Gjest Egil Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 I min kameratkrets ( 30 til 38) har jeg fått inntrykk av at ingen kunne tenke seg en jente/dame over ca 30 år. For å være helt ærlig merker jeg selv at jenter jeg tar kontakt med og som pirrer meg sjelden er over 27-28 år. I en periode vanket jeg mye på et sted/bar i Oslo hvor det er mennesker i alderen 25-35 og her la jeg merke til at "falmende" jenter i 30 årene ikke er de som får mest oppmerksomhet. Vet jo det at vi menn holder oss stort sett mye bedre og at rynker kler oss bedre men alikevel. Er interessert i å høre andres oppfatning om dette temaet.
LoveBug Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 I min kameratkrets ( 30 til 38) har jeg fått inntrykk av at ingen kunne tenke seg en jente/dame over ca 30 år. For å være helt ærlig merker jeg selv at jenter jeg tar kontakt med og som pirrer meg sjelden er over 27-28 år. I en periode vanket jeg mye på et sted/bar i Oslo hvor det er mennesker i alderen 25-35 og her la jeg merke til at "falmende" jenter i 30 årene ikke er de som får mest oppmerksomhet. Vet jo det at vi menn holder oss stort sett mye bedre og at rynker kler oss bedre men alikevel. Er interessert i å høre andres oppfatning om dette temaet. Tror dette må være noe av det teiteste jeg har hørt på en stund! At din kameratkrets ikke liker jenter over 30 tror jeg på ingen måte duger som grunnlag for å si at løpet er kjørt for jenter over 30. Dersom alderen (tallet) betyr så mye, så sier det vel mest noe om din kameratkrets... Og så lurer jeg på en ting; når du/dere er ute på byn og ser hvem som får oppmerksomhet eller ikke, hvordan vet dere hvor gammel jentene er?? Ser du forskjell på 28 og 30, eller 29 og 31? Intet mindre enn imponerende, vil nå jeg si.. 2
Gjest Gjest_juni_* Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Syns dette sier mer om deg som skriver enn om de jentene du møter. Hvis du vil ha et trofé du kan imponere kompisene dine med, er det selvsagt best å unngå de over 30, da de gjerne har litt mer rynker og andre "skavanker", og er tryggere på seg selv og dermed mindre føyelige. At man skal være "falmet" over 30, er noe av det dummeste jeg har hørt. Skjønnhet har ingen alder, noen blir jo til og med penere og penere med årene. Men hver sin lyst.. 1
Gjest Tanita Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Hva med de i slutten av tyveårene som SER ut som de er nitten?
Gjest fnis Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 I min kameratkrets ( 30 til 38) har jeg fått inntrykk av at ingen kunne tenke seg en jente/dame over ca 30 år. For å være helt ærlig merker jeg selv at jenter jeg tar kontakt med og som pirrer meg sjelden er over 27-28 år. I en periode vanket jeg mye på et sted/bar i Oslo hvor det er mennesker i alderen 25-35 og her la jeg merke til at "falmende" jenter i 30 årene ikke er de som får mest oppmerksomhet. Vet jo det at vi menn holder oss stort sett mye bedre og at rynker kler oss bedre men alikevel. Er interessert i å høre andres oppfatning om dette temaet. Er man over 30 og leter etter den rette på barer mener jeg løpet er litt kjørt okke som
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Men Egil, dette kan gå begge veier det. Jeg er en dame på 35 og de jeg sikler på er 25-30. Ikke akkurat liv laga, men dette handler om smak og behag. Menn på egen alder er for gubbete, jeg tiltrekkes rett og slett av det gutteaktige. 1
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Men Egil, dette kan gå begge veier det. Jeg er en dame på 35 og de jeg sikler på er 25-30. Ikke akkurat liv laga, men dette handler om smak og behag. Menn på egen alder er for gubbete, jeg tiltrekkes rett og slett av det gutteaktige. Og så glemte jeg å si at dette gjengjeldes; jeg får mange henvendelser fra gutter i denne alderen.
Opal Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er også 35 og får mye oppmerksomhet fra gutter fra sånn ca 22 år og opp. Har heller ingen mangel på oppmerksomhet i fra menn i 30 årene, selv om jeg ser "normal" ut
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 I min kameratkrets ( 30 til 38) har jeg fått inntrykk av at ingen kunne tenke seg en jente/dame over ca 30 år. For å være helt ærlig merker jeg selv at jenter jeg tar kontakt med og som pirrer meg sjelden er over 27-28 år. I en periode vanket jeg mye på et sted/bar i Oslo hvor det er mennesker i alderen 25-35 og her la jeg merke til at "falmende" jenter i 30 årene ikke er de som får mest oppmerksomhet. Vet jo det at vi menn holder oss stort sett mye bedre og at rynker kler oss bedre men alikevel. Er interessert i å høre andres oppfatning om dette temaet. Vel, jeg er nærmere 40 og har aldri fått så mye oppmerksomhet som nå, fra både de unge og gamle menn! Og dessuten for å skryte litt; jeg har alltid tiltrukket meg de rike og vellykkede.(hehe) Men jeg ser nok heller ikke ut som jeg er så gammel... Ser at andre også nevner dette..hehe...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 I min kameratkrets ( 30 til 38) har jeg fått inntrykk av at ingen kunne tenke seg en jente/dame over ca 30 år. For å være helt ærlig merker jeg selv at jenter jeg tar kontakt med og som pirrer meg sjelden er over 27-28 år. I en periode vanket jeg mye på et sted/bar i Oslo hvor det er mennesker i alderen 25-35 og her la jeg merke til at "falmende" jenter i 30 årene ikke er de som får mest oppmerksomhet. Vet jo det at vi menn holder oss stort sett mye bedre og at rynker kler oss bedre men alikevel. Er interessert i å høre andres oppfatning om dette temaet. Hvorfor starter du egentlig en tråd om dette, Egil? Er dette en problemstilling for deg? Tipper du bare er ute etter å disse damer over 30. Vel, du har vel dine grunner...
