OppNed Skrevet 14. juni 2003 #21 Del Skrevet 14. juni 2003 Tror dette er veldig individuelt. For noen er det å være samkjørte på hver minste ting veldig viktig. For mange er det veldig viktig å aldri, aldri krangle. Kragling virker for mange fryktelig skremmende og vanskelig. Andre vil finne stor nytte i det å ha rom for store uenigheter. Og ser kanskje urfordringer (positive) i det å løse konflikter. Eller for den saks skyld i det å erkjenne at man er forskjellige og mener forskjellige ting om forskjellige temaer. Jo mer voksen jeg blir, dess større behov har jeg for å få rom til å være kun meg selv. Og ser samtidig viktigheten av å la ham få sin frihet til å gjøre sine ting. Og ser ikke lengre det store trusselbildet rundt dette som før. Før virket det å ha sine ting alene fryktelig truende. Nå ser jeg på det som essensielt for å kunne ha muligheten til å utvikle sitt eget ego. Utfordrende. Definitivt. Sikkert et av parforholdets største utfordringer, tror jeg. En annen viktig egenskap i et parforhold er nok å erkjenne at teoriene kan sprekke, uten at alt nødvendigvis kollapser av den grunn. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #22 Del Skrevet 15. juni 2003 Frihet Respekt Ærlighet Definitivt ting som holder det gående............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 15. juni 2003 #23 Del Skrevet 15. juni 2003 Dyrk egne hobbyer. Ha litt fritid for dere selv, men klart - ikke la det styre samlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. juni 2003 #24 Del Skrevet 15. juni 2003 Aksepter at du er sammen med en annen person! Med det mener jeg at du må akseptere at han har andre følelser, andre meninger, andre humørsvingninger, kanskje tilogmed noen andre interesser? Synes noen ganger at par tror at de skal være like i ett og alt. Og det er vi jo ikke! Mitt aller beste tips er: Ha det gøy sammen! Humor i hverdagen er gull verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. juni 2003 #25 Del Skrevet 16. juni 2003 Kragling virker for mange fryktelig skremmende og vanskelig. :oops: *smakk* Truffet.... Krangling og konflikter er det aller verste jeg vet i hele verden. Får magesår av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå