royaltrux Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 7. oktober 2008 tror ikke køen blir så lang nei... Tja...det blir nok det uansett hvordan klærne ser ut tenk jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. oktober 2008 #22 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg ELSKER den! Comme des Garçons er fantastisk, og dette er det nærmeste jeg kommer til å få kjøpt noe fra dem på mange, mange år. Jeg vil bl.a. ha denne kjolen: http://images.gfx.no/527/527517/7-564x376.jpg Og forresten, folkens... Skeive klær? Det heter da virkelig asymmetriske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 8. oktober 2008 #23 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg syns noen av klærne er ganske fine, andre er litt for spesielle for min smak. Er det slik at de kommer i salg i butikkene fra den 13, men ikke i salg på internett før den 23? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 8. oktober 2008 #24 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg syns noen av klærne er ganske fine, andre er litt for spesielle for min smak. Er det slik at de kommer i salg i butikkene fra den 13, men ikke i salg på internett før den 23? Noen som vet? Jeg tror hele kolleksjonen blir vist på HMs hjemmesider den 23. oktober, men den kan ikke kjøpes, hverken på internett eller i butikker, før den 13. november... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
royaltrux Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg tror hele kolleksjonen blir vist på HMs hjemmesider den 23. oktober, men den kan ikke kjøpes, hverken på internett eller i butikker, før den 13. november... Stemmer. Det er i hvert fall det som vises på HM.com nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. oktober 2008 #26 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, jeg synes endel av tingene var fine, jeg, men tror - uten å fulgt VELDIG med på motebildet de siste par årene - et par av buksene vil få henge i fred Er forsåvidt plass til både trillinger og framfalt livmor i den ene, så mulig de kan gjøre seg på kvinneklinikker rundt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 9. oktober 2008 #27 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du missforstår hva jeg mente. Jeg syns ikke noe om at media gir HM så mye PR hver gang HM nyser ut noe. Ville heller sett flere Norske (eller utenlandske) nyeetablerte (eller mer etablerte) fikk mer oppmerksomhet av media. H&M er jo en UTROLIG stor kjede da:) og er i hele verden. såå jeg tror H&M fortjener en del mere enn norske designere så ikke har så stor suksess, nettop fordi prisen er SYK. utrolig dyrt med norsk design. H&m har veldig mye bra og det tviler jeg på mange er uenige i med meg Mye mye bra norsk design men de fleste har jo ikke råd til det, altså, eh? H&M er btw svenskt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #28 Del Skrevet 9. oktober 2008 antageligvis ville en mote kolleksjon fra snåsa ikke solgt noe særlig i New York for å si det sånn Comme des garcons derimot..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggerina Skrevet 9. oktober 2008 #29 Del Skrevet 9. oktober 2008 H&M er jo en UTROLIG stor kjede da:) og er i hele verden. såå jeg tror H&M fortjener en del mere enn norske designere så ikke har så stor suksess, nettop fordi prisen er SYK. utrolig dyrt med norsk design. H&m har veldig mye bra og det tviler jeg på mange er uenige i med meg Mye mye bra norsk design men de fleste har jo ikke råd til det, altså, eh? H&M er btw svenskt:) Det finnes Norsk design som ikke koster flesk, btw. Man behøver heller ikke kjøpe Norsk design, bare kjøpe litt bedre kvalitet på klærne. Jeg liker ikke HM, jeg syns ikke det er greit å betale likte for plagg som andre betaler med helsa si for å lage. Uansett enn hvor billig det er så hjelper det ikke når de mangler normal etikk. Det kommer opp gang på gang at de som lager klærne for HM både er under betalt og i noen tilfeller handler det også om barnearbeid. Ser ut som om folk glemmer dette. HM står for masse konsumering, de har så billige priser at folk kjøper mye. I gjennomsnitt kastes det 10kg klær i året, det skader miljøet. Det nytter ikke være billig når du både skader miljøet og menneskerettighetene. Heldigvis har jeg få venner som handler der. Og jeg tror faktisk det er mange som er enige med meg om dem tenker seg litt om. Men selfølgelig har man så dårlig råd er det greit å handle der, har man bare lyst på masse klær for bruk og kast så syns jeg faktisk ikke det er noe særlig. det er min mening iallefall. jeg sluttet og handle der når de første avsløringene kom fram. Og nye avsløringer kommer nå og da. de bruker i tilleg masse kjemikalier samt en bomull som er svært skadelig for miljøet. Jepp, men de kommer jo med en økologisk linje snart, det har det jo stått i så og si alle blad (ingen annonse). Men for de som liker hm kos dere med det, det viktiste er bare at dere tenkte dere om iallefall Kanskje noen syns det er helt teit av meg å ha disse meningene, men vi er jo alle forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #30 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nå er kolleksjonen+priser oppe på H&Ms nettside. Kan ikke si at jeg falt for noe av det. Prisene er vel og jevnt over høyere - slik det ble spådd tidligere i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 23. oktober 2008 #31 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg synes mye er ganske interessant, men jeg er ikke sikker på om jeg hadde sett like bra ut i de klærne. Må i hvert fall prøve på før jeg kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 23. oktober 2008 #32 Del Skrevet 23. oktober 2008 Utrolig mye lekkert! JEg skal så ha den sorte stroppekjolen, og et par cardigans og jakker, og de prikkete skoene og veska... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 23. oktober 2008 #33 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg synes det var endel interessant her. Men må jo prøve - Ikke sikkert jeg kler det like godt som modellene :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #34 Del Skrevet 23. oktober 2008 Utrolig tøffe klær! Jeg skal ha!!!!!! Og lønna nå i november er med etterbetaling i forhold til lønnsoppgjøret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #35 Del Skrevet 9. november 2008 Ikke lenge til nå! Tror dere det blir like kaos på nettet som det har vært tidligere? Jeg gleder med iallefall, mye tøffe uvanlige klær! Når blir klære lagt t på nett, Midnatt til 13.11? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2008 #36 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg ville ha den kjolen grafica linket til der oppe, men om jeg ikke husker helt feil så ligger den vel på 2000 kr eller noe slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 9. november 2008 #37 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg ville ha den kjolen grafica linket til der oppe, men om jeg ikke husker helt feil så ligger den vel på 2000 kr eller noe slikt.. På hjemmesidene til HM står det at den kjolen koster 2698,-... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. november 2008 #38 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Kjolen koster nesten 2700 kroner. Jeg fant ikke noe som falt i smak, men det har jeg hatt vanskelig for uansett hvilken designer som har lagd noe for H&M. Endret 9. november 2008 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 9. november 2008 #39 Del Skrevet 9. november 2008 Er et par ting jeg kunne tenke meg der, håper kvaliteten er bedre enn vanlig H&M. CDG er et litt kult og vågalt valg av hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 9. november 2008 #40 Del Skrevet 9. november 2008 I hvilken H&M-butikker i Oslo blir klærne lagt ut? Jeg blir så frustrert av nettsiden til H&M, finner ikke fram der.. Liker klærne egentlig, men tror ikke de blir revet bort, mye pga at de er litt sære og mye pga prisene. Er det pga all den fine ulla at det blir så dyrt? Kan ikke helt forstå at de prisene skal gjøre dem mer tilgjengelige for vanlige folk. Men, kanskje H&M tenker å tiltrekke seg folk som vanligvis ikke handler der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå