Gå til innhold

Hvorfor går jeg ikke ned?

nutta

Anbefalte innlegg

Jeg er 36 år og har tre barn på mellom 2 og 11 år. Er 171cm høy og veier 67 kg. Det er ca 7 kg mer enn hva jeg gjorde for noen år siden.

Det sniker seg stadig på litt mer og mer. Nå er jeg misfornøyd. Skapet er fullt av klær som er for trange.

Altså; jeg har begynt å slanke meg! Spiser sunt, lite og ofte. Dette skal gjøres på riktige måten! Går timesturer 2-3 dager i uka i raskt tempo og beveger meg ellers ganske mye i løpet av en dag. Nå har jeg holdt på i 2 uker og har gått ned absolutt ingenting!!! Jeg blir sprø. Er jeg borte og blir budt kake el. tar jeg bare litt.

Vet at "litt" er rimlig subjektivt, men tidligere ville jeg ha gått ned ved dette kostholdet! Tar også epleeddik kapsler. Hva har skjedd? har noen gode råd eller lignende erfaringer? Føler også at jeg får mye vann i kroppen rundt eggløsning og mensentider. Kan noe gjøres med dette? Blir jo ikke akkurat slankere av det!1212[ Dette Innlegg er endret av: nutta den 2002-04-13 12:51 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Når mann spiser riktig og ikke under ærnærer seg selv og mosjonerer så kan mann forvente resultat etter 3 til 4 uker....

Kroppen må nemmelig ommstiile seg....

Vet det er fortvilene ,men det er bare til å være tolmodig du vil få resultater icon_smile.gif

Klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at det da plutselig vil begynne å virke? Det var oppløftende. Jeg har nemlig nesten gitt opp. Har du erfart det selv, Lottemor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Lærete det da jeg hadde kosthold på skolen,trodde ikke på det før jeg måtyte få vekk et par kilo

Begynnte først å merke det på at midjen ble smalere og så begynnte kiloene å renne av....gikk ned 2o kilo på 4 månder den første månden merket jeg ingenting.....

Det lønner seg å være tolmodig icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Husk å drikke mye vann - flere liter om dagen. Kutt ut brus, også lettbrus.

Kutt ned på karbohydratene, mindre pasta, ris, brødmat og poteter. Spis heller mer salat.

Dette har jeg gått ned 20 kg på icon_smile.gif

trudelutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser du til frokost da? Og ved siden av middagen? Jeg har en datter på 11 som jeg absolutt ikke vil at skal merke at jeg slanker meg. Derfor må jeg spise samme maten som de andre, men kanskje på en annen måte?

Jeg har så lyst til å klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til frokost spiser jeg klibrød, eller knekkebrød med så lavt karbohydratinnhold som mulig.

Egg og bacon (uten brød), omelett etc. går også an.

Til lunsj: Salat.

Tilbehør til middagen: Salat og/eller kokte eller revne grønnsaker. Jeg fyller bare på med grønnsaker der jeg ellers ville spist potet/ris/pasta.

Det er en vanesak. Lykke til

trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

når du begynner å trimme så går ikke vekten ned med en gang ...muskler veier mer enn fett.

mål heller livvidde eller lårvidden hvis du trenger oppmuntring.

kellogs brandflakes er bra til frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i helsekost butikk.

Hvis du går turer/trimmer er det bedre med

tonalin enn eple edik. Men husk at cla først og fremst strammer opp og ikke nøvendigvis fører til mye vekt tap, da den gjør at du holder på musklaturen, men forbrenner fett.

Kan gå ned flere buksestørrelser uten å gå ned noe særlig i vekt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...