Gå til innhold

KG er nesten som en såpeopera

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Inleggene begynner bra, man må nesten følge med på alt i trådene. Kan bli mye krangling, men de siste sidene er ofte av noe dårligere kvalitet.

Akkurat som en såpeserie. Og like avhengig blir man også. Enkelte tråder er til og med bedre enn tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns såpeoperaer slutter mye bedre enn de begynner. Hotel Cæsar er alltid best på fredager. Ikke i høst da, pga kjendisdanserne. Nå er det torsdag som er bra. I morgen. Hurra! På den måten fortsetter folk å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant som ts skriver. En tråd kan innholdet alt fra seriøsitet, alvor, slengbemerkninger, krangling, kjefting, latter, humor, arestasjoner av moderatorer, kjefting, krangling, hetsing, alvor igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall mye mer hetsing, useriøse gjester, og frekke kommentarer her nå enn det var bare for ett års tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall mye mer hetsing, useriøse gjester, og frekke kommentarer her nå enn det var bare for ett års tid siden.

Det går i bølgedaler det hele tiden.

Husker da vi måtte stenge gjestene ute fra KG fordi det var så mye hetsing!

Så åpnet vi igjen men måtte stenge for gjester på personlige meldinger fordi enkeltbrukere fikk så mye dritt.

Så det går i bølgedaler.

mvh.

Tidligere bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i bølgedaler det hele tiden.

Husker da vi måtte stenge gjestene ute fra KG fordi det var så mye hetsing!

Så åpnet vi igjen men måtte stenge for gjester på personlige meldinger fordi enkeltbrukere fikk så mye dritt.

Så det går i bølgedaler.

mvh.

Tidligere bruker

Utestengningen av gjester var fra november 2006 - 17 mai 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utestengningen av gjester var fra november 2006 - 17 mai 2007

Og vi vet alle hvor stor tabbe det var å ta de inn igjen. Gjestene burde forblitt utestengt til evig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig positiv til gjester, men det har vært perioder med mye ufine kommentarer og avsporinger. Jeg tror imidlertid det er et fåtall av gjestene, selv om de synes godt. I det store og det hele liker jeg gjestefunksjonen. Men jeg skulle ønske flere av gjestene kunne bruke gjestenick i samme debatt, sånn at man kan skille dem fra hverandre. Så kan de heller bytte i neste tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest registrert, men gidder ikke å lo
I det store og det hele liker jeg gjestefunksjonen. Men jeg skulle ønske flere av gjestene kunne bruke gjestenick i samme debatt, sånn at man kan skille dem fra hverandre. Så kan de heller bytte i neste tråd.

Det burde kanskje vært slik at man måtte skrive et eller annet i navn-rubrikken selv om man er ikke er registrert som bruker. Da ville det ihvertfall vært lettere å skille gjestene fra hverandre i en tråd med mange gjesteinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi vet alle hvor stor tabbe det var å ta de inn igjen. Gjestene burde forblitt utestengt til evig tid.

Skal vi streike? Til vi oppnår utestengelse igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi streike? Til vi oppnår utestengelse igjen!

Hvorfor skriver du under "gjest" når du egentlig er et medlem?

Dersom dere sinte og frustrerte medlemmer slutter å logge ut for å vri av dere all faenskapen og dritten, da tror jeg faktisk problemet med gjester vil være løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde kanskje vært slik at man måtte skrive et eller annet i navn-rubrikken selv om man er ikke er registrert som bruker. Da ville det ihvertfall vært lettere å skille gjestene fra hverandre i en tråd med mange gjesteinnlegg.

Lite tips for å skille gjester fra hverandre? Les innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du under "gjest" når du egentlig er et medlem?

Dersom dere sinte og frustrerte medlemmer slutter å logge ut for å vri av dere all faenskapen og dritten, da tror jeg faktisk problemet med gjester vil være løst.

Det var en spøk :fnise:

Og jeg er helt enig med det når det gjelder sinte medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en spøk :fnise:

Og jeg er helt enig med det når det gjelder sinte medlemmer.

Jeg skjønte det , men kunne ikke styre meg fra å skrive noen ord tilbake. :)

Er mange medlemmer som ikke klarer å nyansere bildet av gjest, og bruker de verste eksemplene ( som gjerne kommer fra en utlogget bruker) til å nøre opp under sin forestilling om hvor mye gjestene ødelegger. Det at de bruker denne tråden ( beklager at jeg er med på det selv, ts) til å fortelle hvor ille de synes det er at gjester kan skrive innlegg, kritiserer at man ikke lager gjestenick, synes jeg egentlig viser at moderator må komme på banen og fortelle hvor landet ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...