Tulipanpiken Skrevet 6. oktober 2008 #1 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har falt for skoene øverst i denne artikkelen: http://www.nitrolicious.com/blog/2008/09/0...ection-preview/ (De som finnes i brunt, turkis og sort) Det står at disse tingene kommer i butikkene en gang mellom oktober og desember. Er det noen her som jobber på H&M (eller som har kjennskap til dette av andre grunner) som vet sånn ca når de kommer i butikken? Jeg skal selvfølgelig forsøke å dra på H&M så ofte som mulig, men i disse eksamenstider har jeg ikke tid til å gjøre det så ofte som jeg kanskje bør for å finne dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 6. oktober 2008 #2 Del Skrevet 6. oktober 2008 De var jo fiiine! Henger meg på og venter i spenning, skodilla som jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bra, da er vi minst to! De ser skikkelig stilige ut. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 6. oktober 2008 #4 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bra, da er vi minst to! De ser skikkelig stilige ut. Noen som vet? heisann:) jobber på h&m jeg men disse er enda ikke komt desverre. disse skal jeg også ha:D:D pluss de er billigere for meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 10. oktober 2008 Skoene har kommet i butikken nå! Jeg så dem på H&M i Karl Johan og på Oslo City. De er enda finere enn på bildet, rett og slett KJEMPESTILIGE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 10. oktober 2008 #6 Del Skrevet 10. oktober 2008 heisann:) jobber på h&m jeg men disse er enda ikke komt desverre. disse skal jeg også ha:D:D pluss de er billigere for meg hehe såg disse skoene nå ja. jeg jobber på dame avdelingen så derfor jeg ikke har sett dem fordi de er på divied/ungdomsavdelingen:) dritkule:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 10. oktober 2008 #7 Del Skrevet 10. oktober 2008 De brune finnes på Divided-avdelingen i Stavanger i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 10. oktober 2008 #8 Del Skrevet 10. oktober 2008 De brune finnes på Divided-avdelingen i Stavanger i hvertfall. stemme d. der deg såg de;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 10. oktober 2008 #9 Del Skrevet 10. oktober 2008 stemme d. der deg såg de;) hehe *eg sko det stå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå