Gå til innhold

Comme des Garçons H&M...liker du kolleksjonen?

royaltrux

Anbefalte innlegg

Første gang jeg så den synes jeg det var alt for rart, men nå har jeg lyst på en del ting. Har hørt at dette skal visst være litt dyrere enn andre design kolleskjoner.

Hele kolleksjon skal vises på hm.com den 23 okt.

Håper jeg kan skaffe meg disse her:

http://i27.photobucket.com/albums/c181/cou...arcon-hm-07.jpg

http://i27.photobucket.com/albums/c181/cou...arcon-hm-27.jpg

Jeg må innrømme at jeg virkelig gruer meg å stille opp i den fryktelig kø når de åpner dørene så er det fritt vilt...lurer på om jeg heller satse på bestilling via nettet...

Endret av royaltrux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linkene virker ikke..

Hm, det virker herifra...

Edit: tror Nitrolicious siden er overbelastet. Brukte Photobucket, linker skal virke nå :)

Endret av royaltrux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg liker den ikke.. Jeg har sett alle plaggene på nett og hopper elegant over denne kolleksjonen. Ikke min smak i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jakka du linket til var kjempefin :) Skjørtet også egentlig. Liker sånne litt skeive klær jeg :fnise: tror ikke jeg kommer til å anstrenge meg for å få tak i ting, dog, både pga økonomi og fordi tingene ofte ikke har så god kvalitet som det ser ut til på bildene, men går jeg forbi en H&M stikker jeg nok innom og vurderer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke HM i utgangspungtet, men dette syns jeg så helt forferdelig ut. Syns faktisk det minner om noe HM kom ut med på 90tallet.

De skal sikkert ha veldig godt betalt for plaggene også, noen som hvet hva plaggene er laget av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Accessoirer og en eksklusiv unisex-duft blir også en del av kolleksjonen, sies det i pressemeldingen. Har prøvd et par dufter fra Comme des Garçons - De var veldig spesielle og spennende. Lurer veldig på hvilken duft det dreier seg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne fallt ikke i smak hos meg.

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe.

Leste forøvrig at plaggene er ganske dyre, vet ikke om det betyr at denne kolleksjonen er dyrere enn de forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke HM i utgangspungtet, men dette syns jeg så helt forferdelig ut. Syns faktisk det minner om noe HM kom ut med på 90tallet.

De skal sikkert ha veldig godt betalt for plaggene også, noen som hvet hva plaggene er laget av??

Ull i stretch, ulljersey, merinoull, gabardin og bomull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bildene som var lagt ut her var i hvertfall ikke noe pent, gutte antrekkene var ikke så alt for gale noe av det. men den stakars jenten som var modell kunne nesten ha tatt på seg en bossekk og det ville sett bedre ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er værst med hele saken er at HM får utrolig mye god PR for denne koleksjonen. Syns det er litt synd med tanke på andre små nystartede designere i Norge uten millioner i ryggen, som ikke får så mye som en notis i en avis engang.

Så får HM massiv PR for en dårlig kolleksjon. Det syns jeg ikke dem fortjener.

royaltrux: Hvor mye % av hvert stoff. Alle kan ha bittelitt ull og resten syntetisk uten at det blir noe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du missforstår hva jeg mente. Jeg syns ikke noe om at media gir HM så mye PR hver gang HM nyser ut noe. Ville heller sett flere Norske (eller utenlandske) nyeetablerte (eller mer etablerte) fikk mer oppmerksomhet av media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene som var lagt ut her var i hvertfall ikke noe pent, gutte antrekkene var ikke så alt for gale noe av det. men den stakars jenten som var modell kunne nesten ha tatt på seg en bossekk og det ville sett bedre ut...

Hehe, jeg synes endel av tingene var fine, jeg, men tror - uten å fulgt VELDIG med på motebildet de siste par årene - et par av buksene vil få henge i fred :fnise: Er forsåvidt plass til både trillinger og framfalt livmor i den ene, så mulig de kan gjøre seg på kvinneklinikker rundt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

royaltrux: Hvor mye % av hvert stoff. Alle kan ha bittelitt ull og resten syntetisk uten at det blir noe bra.

Det vet jeg dessverre ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...