Perhaps Skrevet 7. oktober 2008 #21 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ellers er jo Ayn Rand et skrekkeksempel på hva som skjer når kvinner drister seg til ting som egentlig er over deres evne. Hun har jo mange mannlige fans. I tillegg: hva med alle mennene som drister seg til å si ting som er over deres evne - som for eksempel Nietzsche. De kan da ikke være verre enn hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 7. oktober 2008 #22 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg tviler nok sterkt på det. Du må være sterkere i troen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hun har jo mange mannlige fans. I tillegg: hva med alle mennene som drister seg til å si ting som er over deres evne - som for eksempel Nietzsche. De kan da ikke være verre enn hverandre. Nietzsche er ganske patetisk ja, men han påvirket jo i stor grad Ayn Rand. Grunnen til at Ayn Rand har mange fans, er at hennes lære er perfekt for psykopater, og de finnes det jo mange av blant menn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ingen har jo svart på mine konkrete påstander om at kvinner driver menn til å gjøre dumme ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #25 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er nok heller kvinnene som er bitre fordi mannen ikke tjener enda litt mer, de har mindre hus og bil enn naboen samt at mannen deres må betale skatt for å finansiere "tapere". Gratulerer Peewee!, da må jeg legge til: Forvrengt virkelighetsoppfatning, lav kunnskap om samfunnets utvikling, historieløshet, et generelt forstokket syn på både kvinner og menn og en porsjon mindreverdighetskomplekser. En dårlig mix med andre ord. Dette er psykolog-mat, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer Peewee!, da må jeg legge til: Forvrengt virkelighetsoppfatning, lav kunnskap om samfunnets utvikling, historieløshet, et generelt forstokket syn på både kvinner og menn og en porsjon mindreverdighetskomplekser. En dårlig mix med andre ord. Dette er psykolog-mat, dere! Er jo flere kvinner som har skrevet slikt her. Samt at de ser ned på folk som leier bolig og har gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #27 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er jo flere kvinner som har skrevet slikt her. Samt at de ser ned på folk som leier bolig og har gammel bil. Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det har alt med saken å gjøre. Det viser nemlig at det er kvinner som driver statusjaget, og statusjaget er årsaken til de fleste problemene jeg viste til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 7. oktober 2008 #29 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Det er jo mange problem som diskuteres både i media og på disse foraene, være seg finanskrise, kriminalitet, innvandring, psykiske problem og masse annet. Jeg mener at dette ikke er atskilte problem, men en rekke problem som skylde en ting og en ting alene, kravstore kvinner. Bare at denne finanskrisen. Årsaken til at man har en finanskrise er at mange som egentlig ikke har råd til egen bolig, har lånt penger for å kjøpe egen bolig. Grunnen til dette, er at kvinner er helt krakilske etter å oppnå sosial status. Derfor vil de kun ha menn som eier eget hus, eller så presser de sin mann til at de skal ha eget hus. Resultatet er at menn presses til å låne for mye, noe som over tid går til helvete. Det samme gjelder miljøproblemet. Kvinner skal på død og liv bruke bensinslukende og stygge SUVer til bykjøring, bare for at det skal kunne føle at de hever seg over fattige og andre tapere som ikke har råd til å kjøpe og kjøre en så stor bil. De er også årsaken til "sweatshops" i den tredje verden. Når hver person skal ha femti par sko og hundrevis av nye klesplagg hvert år, så må det jo bli billig, og da må fattige presses til å jobbe livet av seg for luselønn. De som ikke går med nye plagg hver uke, "kan ikke kle seg selv" og er tapere i disse kvinnene sin mening. Grunnen til at vi har kriminalitet, er at mange kvinner rett og slett digger badboys. En mannlig renholder eller ansatt på REMA får ingen damer, mens doplangere og voldsdømte bolere vasser i flotte damer. Slik sett oppfordrer damene fattige til å oppføre seg som psykopater. De er også grunnen til innvandringsproblemene. Grunnen til at vi slipper inn så mye rart er alle disse kjipe kvinnene i diverse offentlige institusjon som ønsker å få inn flere tøffe og spennende menn med store kjønnsorgan. Slik sett er det i bunn og grunn kvinner som er skylden i alt som er galt. Kvinner blir nemlig aldri fornøyd. Dess rikere et land blir, dess enda mer vil disse kvinnene ha. 1. Grunnen til fianskrisen er nok noe mer innviklet enn hva du indikerer, dersom du er uenig med meg i det vil jeg gjerne se dokumentasjon på at det faktisk er hold i den påstanden. Kan legge til at det er mannen min, og ikke jeg, som er opptatt av hus og bil. Jeg kunne fint ha levd på 50 kvadrat og kjørt stasjonsvogn, men han er opptatt av hus, bil etc. Og de fleste andre menn jeg kjenner er også langt mer opptatt av slikt enn venninnene mine er. 2. Vrøvl! Jeg bryr meg NADA om bil, og kunne utmerket godt klart meg med en bil fra 1990, men mannen min er opptatt av å ha en ny og flott bil. Jeg har ingen interesse for bil, og de fleste andre kvinner har heller ikke det. Du skjønner, bil er en mannfolk interesse. 