Spatula Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #881 Del Skrevet 12. mai 2009 Synes den var nydelig. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mai 2009 #882 Del Skrevet 12. mai 2009 260 kroner? :dåne: Hvis den er like fin som på bildet er det jo rett og slett et kupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #883 Del Skrevet 12. mai 2009 260 kroner? :dåne: Hvis den er like fin som på bildet er det jo rett og slett et kupp! Jeg venter spent på den Kommer oppdatering så fort jeg har fått den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. mai 2009 #884 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå ble jeg spent på både kjole og blomster oppsats, skal si du er kreativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #885 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå ble jeg spent på både kjole og blomster oppsats, skal si du er kreativ Brudekjolebilder kommer på fredag, den sorte kjolen håper jeg kommer fort Venter på pakken med blomsterutstyr, så kommer det bilde Nå har jeg nettopp bestil veske som matcher brudekjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #886 Del Skrevet 13. mai 2009 Da har jeg shoppet hårpynt, siden tiaraen kanskje blir litt for prinsesseaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mai 2009 #887 Del Skrevet 13. mai 2009 Agnethe i shoppingmodus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #888 Del Skrevet 13. mai 2009 Agnethe i shoppingmodus... Ooh yes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. mai 2009 #889 Del Skrevet 13. mai 2009 Så nydelig kjole Masse annet fint du har funnet også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. mai 2009 #890 Del Skrevet 14. mai 2009 Den hårdingsen var kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. mai 2009 #891 Del Skrevet 14. mai 2009 Skikkelig på shopper'n du! Så mye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #892 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) :dåne: Drama Drama Drama Drama Drama Drama :dåne: Her er det iallefall ikke noe koslig bryllupsstemning.. Jeg har jo som sagt trè forlovere, men ingen av dem klare å samarbeide. I hele går har jeg meglet mellom de. Det endte med det at utdrikkningslaget ble avlyst, og at hun som jeg har valgt til hovedforlover trakk seg! Dette syns jeg er veldig synd, noe som jeg sa til henne. Men det ville hun ikke høre på. De andre er lei seg fordi hun har overkjørt de i planleggingen. Jeg vet ikke hva som har planlagt. Iallefall sendt i går kveld endte det med det at de to andre forloverene gikk sammen om å lage utdrikkningslag, slik at jeg skulle få det. Så var det opp til hovedforlovern å bestemme om hun ville komme eller ikke Men jeg har gått ned masse, slik at kjolene er 10 cm for store, så jeg må bestille med knyting... Endret 15. mai 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #893 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Siste nytt på bryllupsfronten.... Nå har jeg bestilt ny brudekjole, og denne gangen ikke fra Ebay... Selv om jeg har stor tro på selgeren. Jeg har bestilt denne Jeg bestiller denne med snøring bak, da jeg på kort tid uten trening eller noe har gått ned 8 cm over puppene mine.. Ja, det har nok blitt slunkent over bysten.. jeg har også mistet 6 cm i midjen.. Hvordan det har gått seg til det aner jeg ikke. Så nå får det bare bli som det blir... Jeg er lei bryllupsplanlegging, fredsmegling osv.. Jeg føler meg som en hormonell brud til tider Det går nok over.. Endret 16. mai 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. mai 2009 #894 Del Skrevet 18. mai 2009 Huff, så trist!!! Og så barnslige forloverne dine er, som ikke kan legge sine egne greier til side og heller fokusere på at det faktisk er DIN dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. mai 2009 #895 Del Skrevet 18. mai 2009 Så leit at forloverene dine skal holde på sånn Får håpe de klarer å svelge noen kameler og stille opp for deg både på utdrikningslag og bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #896 Del Skrevet 18. mai 2009 Huff, så trist!!! Og så barnslige forloverne dine er, som ikke kan legge sine egne greier til side og heller fokusere på at det faktisk er DIN dag!! Så leit at forloverene dine skal holde på sånn Får håpe de klarer å svelge noen kameler og stille opp for deg både på utdrikningslag og bryllupsdagen Svarer dere sammen jeg De siste dagene har ikke vært noe morsomme.. Jeg vet pr i dag, om hun som var tiltenkt forloveroppgaven stiller i det hele tatt. Hun har i hele helgen sendt meg meldinger om at hun ikke orker mer... (hun tålte ikke at to andre kom med forslag angående utdrikkningslaget) Jeg vet ikke alt som har skjedd. Men hun forlanger å bli behandlet med silkehansker. Etter x-antall meldinger hvor det sto at hun ikke orket mer, skrev jeg tilbake "jeg kan jo ikke tvinge deg til å være forlover, men det er veldig synd hvis dette skal ødelegge alt" Da fikk jeg melding tilbake om at jeg hadde misforstått alt.. :dåne: Hun snakker ikke til meg lengre, da hun mener at alt er min skyld Alt jeg vet nå er at de to andre har tatt over planleggingen av utdrikkningslaget, de har invitert henne, men hun nekter å komme... :dåne: Trodde vi var voksne mennesker jeg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 18. mai 2009 #897 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei Agnethe. Dette var trist lesing da. Håper det ordner seg, og at du finner gleden med planleggingen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #898 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei Agnethe. Dette var trist lesing da. Håper det ordner seg, og at du finner gleden med planleggingen igjen. Det er litt trist Men vi får satse på at det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. mai 2009 #899 Del Skrevet 18. mai 2009 Så leit at de ikke klarer å oppføre seg... Jeg sier som Maye jeg og satser på at det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #900 Del Skrevet 18. mai 2009 Så leit at de ikke klarer å oppføre seg... Jeg sier som Maye jeg og satser på at det ordner seg Vi får satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg