Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #1 Del Skrevet 6. oktober 2008 http://galleriet.kvinneguiden.no/?view=ima...;galleryId=1340 Denn kjolen var knallfin, men hvor får jeg ta i den? I Oslo. Vet at de har Vila i forskjellige butikker, men tror ikke det er egen Vilabutikk i Oslo... Ser ikke sånnn ut på hjemmesidene deres. Noen som vet? Har såååååå lyst på den kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. oktober 2008 #2 Del Skrevet 6. oktober 2008 De har (eller har hvertfall hatt) egen Vila-butikk på CC Vest på Lysaker (som jo er i Oslo) og mange sier at de selger Vila på Neste Stopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #3 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vila finnes fortsatt på CC Vest og Neste Stopp fører en del Vila, men ikke hele sortmentet tror jeg. Neste stopp finner du bl.a. på Majorstuen og Nedre (eller Øvre?) Slottsgate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #4 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vila finnes fortsatt på CC Vest og Neste Stopp fører en del Vila, men ikke hele sortmentet tror jeg. Neste stopp finner du bl.a. på Majorstuen og Nedre (eller Øvre?) Slottsgate. Takk for svar begge to! Da blir det nok en tur til CC vest og Neste Stopp:)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #5 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det jeg mente var at Vila har egen butikk på CC Vest. Men Neste Stopp-butikker fører også en del av Vila, men ikke alt tror jeg. Men jeg tror ikke de har Neste Stopp på CC Vest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 6. oktober 2008 #6 Del Skrevet 6. oktober 2008 De har Vila på JC butikkene i Oslo iallefall. På Oslo City feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå