Mazilla Skrevet 18. mai 2009 #901 Del Skrevet 18. mai 2009 Uff, så kjipt..! Heldigvis er det ikke forloverne som er det avgjørende for at du skal få en fin bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #902 Del Skrevet 18. mai 2009 Uff, så kjipt..! Heldigvis er det ikke forloverne som er det avgjørende for at du skal få en fin bryllupsdag! Heldigvis ikke I dag kom I.d sminken min, tester den før bryllupet, så langt liker jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mai 2009 #903 Del Skrevet 18. mai 2009 Er det mulig? Hvorfor skal det liksom være din skyld at hun ikke klarer å møte de andre forloverene på halvveien? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #904 Del Skrevet 18. mai 2009 Er det mulig? Hvorfor skal det liksom være din skyld at hun ikke klarer å møte de andre forloverene på halvveien? :dåne: Si det.. Prinsesse-vil-ikke vil bli behandlet med silkehansker! Jeg blir så sint.. Men jeg har bestemt meg, hun kan få be om unnskyldning. For det er meg det har gått utover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #905 Del Skrevet 18. mai 2009 Ja... Da fikk jeg melding fra hun som var tiltenkt forloveroppgaven.. "vil bare meddele at vi ikke kommer i bryllupet! Jeg har mistet min beste venninne.. I allefall det jeg trodde var min beste venninne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mai 2009 #906 Del Skrevet 18. mai 2009 Såpass..! Det var da voldsomt til reaksjon, også på noe som ikke er din feil engang! Sender deg masse og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #907 Del Skrevet 18. mai 2009 Såpass..! Det var da voldsomt til reaksjon, også på noe som ikke er din feil engang! Sender deg masse og Ja, du kan så si! Å attpå til har hun nå henvendt seg til min andre venninne og fortalt at det var hennes feil at det ble sånn. Jeg er helt sjokkert over oppførselen hennes! Men det har ordnet seg. En skolevenninne fikk det ærefulle oppdraget og takket ja med en gang Sammen med min svigerinne og min lillesøster, blir det nok et heidundranes utdrikkningslag og et flott bryllup, de er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mai 2009 #908 Del Skrevet 18. mai 2009 Så bra at det ordna seg! Får håpe alle kan være venner og oppføre seg som voksne fra nå av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #909 Del Skrevet 18. mai 2009 Så bra at det ordna seg! Får håpe alle kan være venner og oppføre seg som voksne fra nå av! Ja, de går godt overens, det er hun som trakk seg som ordnet uvennskap og slik... men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mai 2009 #910 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det virkelig mulig? :dåne: Det er hennes tap iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #911 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det virkelig mulig? :dåne: Det er hennes tap iallefall Jepp, det er mulig! Jeg har blitt brun i dag Har ligget ut i solen siden klokken var 1200 til klokken 1700 DEILIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #912 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det virkelig mulig? :dåne: Det er hennes tap iallefall Jepp, det er mulig! Jeg har blitt brun i dag Har ligget ut i solen siden klokken var 1200 til klokken 1700 DEILIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mai 2009 #913 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg blir helt sjokkert over å lese om hun eks-forloveren din! Og jeg skjønner ikke hvorfor dette skjedde!!??! Så utrolig trist for deg i hvert fall! Bra du har en annen snill venninne som stiller opp da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #914 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg blir helt sjokkert over å lese om hun eks-forloveren din! Og jeg skjønner ikke hvorfor dette skjedde!!??! Så utrolig trist for deg i hvert fall! Bra du har en annen snill venninne som stiller opp da!! Jeg er overlykkelig over at min kjære skolevenninne ville skrive under Nei, ingen skjønner vel helt hvordan dette skjedde. Hun har forskjellige versjoner til hvem hun snakker med. Først var det min feil.... Så var det en annen venninne sin feil... Nå tror jeg egentlig at hun ikke vet selv hvem som har skyld i dette. Men jeg har i allefall bestemt meg, jeg kommer ikke til å ta kontakt med henne. For jeg har ikke gjort henne noe galt. Å sende meg en SMS som forteller bare at de ikke kommer i bryllupet... hva er nå det???!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mai 2009 #915 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er ihvertfall ikke normal folkeskikk..! litt for brunfarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. mai 2009 #916 Del Skrevet 20. mai 2009 å herregud! med alt dramaet du opplever før bryllupet ditt kunne du ha laget en amerikansk romantisk film. så utrolig trist med hun venninna di, men hun høres kanskje ikke ut som hun var til å samle på uansett. ikke at det gjør det mindre trist. er alltid trist når slike ting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #917 Del Skrevet 20. mai 2009 å herregud! med alt dramaet du opplever før bryllupet ditt kunne du ha laget en amerikansk romantisk film. så utrolig trist med hun venninna di, men hun høres kanskje ikke ut som hun var til å samle på uansett. ikke at det gjør det mindre trist. er alltid trist når slike ting skjer. Ja, det er akkurat det det er, en amerikansk bryllupsfilm med forviklinger! Nei, hun er definitivt ikke noe å samle på, og jeg har bestemt meg for at hun kan få ta kontakt med meg, jeg svarte heller ikke må sms'en hennes angående bryllupet for jeg syns den var så patetisk. Men bryllup blir det, uten henne Og det blir et bedre bryllup uten henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #918 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er ihvertfall ikke normal folkeskikk..! litt for brunfarge Haha nei! det er bare å le av henne :dåne: deilig med på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #919 Del Skrevet 22. mai 2009 Nå prøver jeg ut bordkort... Må ha noe å finne på... Har tenkt følgende: hjemmelaget konfekt i cellofanposer, gammeldagse pakkelapper som er knytt på med rustikk tråd. (kommer bilder når det er ferdig) Konfekten lager jeg som følger: har marinert cocktailbær i brun rom over natten, dette skal pakkes inn i marsiman og trekkes i god mørk sjokolade. så ringles hvit smeltet sjokolade over. Det er den ene varianten. Har oppskrift på masse som jeg skal prøve. Ellers er vi ganske frustrerte om dagen. Tidligere har jeg fortalt at de skulle rives ned noen vegger på badet vårt. Fordi det var muggsopp i de. Dette skulle bare ta 1-2 dager. Det har tatt en hel uke og de er enda ikke ferdige. Det har vært en del kjefting og styr da de har nektet å koble til bade toalett og vask! Av ren latskap!! Endte med at min kjære ringte og kjeftet slik at vaktmestern måtte jobbe overtid, og vaktmesteren var fly forbanna. Tanken hans var jo at vi skulle leve primitivt fra onsdags ettermiddag og til mandagsmorgen, da de skulle begynne igjen.. Uten dusj, toalett og vask på badet. Jeg var så sliten at jeg tok nesten til tårene når vaktmesteren sto på badet og kjeftet på den stakkars snekkeren han hadde med seg.. Håper de blir ferdige på mandag.. Da er det bare å tapetsere og male, samt og koble til strømmen. Kjenner det har vært litt mye nå.. Skal ikke mye til før tårene presser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. mai 2009 #920 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er ikke morsomt når sånt skjer... så jeg bare sender en varm klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg