Possibly Skrevet 12. oktober 2008 #21 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg aksepterer selvsagt at andre folk er annerledes enn meg, jeg forklarer bare hvorfor dette er vanskelig å forstå for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 15. oktober 2008 #22 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tidligere hadde jeg regelmessig sex med en bestekompis, uten følelser involvert, vi kysset ikke en gang, bare ren sex. Det fungerte helt fint. Ellers hang vi bare sammen som vanlige venner, ble aldri noe stress ut av det fra noen sin side, han har nå flyttet til andre siden av landet og vi har fortsatt sex når vi treffes, så sant begge er single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lily26 Skrevet 17. oktober 2008 #23 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har hatt sexbuddy i noen måneder, men det ble slitsomt fordi han er noe sånt som den beste vennen jeg noen gang har hatt. Vi klarte til slutt ikke skille sex og følelser, blei forelska, hadde et kort, masete og hektisk forhold (men det var bra!), og gjorde det slutt etter noen få måneder. I noen måneder etter det var vi on-off-on-off og hadde sex av og til. Nå har vi laget en deal: null mer sex, vi vil forbli venner og ikke kødde med noe som fungerte så bar i utgangspunktet. Jeg tror at hvis en sexbuddy skal kunne være en sexbuddy og ikke noe mer, burde man ikke være venn med han ellers. Da kan det fort bli komplisert, slik som jeg opplevde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. oktober 2008 #24 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har hatt sexbuddy i noen måneder, men det ble slitsomt fordi han er noe sånt som den beste vennen jeg noen gang har hatt. Vi klarte til slutt ikke skille sex og følelser, blei forelska, hadde et kort, masete og hektisk forhold (men det var bra!), og gjorde det slutt etter noen få måneder. I noen måneder etter det var vi on-off-on-off og hadde sex av og til. Nå har vi laget en deal: null mer sex, vi vil forbli venner og ikke kødde med noe som fungerte så bar i utgangspunktet. Jeg tror at hvis en sexbuddy skal kunne være en sexbuddy og ikke noe mer, burde man ikke være venn med han ellers. Da kan det fort bli komplisert, slik som jeg opplevde. Men det kan også fungere helt fint sånn som for Virvelvind og meg. Det der er så utrolig individuelt, og utgangspunktet har også mye å si. Er det en person du funker fint med som venn, men som du aldri kunne falt for er det annerledes enn med en venn som er den typen fyr du godt kunne tenkt deg å være sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lily26 Skrevet 18. oktober 2008 #25 Del Skrevet 18. oktober 2008 Men det kan også fungere helt fint sånn som for Virvelvind og meg. Det der er så utrolig individuelt, og utgangspunktet har også mye å si. Er det en person du funker fint med som venn, men som du aldri kunne falt for er det annerledes enn med en venn som er den typen fyr du godt kunne tenkt deg å være sammen med. Ja, jeg må vel si meg enig. Vi falt jo for hverandre, noe som ødela hele greia. Det er nok viktig at man vet hvor man har hverandre også, at man er enige om at det kun er en sexgreie og ikke et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #26 Del Skrevet 18. oktober 2008 Knullekompiser, fuckbuddies, friends with benefits... kjært barn, mange navn. Har du en sånn/har du hatt en? Hvilke "regler" hadde dere? Bare sex, med eller uten overnatting? Dater dere andre, og i så fall, har dere sex med dem også? Gjør dere noe som kan ligne på "kjæresteting", kino, konsert e.l.? Eller møtes dere kun for å ha sex? Ja, det lurer jeg på i dag, siden jeg vurderer en.... Fortell gjerne! Ja flere men det er ikke alltid lett å holde styr på følelsene. Jeg hadde sjansen til å hoppe til sengs med ei jeg var forelska i for noen år siden for kun sex, men styrte unna. Nå er jeg ikke forelska i henne lengre og angrer, lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justwondering Skrevet 18. oktober 2008 #27 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hmm... Jeg har et spørsmål angående dette.. Jeg hadde en one night stand for en stund tilbake, og etter det har vi møttes to ganger og pratet og hatt sex! Vi har sinsykt bra kjemi og alt det der! Nå har jeg blitt håpløst forelsket i han, og har tenkt til å fortelle han at jeg liker han. Har noen no tips for hva jeg kan si? Hvordan kan jeg overbevise han? