Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Del Skrevet 8. oktober 2008 Naboen har borret nesten konstant i en uke. Det borres 20-30 sekunder, så en liten pause, så 20-30 sekunder igjen. Sånn kan det gjerne holde på en times tid. Så en litt lengre pause, så er det på'n igjen. Altså mer eller mindre fra morgen til kveld i en uke. Og det er ikke første gang. Jeg tør ikke spørre naboen, så nå spør jeg de av dere her inne som har mer greie på oppussing enn meg. Hva i alle dager kan det være han holder på med som tar så lang tid, og krever så mye borring? Han må da ha flere tusen hull i veggen nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. oktober 2008 #2 Del Skrevet 8. oktober 2008 Pigging av gulv kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 8. oktober 2008 #3 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg tror naboen lurer mer på hva jeg driver med enn vice versa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. oktober 2008 #4 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lager kikkehull inn til badet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #5 Del Skrevet 8. oktober 2008 Amatører som pusser opp gjør de forunderligste ting. Antagelig pigger han gulvet med en batteridrill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 8. oktober 2008 #6 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hva er å pigge gulvet? TS, kanskje du bor der jeg bodde tidligere, naboen i etasjen over gjorde slikt, og spesielt på lørdager og søndager! Dette skjedde over et halvår. Jeg lurte også fælt på hva det kunne være. Ellers kan jeg forestille meg at hvis de har flyttet inn, og det er mange skruer i veggen fra før, så må de skru ut de før de henger opp nytt. Kanskje de gjør arbeidet bare litt om litt. Endret 8. oktober 2008 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 8. oktober 2008 #7 Del Skrevet 8. oktober 2008 Amatører som pusser opp gjør de forunderligste ting. Antagelig pigger han gulvet med en batteridrill. Grrr.......... han driver jo med psykisk terror. Tar små pauser akkurat lange nok til at man tror han er ferdig, og så er det igang igjen. Er så lei av å sitte med hodet inni tv'en for å få med meg hva som blir sagt. Og spise alle måltider til lyden av drrrrrrrrrrrrrrrrr Er så lei av å telle minutter til klokken skal bli 21. Skulle virkelig ønske det var regler ikke bare for hvilke timer man kunne borre, men også noe som begrenset hvor mange timer man kunne borre hver dag. Sånn som det er nå så er han jo i sin fulle rett til å borre som en gal 12 timer om dagen, 6 dager i uka. Men jeg har i hvert fall kosteskaftet klart til banking hvis han holder på et minutt lenger enn til 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #8 Del Skrevet 8. oktober 2008 Å pigge opp et betonggulv, betyr at du bruker en murbrekker/meiselmaskin ("en kjempedrill") til å slå i stykker gulvet. Det er et helvetes bråk i noen timer så er det over, eventuelt avbrutt av at man bærer ut den oppslåtte betongen. Det er neppe det naboen driver med. Om det er et murhus, kan det være at naboen etterisolerer på innsiden og må bore stenderne fast i murveggen. Eventuelt kan det være at han legger ned taket og derfor borer hull i betonggulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #9 Del Skrevet 8. oktober 2008 He he vi som bor på Kongsvinger gata i Oslo plages av graving i løpet av 1,5 måned. Graving fra kl 7.30 til kl 17.00. Dette er et mareritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #10 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skrur ut skruer, skrur inn nye skruer, setter sammen møbler etc. Når du treffer naboen din så kan du jo spørre om oppussingen går bra.Kanskje naboen forteller deg hva han gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #11 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skrur ut skruer, skrur inn nye skruer, setter sammen møbler etc. Når du treffer naboen din så kan du jo spørre om oppussingen går bra.Kanskje naboen forteller deg hva han gjør Det er nok ikke møbler han skrur i, kjenner på rystelsene at det borres i vegger (evt gulv/tak). Og han kan da ikke ha behov for å ta ned tusenvis av skruer og skru inn nye? Møter ham aldri i gangen, han er nok for opptatt med borring til å gå ut. Men i dag var han snill og ventet til 1030 med å begynne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. oktober 2008 #12 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dobbelsjekk taket på badet ditt, i tilfelle det er mistenkelige hull der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #13 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kanskje han leker seg med en skikkelig diger vibrator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 9. oktober 2008 #14 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hadde det sånn en periode jeg også Naboen skulle legge downlights i hele leiligheten, og senka dermed taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #15 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tipper han har telefonen på vibrering, og at den ligger på et trebord slik at vibrasjonene forplanter seg via gulvet og ned til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. oktober 2008 #16 Del Skrevet 9. oktober 2008 Begynner å bli lenge siden jeg hørte en dagsrevy nå. Heldigvis har ni 21-nyhetene. Og nå overdøver han Hummelvold, det er jo ikke så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå