Spatula Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #481 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg holder fortsatt på å maser om ullgenseren hun begynte å strikke til meg når jeg gikk i 7'ende klasse jeg.. Og tova-votter... Er du nordboer du? Nei, trønder Men tror vi har mange av de samme utrykkene egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. februar 2009 #482 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja det kan nok stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. februar 2009 #483 Del Skrevet 17. februar 2009 Så fine tøfler! Du kan jo lage en egen business av det, og få inn litt ekstra til bryllupskontoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 18. februar 2009 Så fine tøfler! Du kan jo lage en egen business av det, og få inn litt ekstra til bryllupskontoen. Ja, det hadde vært noe, kan jo stille meg på torget som en torgkone og selge Mange er villige til å betale mye for et godt hjemmelaget produkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 #485 Del Skrevet 18. februar 2009 Da ses vi på torget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #486 Del Skrevet 18. februar 2009 Da ses vi på torget! Supert Mazilla Gleder meg Legger ut bilde av de nusselige brudepikekjolene, nydelige til under 200,- stykket :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 #487 Del Skrevet 18. februar 2009 Den var kjempesøt! Hvor gamle er brudepikene deres? Jeg var brudepike da jeg var 6 år, og jeg husker at jeg følte meg som en prinsesse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #488 Del Skrevet 18. februar 2009 Den var kjempesøt! Hvor gamle er brudepikene deres? Jeg var brudepike da jeg var 6 år, og jeg husker at jeg følte meg som en prinsesse! den minste er 1 år og 6 mnd og den eldste er 4 år Så vi får se hvordan det utarter seg på den store dagen, om de vil gå i kirken eller ikke.. men søte skal de bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 #489 Del Skrevet 18. februar 2009 Søte blir de garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #490 Del Skrevet 18. februar 2009 Søte blir de garantert! Så i årets utgave av ditt bryllup at Agape hadde noen kjemepsøte små tiara'er for baby/små barn... Men finner ingenting på hjemmesiden deres... Finner heller ikke slike tiara'er på ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 #491 Del Skrevet 18. februar 2009 Tipper de ville nekta å gå med det uansett jeg! Men det kunne jo vært verd et forsøk, hvis du fant noen billige og søte noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 #492 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis du søker på "bridesmaid tiara" eller "flowergirl tiara" på ebay så får du masse treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. februar 2009 #493 Del Skrevet 18. februar 2009 Utrolig søt kjole!! Pass på så de små ikke stjeler all oppmerksomheten fra brura nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #494 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis du søker på "bridesmaid tiara" eller "flowergirl tiara" på ebay så får du masse treff! Fant ingen som var søte, små og enkle... hehe.. hun på 4 år, vil svært gjerne ha tiara på, hun er som en liten prinsesse Men hun på 1 år og 6 mnd har jeg egentlig ingen forventninger om å få noe i håret på.. mulig et lite diadem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 18. februar 2009 Utrolig søt kjole!! Pass på så de små ikke stjeler all oppmerksomheten fra brura nå.. Hehe, jeg tar gløden tilbake når de tar luren sin og i allefall etter middagen, da er det natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. februar 2009 #496 Del Skrevet 18. februar 2009 Denvar kjempesøt De blir nok til å spise opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. februar 2009 #497 Del Skrevet 18. februar 2009 Så fine tøfler du lager Og de brudepikekjolene var dødsens nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #498 Del Skrevet 18. februar 2009 Denvar kjempesøt De blir nok til å spise opp Ja, gleder meg til å se kjolene på Så fine tøfler du lager Og de brudepikekjolene var dødsens nydelige Tusen takk MaiL, de er kule De er mye finere enn det jeg turte å håpe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. februar 2009 #499 Del Skrevet 20. februar 2009 Så søte brudepikene deres kommer til å bli da. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #500 Del Skrevet 21. februar 2009 arbeider hardt hele uken, lengter mot himmelen blå, endelig går det mot lørdag, da kommer finkjolen på Er ikke sikkert at jeg får den nydelige brudekjolen min.. Damen som skulle sy den kunne ikke garantere for snitt, drapering på bysten og hvilke perler/stener de brukte.. Så da kan det egentlig være det samme.. Men har funnet en annen fin kandidat denne :rødme: Vurderer og kjøpe denne..er så billig alikevell... Skal vel egentlig ut en tur etterpå å se på dress.. frister ikke, formen er utrolig dårlig.. Har satt opp et busjett... Blomster: 4000,- (brudebukett og knapphulsblomster) Lokale: 1000,- (kjekt med kjentmannsrabat) Band: 8000,- Mat: 20 000,- Dress til Brudgom: 2000,- (dressmann er tingen) Forlovere: 1500,- (skjorter og slips) Fotograf: 1500,- (søskenbarnet til kjære) Blandevann: 1500,- (handler dette i sverige) Hotell: 3700,- Frisør: 2000,- (skal bare sette opp håret, sminker selv) Ringer: 6000,- (har funnet noen fine her) Serveringshjelp: (åpen post, svigermor skulle tenke ut noe lurt. Uforutsette utgifter: 10 000,- (feriepenger samt skattepenger) Å den sorte kjolen som er lik Dinedama sin ankom i dag, NYDELIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg