Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #21 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har alltid kastet meg over mine kjærester interesser med stor iver, enten det er fisking/friluftsliv eller reiser/shopping (joda enkelte menn elsker å shoppe). Men har de noen gang brydd seg om mine interesser..NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 10. oktober 2008 #22 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, ukebladdrømmer høres trist ut. Heldigvis involverer ikke mine drømmer hverdagshistorier fra Se og Hør. De blir heller en perfekt blanding av de beste artiklene fra Hustler, The Economist og Powder Mag. Jeg tror faktisk at voldsfilmer er langt mer oppbyggelig og mindre skadelige enn jentefilmer. Saken er at andelen menn som virkelig innbiller seg at de skal beseire en sovjetisk invasjon sammen med et par kompiser, gjør et stort bankkupp eller noe annet slikt er svært liten. Det er jo her jentefilmer er psykisk skadelige, fordi damene heller innbiller seg at slik skal livet være. Jeg er overbevist om at antallet folk som blir drept fordi en gæring som har misstolket en østasiatisk kvalitetsfilm fyrer løs rundt seg, er langt mindre, enn antallet som begår selvmord fordi livet ikke ble som i kjærlighetskomedien allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #23 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har alltid kastet meg over mine kjærester interesser med stor iver, enten det er fisking/friluftsliv eller reiser/shopping (joda enkelte menn elsker å shoppe). Men har de noen gang brydd seg om mine interesser..NEI! Hva er dine interesser da? Uten å være generaliserende, så har mange jenter UTROLIG lite fruktbare interesser. Jeg stiller helt klart krav til dama, dette hjelper henne mot hennes sanne potensiale. Jeg synes det ikke er så stas med å ha ei dame bare for å ha ei dame. Da runker jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 10. oktober 2008 #24 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tror faktisk at voldsfilmer er langt mer oppbyggelig og mindre skadelige enn jentefilmer. Saken er at andelen menn som virkelig innbiller seg at de skal beseire en sovjetisk invasjon sammen med et par kompiser, gjør et stort bankkupp eller noe annet slikt er svært liten. Det er jo her jentefilmer er psykisk skadelige, fordi damene heller innbiller seg at slik skal livet være. Jeg er overbevist om at antallet folk som blir drept fordi en gæring som har misstolket en østasiatisk kvalitetsfilm fyrer løs rundt seg, er langt mindre, enn antallet som begår selvmord fordi livet ikke ble som i kjærlighetskomedien allikevel. Interessant vinkling. Jeg tror det finnes en form for balanse mellom kjønnene. Menn er generelt mer ekstreme enn kvinner og konsekvensene blir desto verre, men sjeldnere. Kvinner derimot, de gjør mer jævelskap sånn jevnt over. Alt i alt kommer det ganske likt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #25 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hva er dine interesser da? Uten å være generaliserende, så har mange jenter UTROLIG lite fruktbare interesser. Jeg stiller helt klart krav til dama, dette hjelper henne mot hennes sanne potensiale. Jeg synes det ikke er så stas med å ha ei dame bare for å ha ei dame. Da runker jeg heller. Jeg kan tenke meg at jenter/kvinner har mye lettere for å involvere seg i sine menns interesser og faktisk legger hele sjelen sin i at menn/kjæresten skal ha det bra. Gjerne så mye at de glemmer egne interesser og ønsker/behov. Kvinner har mer behov for bekreftelse. Menn er ikke slik. En av mine interesser var også friluftsliv, men ikke så mye fiske da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 11. oktober 2008 #26 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg kan tenke meg at jenter/kvinner har mye lettere for å involvere seg i sine menns interesser og faktisk legger hele sjelen sin i at menn/kjæresten skal ha det bra. Gjerne så mye at de glemmer egne interesser og ønsker/behov. Kvinner har mer behov for bekreftelse. Menn er ikke slik. Ja, det tror jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #27 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er overhodet ikke min erfaring. Jeg SNAKKET med en annen mann og da var alt over. Ingen diskusjon. Jeg hadde svært høye krav å leve opp til må jeg si! Selv er jeg en person med få krav, kan til og med godta utroskap. Jeg stilte opp og hjalp han med alt, bl.a kjørte jeg han ofte med min bil, men alt dette var glemt da jeg hadde SNAKKET med en annen mann. Og at jeg gikk ut på byen alene var helt forferdelig, slik jeg alltid har gjort. At han fortsatte med de samme gjøremål som da han var singel, derblandt å overnatte hos ekser og venninner var helt greit for han. Og dette er IKKE det