Gå til innhold

Hvor lenge har du vært singel?

Gregers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og du mangler fullstendig forståelsen for ironi og humor, eller? ;)

Nei, nei, nei, se på innlegget og du vil se at det er Gus som er ironisk som la til underskriften din :fnise:

Ikke singel nå men det lengste var vel 2 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel i bare tre måneder, men det virker som en evighet.. Det var ikke så mye kjærlighet det siste året i forholdet.. Savner noen å kose med. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forresten 22 og singel, og ikke 20 som jeg kanskje ga uttrykk for i forrige innlegg. Litt greit å høre (på en måte) om andre som også er "evig single"... Trodde det var lettere for jenter å få kjæreste siden dere tradisjonelt er de som blir sjekket opp.

Hos meg er det nok en kombinasjon av sjenanse i ungdommen (og en forelskelse som ikke var besvart), sammen med andre omstendigheter litt senere i livet.

Må legge til at jeg er en helt annen person nå, da, og jeg aner kanskje et lite lys i enden av tunnelen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei, se på innlegget og du vil se at det er Gus som er ironisk som la til underskriften din :fnise:

Ikke singel nå men det lengste var vel 2 år!

Uhm...jeg skjønte veldig godt at han hintet til signaturen min da han sa han skjønte hvorfor jeg var singel. Etter svaret hans så skjønte jeg at han var ironisk. Bare litt vanskelig å vite når man ikke ser ansiktet til personen eller hører stemmen. Grunnen til at jeg la til ;) da jeg kommenterte Gus sitt innlegg var at jeg hadde en liten følelse av at han kanskje var ironisk. Som sagt, sånne ting er ekstremt vanskelig å plukke opp på nett, når det ikke står i sammenheng med noe annet, eller man ikke putter på en emote.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har vært singel i 1 år nå. Hadde et forhold som varte nesten ett år, før det var jeg singel i 4 år.

Er ikke interessert i noe nytt nå. Deilig å bare tenke på meg selv og barnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sara_*

Jente, 31 år, har vært single i 13 måneder. Før det har jeg hatt kjærester om trent sammenhengende, helt siden jeg begynte å interessere meg for gutter. Lengste forhold 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år!!! :goodbye:

Hallo, føler meg som en dust...folk begynner vel å tro at jeg er lesbisk snart...

Lesbiske kan da ha kjærester de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel i snart 3 år, med unntakt av en kort romanse som jeg slett ikke var klar for.

Men kjenner at jeg vil ha ny "familie" igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elfrida

Jeg har vært singel i nesten 10 år i voksen alder, og det var i grunnen helt OK. En spennende og fin periode, bodde i utlandet litt og trengte ikke å tenke på så mange andre enn meg selv - men til slutt begynte jeg å lure på om jeg ville forbli singel resten av livet....

Veldig fint å ikke være det lenger, men det er fordi jeg har funnet en det virkelig har klaffet med.

Hallo, føler meg som en dust...folk begynner vel å tro at jeg er lesbisk snart...
Jada, det gjør de nok. Akkurat som om lesber er spesielt mye single.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 21 år vært singel snart et år, etter å ha vært i et forhold på nesten 4 år. var deilig å være fri i begynnelsen, men jeg lengter virkelig etter noen å dele tanker, håp og drømmer med. Savner det og ha sex med noen som vet jeg hvordan jeg vil ha det ogsåklart, den deilige følelsen av å ligge vedsiden av noen som er glad i deg og er KJEMPE glade fordi jeg er pia hans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bygdedyret_*

Jeg har vært singel i ca. 6 måneder nå, og da hadde jeg ikke vært singel på nesten 20 år. Litt av en overgang, og markedsverdien min har stupt siden sist jeg var singel. Litt lettere å være singel som 25 åring enn som 45 år med tre barn og katt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har vært singel i ca. 6 måneder nå, og da hadde jeg ikke vært singel på nesten 20 år. Litt av en overgang, og markedsverdien min har stupt siden sist jeg var singel. Litt lettere å være singel som 25 åring enn som 45 år med tre barn og katt. :ler:

Tja, du slipper ihvertfall maset om at du må skaffe deg en mann snart, for du vil vel ha barn vel??? Tikk takk vettu. Kjekt med folk som er desperate på ens vegne, jah...

Jeg er forøvrig 26, og har vært enslig i 5 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bygdedyret_*
Tja, du slipper ihvertfall maset om at du må skaffe deg en mann snart, for du vil vel ha barn vel??? Tikk takk vettu. Kjekt med folk som er desperate på ens vegne, jah...

Jeg er forøvrig 26, og har vært enslig i 5 år...

Ja, jeg husker det maset da jeg var 25. Og som du sier, det slipper jeg nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 år gammel "gutt" og har vert singel så og si alltid. Noen småtterier her og der, men aldri noe seriøst.

Men jeg har funnet den jeg vil dele livet med så, kanskje kanskje. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i nesten 10 år i voksen alder, og det var i grunnen helt OK. En spennende og fin periode, bodde i utlandet litt og trengte ikke å tenke på så mange andre enn meg selv - men til slutt begynte jeg å lure på om jeg ville forbli singel resten av livet....

Samme her, var mer eller mindre singel fra jeg var 19 til 35, bodde også i utlandet store deler av denne tiden (noe jeg fremdeles gjør).. Hadde selvfølgelig eventyr på gang i dette tidsløpet, men det ble aldri til noe seriøst. Må innrømme at jeg syntes det begynte å bli litt vel mye av det gode når jeg var i 30-årene og fremdeles singel, men så til slutt fant jeg mannen jeg hadde lett etter alle disse årene og lever nå livets glade dager som gift dame uti skogen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...