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 18. oktober 2008 #28 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vi kysset ikke en gang, bare ren sex. Ja, det må ha vært mekanisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 20. oktober 2008 #29 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg hadde en for en stund siden. Vi hadde ikke noen regler i det hele tatt. Vi møttes, det var ingen følelser rundt, og vi hadde bare sex. Men om man finner noen man får følelser for er det jo smart å si ifra om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. oktober 2008 #30 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva er det som er så farlig med at man får følelser da henine? Og skal man fortelle den andre parten at man får følelser? - Men mennesker stoler jo ikke på ord, - det er handlinger man gjør som viser følelsene man har. Jeg tror automatisk at alle som ligger med meg har følelser for meg, siden jeg har følelser for dem. Men nå viser det seg kanskje at jenter tenker litt annerledes der dere heller ligger med gutter uten følelser? Hvorfor er dere sånn? Er det fordi dere føler at dere får mer selvkontroll dersom dere ikke følelsesmessig engasjerer dere i de dere lar komme opp i skrittet deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 21. oktober 2008 #31 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kanskje fordi at vi - hvis vi får følelser for elskeren vår - ønsker noe mer enn bare sex og fest og moro. Kanskje vi begynner å ønske oss hverdager også... Hvorfor er det så mange menn som er "sex er okei, at du sover her er okei, at vi spiser sammen er okei" - nesten alt et kjærestepar gjør, bortsett fra at vi skal gjøre det bare vi to, og aldri sammen med andre. Da klinger det litt "hemmelig kjæreste" i ørene hos meg. Og jeg er da ikke såååå stygg...? Hvorfor er så mange menn redd følelser? For å involvere seg? Hvor er han som våger og tør, og dermed også risikerer å gå på trynet hvis det ikke funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. oktober 2008 #32 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alle menn med litt vett i huet skjønner jo at dersom man skal involvere seg følelsesmessig med dama lønner det seg å kjenne henne litt først. Hvordan er dama når du ikke er tilstede? Er hun trofast av natur, eller liker hun å prøve lykken? Smiler hun bak ryggen din? Hvor godt kjenner du henne? Og til deg Tone, hva er det som er mer bevis for harmoni og bekreftelse enn at en du er glad i vil være alene sammen med deg? Hva kommer det av at dere jenter hele tiden vil være sammen med alle de andre når man har kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #33 Del Skrevet 22. oktober 2008 Knullekompiser, fuckbuddies, friends with benefits... kjært barn, mange navn. Har du en sånn/har du hatt en? Hvilke "regler" hadde dere? Bare sex, med eller uten overnatting? Dater dere andre, og i så fall, har dere sex med dem også? Gjør dere noe som kan ligne på "kjæresteting", kino, konsert e.l.? Eller møtes dere kun for å ha sex? Ja, det lurer jeg på i dag, siden jeg vurderer en.... Fortell gjerne! har også vurdert det der. Har hatt noen slike, og jeg merker at det er en forskjell som kanskje er avhengig av hvilket forhold vi har eller evt kan skyldes helt andre faktorer. For tiden finnes det to kandidater, som kunne vært vurdert: - en eks som det er uaktuelt å noen gang bli sammen med igjen, men som jeg kan prate om det meste med og som er en utmerket elsker. Tenner ikke veldig lett på ham, og lurer på om det skyldes at det ikke finnes antydning til spenning - siden det er helt definert at det er uaktuelt med et forhold for absolutt all fremtid. - en bekjent, som for så vidt også er helt uaktuelt med et forhold til pga ulik livsfase, og som også er en elendig elsker. Tenner imidlertid langt lettere på ham, og lurer på om det skyldes at jeg ikke vet nok til å forutse fremtiden i all evighet. I praksis blir det jo ingen av dem, siden jeg har som minstekrav at jeg skal ha lyst på dem og at sexen skal være bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. oktober 2008 #34 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå