Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Jeg holder fortsatt på å maser om ullgenseren hun begynte å strikke til meg når jeg gikk i 7'ende klasse jeg.. :sjenert: Og tova-votter... :Nikke:

Er du nordboer du? :)

Nei, trønder :fnise: Men tror vi har mange av de samme utrykkene egentlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fine tøfler! :jepp: Du kan jo lage en egen business av det, og få inn litt ekstra til bryllupskontoen. :lur:

Ja, det hadde vært noe, kan jo stille meg på torget som en torgkone og selge :jepp: Mange er villige til å betale mye for et godt hjemmelaget produkt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ses vi på torget! :fnise:

Supert Mazilla :ler: Gleder meg :jepp:

Legger ut bilde av de nusselige brudepikekjolene, nydelige til under 200,- stykket :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var kjempesøt! :Nikke: Hvor gamle er brudepikene deres? Jeg var brudepike da jeg var 6 år, og jeg husker at jeg følte meg som en prinsesse! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempesøt! :Nikke: Hvor gamle er brudepikene deres? Jeg var brudepike da jeg var 6 år, og jeg husker at jeg følte meg som en prinsesse! :ler:

den minste er 1 år og 6 mnd og den eldste er 4 år :fnise:

Så vi får se hvordan det utarter seg på den store dagen, om de vil gå i kirken eller ikke.. :sjenert: men søte skal de bli :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte blir de garantert! :)

Så i årets utgave av ditt bryllup at Agape hadde noen kjemepsøte små tiara'er for baby/små barn... Men finner ingenting på hjemmesiden deres...

Finner heller ikke slike tiara'er på ebay... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de ville nekta å gå med det uansett jeg! :fnise: Men det kunne jo vært verd et forsøk, hvis du fant noen billige og søte noen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Hvis du søker på "bridesmaid tiara" eller "flowergirl tiara" på ebay så får du masse treff! :jepp:

Fant ingen som var søte, små og enkle... hehe.. hun på 4 år, vil svært gjerne ha tiara på, hun er som en liten prinsesse :fnise:

Men hun på 1 år og 6 mnd har jeg egentlig ingen forventninger om å få noe i håret på.. mulig et lite diadem.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig søt kjole!! Pass på så de små ikke stjeler all oppmerksomheten fra brura nå.. ;)

Hehe, jeg tar gløden tilbake når de tar luren sin :lur: og i allefall etter middagen, da er det natta :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Denvar kjempesøt :jepp: De blir nok til å spise opp :fnise:

Ja, gleder meg til å se kjolene på :jepp:

Så fine tøfler du lager :Nikke:

Og de brudepikekjolene var dødsens nydelige :strix:

Tusen takk MaiL, de er kule :jepp:

De er mye finere enn det jeg turte å håpe på :strix::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:plystre: arbeider hardt hele uken, lengter mot himmelen blå, endelig går det mot lørdag, da kommer finkjolen på :plystre:

Er ikke sikkert at jeg får den nydelige brudekjolen min.. Damen som skulle sy den kunne ikke garantere for snitt, drapering på bysten og hvilke perler/stener de brukte.. Så da kan det egentlig være det samme..

Men har funnet en annen fin kandidat denne :rødme:

Vurderer og kjøpe denne..er så billig alikevell...

Skal vel egentlig ut en tur etterpå å se på dress.. frister ikke, formen er utrolig dårlig..

Har satt opp et busjett... :jepp:

Blomster: 4000,- (brudebukett og knapphulsblomster)

Lokale: 1000,- (kjekt med kjentmannsrabat)

Band: 8000,-

Mat: 20 000,-

Dress til Brudgom: 2000,- (dressmann er tingen)

Forlovere: 1500,- (skjorter og slips)

Fotograf: 1500,- (søskenbarnet til kjære)

Blandevann: 1500,- (handler dette i sverige)

Hotell: 3700,-

Frisør: 2000,- (skal bare sette opp håret, sminker selv)

Ringer: 6000,- (har funnet noen fine her)

Serveringshjelp: (åpen post, svigermor skulle tenke ut noe lurt.

Uforutsette utgifter: 10 000,- (feriepenger samt skattepenger)

Å den sorte kjolen som er lik Dinedama sin ankom i dag, NYDELIG :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...