eneste eksemplet jeg har. Begriper ikke at jeg alltid finner slike menn.....med skyhøye krav og forventninger til meg og noen skikkelig slabbedasker selv. Det er fordi du lar deg overkjøre og bryr deg om hans meninger om deg. En mann som prøver å dirigere deg, er det bare å le rett opp i ansiktet og forlate - for godt. Tror det er det du har vanskelig for å forstå. (Har lagt merke til tidligere innlegg fra deg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #28 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er fordi du lar deg overkjøre og bryr deg om hans meninger om deg. En mann som prøver å dirigere deg, er det bare å le rett opp i ansiktet og forlate - for godt. Tror det er det du har vanskelig for å forstå. (Har lagt merke til tidligere innlegg fra deg.) Vel, denne gangen gjorde jeg det helt klart hva jeg stod for ganske tidlig i forholdet. Er absolutt ingen nikkedukke. Vi hadde ingen krangler og ingen uenigheter. Så plutselig ut av det blå kom en reaksjon på noe jeg hadde gjort for flere uker sider. Ingen forvarsler. Alt var over. Ingen diskusjon. Ingen forståelse. Helt ubegripelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #29 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vel, denne gangen gjorde jeg det helt klart hva jeg stod for ganske tidlig i forholdet. Er absolutt ingen nikkedukke. Vi hadde ingen krangler og ingen uenigheter. Så plutselig ut av det blå kom en reaksjon på noe jeg hadde gjort for flere uker sider. Ingen forvarsler. Alt var over. Ingen diskusjon. Ingen forståelse. Helt ubegripelig. Dessuten ønsket vel han først og fremst å være sur og avvisende med null kontakt i flere måneder. Slikt orker ikke jeg. Har ikke tålmodighet til slikt. Derfor var det vel egentlig jeg som har gjort det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #30 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fordi menn tenker med det andre hodet. Så lenge dama ser bra ut så er ikke resten så nøye. Kvinner er mer opptatt av stabilitet og trygghet, og velger derfor menn de kan slå seg til ro med. DERFOR er det tusen krav til mannfolkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 11. oktober 2008 #31 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er overhodet ikke min erfaring. Jeg SNAKKET med en annen mann og da var alt over. Ingen diskusjon. Jeg hadde svært høye krav å leve opp til må jeg si! Selv er jeg en person med få krav, kan til og med godta utroskap. Jeg stilte opp og hjalp han med alt, bl.a kjørte jeg han ofte med min bil, men alt dette var glemt da jeg hadde SNAKKET med en annen mann. Og at jeg gikk ut på byen alene var helt forferdelig, slik jeg alltid har gjort. At han fortsatte med de samme gjøremål som da han var singel, derblandt å overnatte hos ekser og venninner var helt greit for han. Og dette er IKKE det eneste eksemplet jeg har. Begriper ikke at jeg alltid finner slike menn.....med skyhøye krav og forventninger til meg og noen skikkelig slabbedasker selv. Han brukte vel det at du snakket med en annen mann som påskudd for å gjøre det slutt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #32 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er overhodet ikke min erfaring. Jeg SNAKKET med en annen mann og da var alt over. Ingen diskusjon. Jeg hadde svært høye krav å leve opp til må jeg si! Selv er jeg en person med få krav, kan til og med godta utroskap. Jeg stilte opp og hjalp han med alt, bl.a kjørte jeg han ofte med min bil, men alt dette var glemt da jeg hadde SNAKKET med en annen mann. Og at jeg gikk ut på byen alene var helt forferdelig, slik jeg alltid har gjort. At han fortsatte med de samme gjøremål som da han var singel, derblandt å overnatte hos ekser og venninner var helt greit for han. Og dette er IKKE det eneste eksemplet jeg har. Begriper ikke at jeg alltid finner slike menn.....med skyhøye krav og forventninger til meg og noen skikkelig slabbedasker selv. Spør du meg bør du være takknemlig for at du slapp unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #33 Del Skrevet 11. oktober 2008 Han brukte vel det at du snakket med en annen mann som påskudd for å gjøre det slutt da. Påskudd for å gjøre det slutt....ja, jeg er vel ikke engang verdig et normalt brudd. Nei, la meg heller tro at han skal komme tilbake etter flere måneders taushet.. Det er jo det verste. Han måtte altså gjøre meg til syndebukk, la meg tro at jeg hadde gjort noe helt forferdelig. Han hadde svært høye krav til meg! Synes akkurat DET er det verste, da jeg aldri har vært utro/aldri har hatt planer om det og alltid har vært ærlig om alt. Og så han som var den kjærligste mann jeg noen gang hadde møtt. Ubegripelig. Nei, jeg er nok ikke bra nok for noen mann. De har jo så høye krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå