Spatula Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #501 Del Skrevet 21. februar 2009 Vel.. Jeg har kjøpt meg kjole jeg... :rødme: 1000,- akkurat.. venter spent.. Har sett meg ut en til.. Skal selge den jeg ikke bruker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. februar 2009 #502 Del Skrevet 21. februar 2009 OI, den var kjempefin!!!!!!! :hoppe: Hvordan er kjole nr 2?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #503 Del Skrevet 21. februar 2009 OI, den var kjempefin!!!!!!! :hoppe: Hvordan er kjole nr 2?? Så langt er det denne... Men jeg leter fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. februar 2009 #504 Del Skrevet 21. februar 2009 Også veldig fin!! Du har bestemt deg for å kjøpe to altså? Du kan jo strengt tatt kjøpe 10-12 stykker før du er oppe i prisen på mange av kjolene i butikkene her til lands da.. Ebay er gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #505 Del Skrevet 21. februar 2009 Også veldig fin!! Du har bestemt deg for å kjøpe to altså? Du kan jo strengt tatt kjøpe 10-12 stykker før du er oppe i prisen på mange av kjolene i butikkene her til lands da.. Ebay er gøy!! Ja, jeg må jo ha noe å velge i.. dillemma på bryllupsdagen.. Får håpe jeg bestemmer meg før den tid Ebay er så utrolig gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #506 Del Skrevet 22. februar 2009 Da har jeg lagt inn bud på nok en kjole.. :dåne: Men den er veldig lik den jeg forelsket meg i, i salongen.. :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. februar 2009 #507 Del Skrevet 22. februar 2009 Ser ut til at du snart har huset fullt av brudekjoler! De var veldig fine! Blir spennende å høre hvordan de er på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #508 Del Skrevet 22. februar 2009 Ser ut til at du snart har huset fullt av brudekjoler! De var veldig fine! Blir spennende å høre hvordan de er på! Skal love at dere blir oppdatert Klarer jeg ikke å bestemme meg, blir det avstemmning i KG-gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. februar 2009 #509 Del Skrevet 22. februar 2009 ÅÅh de var helt nydelige alle sammen :dåne: Passet mafia-kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #510 Del Skrevet 22. februar 2009 ÅÅh de var helt nydelige alle sammen :dåne: Passet mafia-kjolen? Får ikke prøvd den før neste helg All post blir sendt hjem til mor og far, da vi har blitt frastjålet post.. så tar jeg ikke sjangsen på å få sendt ebay-tingene hit Så det blir referat neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. februar 2009 #511 Del Skrevet 22. februar 2009 Aaaah det var sånn det var ja Det nevnte du jo før en gang Gleder meg til å høre ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #512 Del Skrevet 22. februar 2009 Da er målene sendt inn.. aventer bare svar fra selger - så blir kjolen betalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #513 Del Skrevet 23. februar 2009 Har kjøpt sko.. De er ganske enkle, men vurdere å pynte de litt med strassdekor fra Panduro... Trenger jeg å nevne at de var fra ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. februar 2009 #514 Del Skrevet 23. februar 2009 Nydelige kjoler alle tre Skjønner godt at det kan bli vanskelig å velge Flotte og enkle sko også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #515 Del Skrevet 24. februar 2009 Nydelige kjoler alle tre Skjønner godt at det kan bli vanskelig å velge Flotte og enkle sko også Ja, og særlig når jeg har kjøpt to av de Men han ene selgeren var så koslig, at han fikk jeg lyst til å handle mer av. Sendte meg mail i går, og fortalte at kjolen allerede hadde gått i produksjon. Og fortalte at jeg ikke ville angre, og at jeg hadde valgt en nydelig kjole :rødme: (den siste kjolen) Og han har bare positiv feedback, så dette lover godt. Skoene er veldig enkle, derfor jeg vuderer å pynte de litt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2009 #516 Del Skrevet 24. februar 2009 Du er i kjøpemodus om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #517 Del Skrevet 24. februar 2009 Du er i kjøpemodus om dagen Ja, jeg er fæl Ligger på soffaen så og si hele dagen.. Ebay er min beste venn enn det.. føler meg litt Bridezilla nå.. to brudekjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2009 #518 Del Skrevet 24. februar 2009 Du får nok alltids solgt den ene De var jo kjempefine alle sammen så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #519 Del Skrevet 24. februar 2009 Du får nok alltids solgt den ene De var jo kjempefine alle sammen så Hvis jeg ikke kjøper en til.. Jeg er håpløs.. Men når det er så billig så har det ikke noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #520 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Nå har jeg lagt inn bud på mansjettknapper. Brudgom: gitarmansjetter Forlover 1: G-nøkkler (han er musikker) Forlover 2: pin-up damer (han liker damer) Forlover 3. Traktor (leter enda, men har funnet noen) Skal få lastet opp bilder etterhvert. Superkule, bare en liten oppmerksomhet vi vil gi til dem, uten å ta av helt. Endret 24. februar 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg