Gå til innhold

Hvor lenge har du vært singel?

Gregers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 år.

Ubegeripelig. Ikke har jeg vorte på nesa heller. Men det er klart; jeg SNAKKER jo med andre menn og stiller opp og hjelper kjæresten min med alt, bl.a kjøring til og fra. Men at jeg SNAKKER med en annen mann er jo utilgivelig.

Tror jeg blir singel resten av livet..ikke lenge til pensjonistilværelsen nå Skal snakke med flere menn fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Med unntak av et forhold som varte 2 mnd for to år siden har jeg vært singel i 4 år. Er rimelig lei nå... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tone_*

Et halvt år. Synes ikke det er lenge, syns det var nettopp.

Har vært singel i ti år før siste forhold, som varte i syv år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Jeg har vært singel i litt over 2 år. Er 40 år, og ble skilt for 2 år siden. Har det veldig godt som singel, men begynner å bli klar for en mann i livet mitt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 20 år, vært singel i 20 år! :P

Hehe, høres ut som meg det. (bare at jeg er gutt da)

Endret av ty_pennington
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet på det for litt siden og fikk en aldri så liten rude awakening da jeg fant ut at det ikke var 2 år, men snart 3 år. Har hatt noen flørter i den tida, men ingenting håndfast eller seriøst. Håper å finne noe/noen snart, er lei av å være singel, men har definitivt blitt mer kresen disse årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres ut som meg det. (bare at jeg er gutt da)

Fortsetter... bare at jeg er 25år (dessverre)

Er vel blant de få regner jeg med... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 28 og har vært singel i 11 måneder. Forrige forhold varte i 4 år. Synes det har gått veldig fort alt sammen, kan ikke si jeg forstår dem som er klare for nytt forhold etter et par måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en aldri så liten rude awakening da jeg fant ut at det ikke var 2 år, men snart 3 år.

Why be difficult, when, with just a little more effort, you can be absolutely impossible?

Jeg tror jeg vet årsaken til at du er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel 2 mnd, så er ikke så lenge ;)

Men var ikke barnets far så føler meg klar for noe nytt snart... Og noe varig! Vil sååå gjerne treffe Mr.Right nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært singel i 3 år, helt greit..trenger tid alene og er ikke klar for noe seriøst ennå, nærhet derimot..vurderer å få meg en "venn";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...