som gift dame uti skogen For en fin historie. Jeg er 36 år og har alltid vært mer eller mindre singel... Så kanskje det er min tur nå. Men jeg vil bo ved havet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 30. oktober 2008 #42 Del Skrevet 30. oktober 2008 For en fin historie. Jeg er 36 år og har alltid vært mer eller mindre singel... Så kanskje det er min tur nå. Men jeg vil bo ved havet da... Føler at min historie er beviset på at det er aldri for sent og det er jo mange som bor ved sjøen... Tipper at din tur kommer før enn du tror Husker engang at en av mine venninner skulle trøste meg (mens jeg var fremdeles i 20-årene og var i en sånn "jeg blir alltid alene, snufs" periode) og sa "Ja, men kjære deg, det er aldri for sent, tenk bare på alle de som finner hverandre på aldershjemmet.." Det var ikke akkurat vellykket trøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 31. oktober 2008 #43 Del Skrevet 31. oktober 2008 To uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMegMK Skrevet 1. november 2008 #44 Del Skrevet 1. november 2008 ble 17 i går og fortsatt singel:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 2. november 2008 #45 Del Skrevet 2. november 2008 Tråden er ryddet mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_LilleMeg_* Skrevet 2. november 2008 #46 Del Skrevet 2. november 2008 Blir 18 snart, har vært singel hele livet, forutenom et forhold tidligere i vinter som varte i ca 3 måneder, som jeg egentlig ikke vil definere som et forhold ettersom jeg ikke hadde følelser for han, og forholdet ledet aldri til noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiol Skrevet 2. november 2008 #47 Del Skrevet 2. november 2008 2 dager! Veldig rart etter å ha hatt kjæreste i 3,5 år. Men men. Nå er det singellivet igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. november 2008 #48 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har også vært singel i 2 dager! Det føles utrolig rart! Jeg har vært mye singel i mitt liv men trodde virkelig at jeg skulle slippe å bli det en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #49 Del Skrevet 3. november 2008 4 mnd! Forrige forhold varte i 6 år. Ikke klar for noe nytt forhold nå. Trives godt alene. Og eksen er fortsatt min beste venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 3. november 2008 #50 Del Skrevet 3. november 2008 7 mnd tror jeg, sånn ca. Ikke så altfor lenge egentlig og jeg har vel en liten romanse på gang. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #51 Del Skrevet 3. november 2008 "Ja, men kjære deg, det er aldri for sent, tenk bare på alle de som finner hverandre på aldershjemmet.." Det var ikke akkurat vellykket trøst.. Oppløftende å høre at det bare er 50 år igjen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 3. november 2008 #52 Del Skrevet 3. november 2008 10 mnd som singel nå Trives bedre og bedre, men drømmer av og til om å møte en hyggelig, passe pen og spennende jente igjen. Hun dukker nok opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 3. november 2008 #53 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) 5 år sån ca. Og jeg må si at jeg det er perioder jeg er litt lei av det. Og være singel noen ganger kunne det vært greit og bo sammen med noen... Endret 3. november 2008 av Cederic Rueben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gest Skrevet 5. november 2008 #54 Del Skrevet 5. november 2008 gift i 15 år, singel i fem fattige månder, og nå i underlig mellomfase m mye fin sex og endel hodebry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #55 Del Skrevet 5. november 2008 Gift i 11 år, singel i tre måneder og allerede kommer det mye fint...ikke bra...skal jo være singel lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå