Gå til innhold

Kosebukse?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en god kosebuksei bommull eller annet naturmatriale. Snor i livet, gjerne litt "T-skjorteaktig" stoff. Ikke lavt liv.

Noe ala:

http://www.spiritofnature.co.uk/acatalog/5080.html

Osv er rett i min gate, men jeg har i utgangspunktet ikke helt økonomien til å kjøpe bukser til 2-300 kr nå... Jeg strekker meg lengre om det er økologisk og/eller fairtrade, men over 150 med porto og alt og det er desverre stopp pr dags dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tasser rundt akkurat nå i en kosebukse av den typen; mener jeg kjøpte den på Cubus. Den var i alle fall ikke dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tasser rundt akkurat nå i en kosebukse av den typen; mener jeg kjøpte den på Cubus. Den var i alle fall ikke dyr!

cubus og spar kjøp HAR faktisk gode kosebukser, kjøpt alle mine der de siste 3 årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk heller jeans, ser mye bedre ut enn slappe joggebukser - det er for trening!!

Jeg bruker bare kosebuksa hjemme for å slappe mer av og slikt, hadde aldri turt å gå ut i den hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kaller kosekjole har vel namnet strandkjole også

Kjøpte 3 billig en gang. En er rød, en gul og en er grønn. Kjolene er i bomull. Har også 2 mønstret strandkjole kjøpt på KLINGEL

Liker meg mye bedre i kjole enn bukse. Sitt i stresslessen og dra knerne opp og trekke kjole ned på føttene. Kos det. Også fine til husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreavdelingen på H&M

H&M har mange deilige egentli pyjamas bukser men de er i bomull og herlige å gå med hjemme:) kjolene og er digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...