3. Jeg eier klesbutikk selv, og alle varene der er eksklusive, så nei, jeg er ikke årsak til sweatshops i den tredje verden på noen måte. 4. Jeg hater badboys, og det gjør de fleste venninnene mine også, så nei, vi digger ikke badboys, ikke vi som er voksne kvinner på 40+. At det finnes unge jenter som synes de virker spennende, kan jeg være enig i, men det går somn regel over med alderen, og en snill gutt er ønsket til de fleste av oss. 5. Nei, vi er ikke grunnen til innvandringsprovlemene. Det er FN som krever at vi skal ta inn kvote flyktinger, og det er Jens Stoltenberg, som slett ikke er kvinne, som bestemmer at vi skal ta inn flere enn hva FN krever. Og hverken jeg eller noen av venninnene mine er for innvandringen slik den er blitt nå. Og ang at kvinner ikke gidder å skape noe selv: jeg eier og driver klesbutikk, jeg er kvinne, så jeg har så avgjort skapt noe, og jeg har aldri snytt økonomisk på en mann, ei heller valgt mann ut ifra sosial status eller lønn. Så til muslimske land: jeg var i Tunisia med noen venninner for et par år siden, og vi passerte et såkalt te-hus. Der satt alle mennene, midt på lyse dagen(mens folk altså burde vært på jobb etter min mening), og drakk te og røykte vannpipe. Vi kunne jo ikke annet å le, men ser du virkelig på det som den ideele verden? Forresten er barnedødeligheten i disse alndene så høy grunnet sterkt manglende kunnskap om svært enkelt kurerbare sykdommer, samt at gj.snitt levealder er veldig lav, så de kommer ikke til å bli flere enn oss på sikt, nei. Og ang at det ikke finnes store kvinner, må jeg bare spørre: har du ikke hørt om Elizabeth 1., Marie Currie, Prinsesse Diana, for ikke å snakke om at i Norge er det en lang historie med sterke kvinner i vikgetiden(det var husfruen som bestemte på gården, hadde nøkler til alle husets kister, oppdro barna-alt dette mens mennene var på tokt for å røve og plyndre). Til slutt må jeg spørre hva du gjør på KVINNEguiden, når du har så mye imot kvinner, hvorofr er du på et forum beregnet på oss? Endret 7. oktober 2008 av Rachel1968 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 7. oktober 2008 Endelig et seriøst svar, så jeg skal innrømme at jeg overdrev ganske mye i åpningsinnlegget. Ja, jeg vet at ikke alle kvinner er slik, men synes uansett at emnet er verdt en debatt. Jeg ser nemlig at mange kvinner på disse foraene, for ikke å snakke om dating sier er veldig opptatt av at menn skal eie egen bolig, eie ditt og datt samt at de ser ned på folk med lav sosial status. Det er jo lov å spørre hva dette gjør med samfunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 7. oktober 2008 #31 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er stort sett enig i grunntankene i åpningsinnlegget. Så jeg kan bare si: Har ikke vi menn det helt fantastisk? Det er bare å tjene penger, så kan vi kjøpe oss lykke gjennom å finne en god kone. Om vi tjener penger som rørlegger, lege, finansakrobat, kunstner eller kriminell, det er fullstendig likegyldig. Svært mange damer blir tiltrukket av penger uten at de har dårligere moral eller arbeidsvilje av den grunn. Og hvis en mann ikke skulle tjene nok i forhold til de sosiale kretsene han ferdes i, kan han bare velge en kone fra et lavere sosialt sjikt eller fra utlandet. Kvinner fra fattigere land er ikke på noen måte dårligere mennesker. De har jevnt over like god moral og holdninger som norske. Kvinner derimot, de må forholde seg til menns ønske om at de er vakre fra naturens side. I tillegg må de ta raskere avgjørelse om de vil ha barn. For ikke å snakke om at de må slite med flere helseproblemer enn menn. Nei, vær mann, vær lykkelig og grip mulighetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undraren Skrevet 8. oktober 2008 #32 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er jo flere kvinner som har skrevet slikt her. Samt at de ser ned på folk som leier bolig og har gammel bil. Flere, er det synonymt med alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 8. oktober 2008 #33 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ingen har jo svart på mine konkrete påstander om at kvinner driver menn til å gjøre dumme ting? Det er en grunn til det. Jeg har mye jeg har lyst til å si, men jeg tror jeg lar det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 8. oktober 2008 Flere, er det synonymt med alle? Ikke alle, men mer enn nok. Omtrent halvparten kanskje. På den annen side er vel halvparten av alle menn også ubrukelige på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. oktober 2008 #35 Del Skrevet 9. oktober 2008 PeeWee: Sikker på at det ikke er menn som driver statusjaget i et til dels misforstått forsøk på å imponere kvinner. Det funker nok på en del kvinner å imponere med ting og ting og mye penger, men ikke alle. Det hjelper ikke å kjøpe en dyr bil for å kompensere for dårlig selvtillit, manglende utseende eller liten penis.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dårlig erfaring Skrevet 9. oktober 2008 #36 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har kommet dit hen at jeg er fornøyd bare mannen er i stand til å betale sine egne regninger.... gave nok for meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Infralove Skrevet 9. oktober 2008 #37 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ser nemlig at mange kvinner på disse foraene, for ikke å snakke om dating sier er veldig opptatt av at menn skal eie egen bolig, eie ditt og datt samt at de ser ned på folk med lav sosial status. Det er jo lov å spørre hva dette gjør med samfunnet? Å bruke forum for å finne ut korleis menneskjer oppfører seg i røynda er vel ikkje spesielt ideelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #38 Del Skrevet 9. oktober 2008 oppfører seg i røynda Hmmm, hva betyr dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Infralove Skrevet 9. oktober 2008 #39 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ordbok.no: røynd -a el. -en (norr reynd) erfaring, virkelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckyme Skrevet 9. oktober 2008 #40 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er kanskje du også av den mening av at alle vestlige er noen horer, og hadde alle damene vært som katolikkene og muslimske damer som lot seg underkue mannen, så hadde det ikke vært noen problemer her i verden????? :dåne: Synes jeg har hørt regla di ganske lik som min samboer i det rette element. Fryktlig provoserende, men ganske naivt og typisk mannsjåvinistisk også.. Kanskje blitt dumpet av noen hotte babes, og litt bitter? :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå