Gå til innhold

Syk og kjeder meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

På jobb i dag.! :fnise:

Jeg sitter bare på et kontor, så jeg gjør ikke noe "skade" på meg selv.

Ting går treigere, jeg blir sliten av å pusse nesa og gå på do, men hvis jeg sitter da er alt ok.

Jeg tror ikke jeg har ADHD, jeg er ikke hyper til vanlig, men jeg klarer ikke tvangsavslapning. Hadde det vært en vanlig lørdag, så kunne jeg blitt i sofaen hele dagen iført joggebukse. Men det er travelt på jobben, + at jeg hater at noen forteller meg hva jeg skal gjøre, så da blir jeg bare stresset av hele situasjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, tror du det var så lurt å gå på jobb? Selv om det ikke føles så anstrengende å sitte der, så er det nok litt mer enn å sitte hjemme i sofaen...

Skrevet
Uff, tror du det var så lurt å gå på jobb? Selv om det ikke føles så anstrengende å sitte der, så er det nok litt mer enn å sitte hjemme i sofaen...

Her sløver jeg, og jobber (skriver) i mitt eget tempo. Hjemme stresser jeg meg selv opp, og "kjeder meg til døde". Så jeg tror ikke det var så dårlig valg.

Jeg går også i joggebukse og joggesko, med håret i en strikk, så man kan si jeg kjører en laidback stil..... :ler:

Hvis jeg ikke orker lenger, så reiser jeg bare hjem. Det er ikke tvang, så da tror jeg at jeg ikke stresser meg selv hjemme.

Når jeg leser hva jeg skriver, så syns jeg selv at jeg høres ut som en skikkelig idiot og... Ja et eller annet..... Pleier ikke å være sånn.

Skrevet

:ler:

Det høres jo ikke ut som om du stresser særlig da, men jeg er mer varianten ligge på sofaen og sove når jeg er syk :sjenert:

Skrevet

Nei, jeg stresser ikke. Såpass har jeg skjønt. :fnise:

Var nede på lageret en tur i sta, og gud bedre så sliten jeg ble....

Ble andpusten og måtte ta meg en hvil på vei tilbake til kontoret.

Så i dag bruker jeg callingen, og ber om tjenester.... Godt jeg har så fine kollegaer.

Håper dagen din i dag er en god dag!!!!

Du skal få :dagens-rose: av meg, for den tror jeg virkelig du har fortjent!

Skrevet

Uff, det må være skikkelig slitsomt og frustrerende. Man kan gjøre litt, men ikke så mye som man ønsker :fnise: Godt du har snille kollegaer!

Ha en god dag selv! :smilbla:

Skrevet

Ja det er jeg glad for.

Det eneste nå er at jeg pleier å gå tur 1-2 timer hver dag med bikkja, og det har jeg fått forbud mot i mange uker.... ingen overanstrengelser. Ikke for det, en tur i 1. etg. klarer jeg ikke engang, så det er liksom ikke noe savn pr. d.d.

Men det er litt kjedelig alikevel.

Var på apoteket i går for å kjøpe noe mot kvalmen. Viste du at det er reseptbelagt??! Er ikke det rart. Pinex o.l. og nesespray det kan du kjøpe i bøtter og spann, men kvalmestillende, nei det er skumle saker.....

*rister på hodet*

*ble kvalm av å riste på hodet*

Skrevet

Da får samboer ta seg av trimmen og du får ta kosen, funker det også :fnise:

Er kvalmestillende reseptbelagt? Det finnes jo noen naturtingetang, ingefær tror jeg? Ellers er vel en teskje bringebærsyltetøy bra, eller en barneskje konjakk. Sistnevnte er IKKE godt :spy:

Skrevet

Min kjære kollega kom med sjokoladekake nå.....

Det hjalp ikke på kvalmen må jeg si... Grådigheten kjenner ingen grenser. Er som et barn når det kommer til søtsaker, desverre.

Jeg stikker innom en sånn helsekostbutikk etterpå. De har sikkert noe lurt.

Takk for tipset!

Skrevet
Min kjære kollega kom med sjokoladekake nå.....

Det hjalp ikke på kvalmen må jeg si... Grådigheten kjenner ingen grenser. Er som et barn når det kommer til søtsaker, desverre.

Jeg stikker innom en sånn helsekostbutikk etterpå. De har sikkert noe lurt.

Takk for tipset!

Kvalmestillende et ofte det samme som reisesyketabletter, og du kan få kjøpt de i 10pk uten resept. :) Ingefær skal visstnok også ha kvalmestillende virkning.

Uansett: GOD BEDRING!!

Skrevet

Rart de på apoteket ikke bare kunne si ifra med en gang om det... *knurr*

Da har jeg 2 muligheter. Takker og bukker, Gjest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...