Gjest Mann35 Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Det finnes damer over 30 som er ganske fine, men de fleste har mistet all friskheten. De er alvorlige, treige og tenker bare på unger. Minner om en dagsgammel øl, kan drikkes, men gir deg en sånn uggen følelse.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #13 Skrevet 5. oktober 2008 Dette sier ganske mye om deg og din omgangskrets. Jeg kjenner typen; for veike til å takle damer på sin egen alder, må ha dem yngre for å liksom være den eldste og sterkeste, den som beskytter og bestemmer... Alternativt den overflatiske, patetiske typen hvis eneste fokus er på struttepupper og lange bein, uansett om de selv nærmer seg de femti. Forresten, jeg er selv fryktelig falmet (jeg er tross alt toogtredve!) og skjønner fanden meg ikke hva alle disse guttevalpene i begynnelsen av tyveårene vil meg?? Sist jeg var på byen svermet de rundt meg som om jeg var honning.
Gjest Tanita Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Gamlingene? Da er du vel gammel selv da, som har passert 35. Er selv 28 er det også gammelt?
Gjest Mann35 Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 Gamlingene? Da er du vel gammel selv da, som har passert 35. Er selv 28 er det også gammelt? Menn blir ikke gamle så tidlig som damer. Vi trener og holder oss mye bedre.
Gjest Tanita Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Enkelte kvinner holder seg unge også. De trener og holder seg mye bedre enn andre menn på sin alder. Pluss at vi kvinner mister ikke håret!
¤Tigerlily¤ Skrevet 5. oktober 2008 #17 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg tror heldigvis at dette er en vrangforestilling
Monica1968 Skrevet 5. oktober 2008 #18 Skrevet 5. oktober 2008 I min kameratkrets ( 30 til 38) har jeg fått inntrykk av at ingen kunne tenke seg en jente/dame over ca 30 år. For å være helt ærlig merker jeg selv at jenter jeg tar kontakt med og som pirrer meg sjelden er over 27-28 år. I en periode vanket jeg mye på et sted/bar i Oslo hvor det er mennesker i alderen 25-35 og her la jeg merke til at "falmende" jenter i 30 årene ikke er de som får mest oppmerksomhet. Vet jo det at vi menn holder oss stort sett mye bedre og at rynker kler oss bedre men alikevel. Er interessert i å høre andres oppfatning om dette temaet. 1. Menn holder seg generelt MYE DÅRLIGERE enn kvinner, vi får hverken halvmåne på hodet eller ølvom, dessuten passer vi generelt sett mye bedre på utseendet. 2. Jeg er 40 år, men folk tipper på at jeg er i slutten av 20 årene, og nekter å tro at jeg er "så gammel" som jeg er, så du kan umulig vite hvem som er 27 og hvem som er 35. 3. Det dummeste jeg hører, er folk i 30 og 40 årene som tror løpet er kjørt på noen som helst område i livet, det gjelder også hva å treffe kjærligheten angår. Svigermoren min ble enke i slutten av 40 årene, og traff en ny mann da hun var i begynnelsen av 50 årene. Nå, nesten 15 år senere, er hun og den nye mannen fortsatt lykkelige sammen. Og det finnes også dem som treffes som pensjonister, så løpet er IKKE kjørt om du er 30, 40, 50, 60 eller 70.
Gjest Mann35 Skrevet 5. oktober 2008 #19 Skrevet 5. oktober 2008 Hjelper ikke å trene når puppene deiser ned på navlen. Og silikon er bare ekkelt. Min nåværende love girl er 21. Akkurat passe. Deilig og spretten. Og alltid glad. Jeg kan jobbe masse, trene, diskutere med gutta og så slappe av med henne.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. oktober 2008 #20 Skrevet 5. oktober 2008 Hjelper ikke å trene når puppene deiser ned på navlen. Og silikon er bare ekkelt. Min nåværende love girl er 21. Akkurat passe. Deilig og spretten. Og alltid glad. Jeg kan jobbe masse, trene, diskutere med gutta og så slappe av med henne. Good for you. Men du tenker ikke tanken om at ikke alle menn på din alder kanskje er ute etter noe annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå