Gå til innhold

Menn i dameklær

Gjest R

Anbefalte innlegg

Heisan.

Jeg er en mann på 54 som har en liten utfordring og jeg håper at dere kvinner kan svare meg.

Helt siden jeg var 14-15 år har jeg visst at jeg liker å kle meg i dameklær. Jeg er absolutt ikke homs. Dette er jo ikke alle kvinner som liker. Men jeg bare må av og til. Ikke i offentlighet. Nå er jeg enslig så det er litt lettere. Har fått høre av kvinner at jeg er en fryd å ha med på shopping, og jeg vet jo selvfølgelig hvorfor. Det er jo den kvinnelige delen av meg som slår til.

Kan jeg nå få deres syn på denne saken. Det vil hjelpe mye. Det er ikke lett å ha det slik. Believe me.

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gidderikkeloggeinn

Jeg hadde ikke kunnet være sammen med en som kler seg i dameklær o.l, rett og slett fordi det er avtennende for meg og sex er en viktig del av forholdet. Jeg har dog 2 venner som gjerne kler seg i dameklær (en homofil, en hetero) og det har jeg ingen problemer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke har noe problem med at andre menn ikler seg dameklær, ville jeg nok syns det ble litt vanskelig om mannen min drev med det. Jeg syns han er en fryd å ha med på shopping, fordi han er interessert i klær og han er flink til å se hva jeg kler osv. Han har også andre interesser som er typisk feminine. Disse tingene gjør ham ikke feminin i mine øyne, og det er bare positivt. Men om han skulle kle seg ut som en dame, kan jeg ikke garantere at det ikke ville endret noe av mitt syn på ham.

Andre kvinner er mer tolerante når det gjelder dette enn hva jeg selv er. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg ville forholdt meg til det hvis min mann (om jeg hadde en) kledde seg i dameklær på fritiden.. jeg føler vel kanskje at man kler seg ut når man er liten.

Ellers er jeg åpen, og jeg har ingen problemer med menn som kler seg i kvinneklær sånn ellers, som Esben Esther for eksempel, men min eventuelle mann...? Prøver å se for meg han jeg var gift med i dameklær men det blir bare komisk. Han var en bred, hårete og skjeggete brande, så det passer liksom ikke...

Ellers er jeg omtrent like tilpasningsdyktig som en kakerlakk, så kanskje det hadde fungert alldeles utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_anna_*

Aldri om jeg hadde taklet det om mannen min hadde kledd seg i dameklær!

Jeg lurer litt på hva som er "greia" med det. Hva får en mann til å like å ta på seg dameklær egentlig?

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får lov til å svare selv om jeg er mann :)

Kle deg i akkurat hva du vil! Selvfølgelig, jeg forstår at det kan bli problematisk om du låner fruens undertøy, men så lenge du har dine egne kvinneklær ser jeg ikke noe galt i at du kler deg slik du selv liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stockinglover

Selv om jeg (som mann) ikke kunne tenke meg å gå ute med dameklær, kunne jeg godt ha gjort dette innenfor husets fire vegger dersom dette f.eks. tente min kjære seksuelt.

Jeg har også ved et par anledninger brukt nylonstrømper og strømpeholder fordi min partner ønsket det. Så hvorfor ikke?

Så lenge dette kan glede andre og ikke skade meg selv (tror jeg), må jo dette være ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt på flere menn som gjør dette, og har ikke noe problem med det. Synes det er tøft gjort når de gjør det i offentlighet, og de ser ofte bedre ut en mange av damene på stedet. Mange av dem har også kjærester.

Selv vet jeg ikke helt om jeg hadde klart å bli sammen med en mann som gjorde, dog. Som ung hadde jeg nok ikke hatt noe imot det,, men nå som jeg er mer "etablert" er jeg ikke så sikker lenger (vannskelig å tenke på hva slags menn man ville valgt idag når man er nygift).

Tror kanskje det er lettere for de som er åpne om det. Da vet kvinnen hva hun går til fra begynnelsen. Kommer nok som et sjokk på de fleste kvinner at den "streite, normale, maskuline mannen" hun trodde hun kjente pluttselig vil låne undertøyet hennes. Også er det nok forskjell på om du gjør det fordi det er "kinky" eller fordi "det føles normalt". Jeg personlig hadde hatt større forståelse for det sistnevnte, mens andre hadde foretrukket det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Charming

Jeg tror jeg hadde hatt litt problemer med å være sammen med en mann som likte å kle seg i dameklær. Rett og slett fordi det er det maskuline med en mann jeg tenner på, liker, og som gjør at jeg føler meg så trygg med han.

Men ser ikke noe galt med det. Hver sine lyster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellini tortellini
Aldri om jeg hadde taklet det om mannen min hadde kledd seg i dameklær!

Jeg lurer litt på hva som er "greia" med det. Hva får en mann til å like å ta på seg dameklær egentlig?

Hmm... jeg har fantasert litt om dette et par ganger selv. Er hverken homofil eller transe. Hva er logikken i at menn senker stemmen, når de snakker til kvinner de tenner på? Hva er logikken i å bli så motsatt den en liker, for å tiltrekke seg henne? Jeg tror kanskje det har å gjøre med å forgude det kvinnelige, og ha et intenst ønske om å være så elegant og deilig en gang selv også. Er jo en fin avveksling til boot-cut levisen. :ler:

Jeg blir i godt humør av å se transer, jeg. Jeg har det rett og slett annerledes enn jeg vet mange av vennene mine har det. Ikke plages jeg av å se homofile holde hverandre heller. Jeg sier ikke dette fordi jeg ønsker å være så jævla politisk korrekt, jeg bare er skrudd sammen sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager men jeg synes det er dritekkelt, men heldigvis for deg så ser folk forskjellig på det og noen synes det er helt greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Mine venner får gjøre som de ønsker, både innenfor og utenfor husets vegger. Min kjæreste kler seg som den oppleste normen for menn. Noe annet er ikke interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde hatt store problemer med å takle at min gikk rundt i klærne mine mens jeg var ute. VELDIG store. Det er etellerannet tustelig og forferdelig med menn i dameklær, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han hadde kledd det, og passet til det, ingen problemer.

Men om det kun hadde vært "dra på seg tilfeldig kjole bare for at den ser pen ut eller er behagelig" hadde det vært verre. Kommer i samme kategori som andre klær som ikke passer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt noen problemer med det med en kjæreste,så lenge jeg fikk ha trusene mine i fred,hehe :sjenert:

Hadde det mye moro med en eks en gang da han kledde seg ut i mitt undertøy og mine klær og jeg fikk sminke ham og stæsje ham,kjempemoro :) Tror det gjorde ganske godt for selvtilliten hans også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...