Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 6. oktober 2008 #1 Del Skrevet 6. oktober 2008 Greit, da er det over et halvt år siden jeg fikk meg noe sist. Jeg er lei av å grine over eksen i dusjen hver morgen og jeg tror jeg er klar for å prøve en alternativ metode for å glemme ham. Hva gjør jeg? Hvordan går man frem for å få seg noe? Jeg har aldri måttet "lete", så jeg aner ikke hvordan dette fungerer.. Hvilke utesteder er notoriske sjekkesteder, hva holder man seg unna? Hva med sex med en kollega, er det verdt det, eller skaper det problemer? Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #2 Del Skrevet 7. oktober 2008 Greit, da er det over et halvt år siden jeg fikk meg noe sist. Jeg er lei av å grine over eksen i dusjen hver morgen og jeg tror jeg er klar for å prøve en alternativ metode for å glemme ham. Hva gjør jeg? Hvordan går man frem for å få seg noe? Jeg har aldri måttet "lete", så jeg aner ikke hvordan dette fungerer.. Hvilke utesteder er notoriske sjekkesteder, hva holder man seg unna? Hva med sex med en kollega, er det verdt det, eller skaper det problemer? Hjelp! Ikke vanskelig dette. Stikk innom en bar eller pub og kom i prat med en mann. Er han ikke opptatt er det jo bare å spørre om han har lyst på sex. Hadde funket på meg:-) Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 7. oktober 2008 #3 Del Skrevet 7. oktober 2008 Enig med gjest. Det enkle er ofte det beste Hadde vi funnet tonen og vi begge to hadde vært klar den kvelden så hadde jeg sikkert sagt ja jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregers Skrevet 7. oktober 2008 #4 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mange er velkomen til en runde med Gregers for tiden, da jeg selv er i noe samme livssituasjon. Hvis du vil kan vi møtes på en kafè, også kan vi dra hjem til meg å pule dersom vi liker hverandre sånn nogen lunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 7. oktober 2008 #5 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mange er velkomen til en runde med Gregers for tiden, da jeg selv er i noe samme livssituasjon. Hvis du vil kan vi møtes på en kafè, også kan vi dra hjem til meg å pule dersom vi liker hverandre sånn nogen lunde. He he he...noen er mer direkte enn oss andre Blir det kamp om den nødne damen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #6 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke vanskelig dette. Stikk innom en bar eller pub og kom i prat med en mann. Er han ikke opptatt er det jo bare å spørre om han har lyst på sex. Hadde funket på meg:-) Det enkle er ofte det beste Hvis det virkelig(???) er så enkelt som dette tror jeg jammen jeg også vil ut og ha meg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #7 Del Skrevet 9. oktober 2008 Lag deg en profil på en nettdatingside og skriv hva du er ute etter. Du kommer til å få flust med tilbud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 10. oktober 2008 #8 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det var ikke -så- enkelt, nei. Første forsøk gikk litt dårlig. Dessverre så ble en kar ganske sur og skummel når jeg ikke var interessert i noe mer.. Altså, man må jo klaffe litt, selv om det bare er sex. Men jeg har alltid vært en ganske dårlig menneskekjenner, så jeg skjønner ikke når det er noe "galt".. Nettdatingsgreia var også litt kinkig, da det er en del godt voksne mannfolk som ikke skjønner at jeg ikke vil ha noe med en kar på alder med min far å gjøre.. Og takk for tilbudet, Gregers, men jeg tror jeg heller vil se meg ut noen først.. Det kan bli ganske flaut om man ikke er tiltrukket av hverandre, og så står man der på kafe og.. ja.. Hvorfor er det slik at man må bli interessert i så mange gutter før man finner noen som er interessert tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vg Skrevet 12. oktober 2008 #9 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det var ikke -så- enkelt, nei. Første forsøk gikk litt dårlig. Dessverre så ble en kar ganske sur og skummel når jeg ikke var interessert i noe mer.. Altså, man må jo klaffe litt, selv om det bare er sex. Men jeg har alltid vært en ganske dårlig menneskekjenner, så jeg skjønner ikke når det er noe "galt".. Nettdatingsgreia var også litt kinkig, da det er en del godt voksne mannfolk som ikke skjønner at jeg ikke vil ha noe med en kar på alder med min far å gjøre.. Og takk for tilbudet, Gregers, men jeg tror jeg heller vil se meg ut noen først.. Det kan bli ganske flaut om man ikke er tiltrukket av hverandre, og så står man der på kafe og.. ja.. Hvorfor er det slik at man må bli interessert i så mange gutter før man finner noen som er interessert tilbake? Kan det være fordi mange jenter faller for de samme "playerene" hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 23. oktober 2008 #10 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #11 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ikke overrasket over at du fikk den reaksjonen på byen - eller på nettet. Dere gutter påstår stort sett at dere er klare og at det bare er å spørre direkte. Har aldri funket for meg! Og jeg ser faktisk ikke så verst ut, om jeg får si det selv. Gutta blir helt satt ut og rygger to meter bakover. Sukk! Skulle ønske sex-mytene om menn var sanne jeg. Da hadde det vært mye hyggeligere å være kåt dame, gitt. Er stygt redd for at det ligger en del slit foran deg. Arbeidskollegaer tror jeg er en dårlig ide, du vil jo gjerne fortsette å jobbe der, antar jeg. Selv har jeg i de verste periodene knullet meg igjennom rekka av kamerater, med ganske dårlig resultat. Det er en grunn til at de bare er kamerater, så sexen ble bare grei og ikke det helt store, og så var det jo noen av dem som egentlig ville være kjæreste med meg, viste det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå