Mariblom Skrevet 4. oktober 2008 #1 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som vet om en nettbutikk som selger helt ok ammeklær som ikke koster skjorta? Jeg blir helt sjokkert når jeg ser prisene... 500 kr. for en amme T-skjorte, 6-700 kr. for en vanlig langermet genser... Mari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 15. oktober 2008 #2 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nei, har ikke helt kommet så langt ennå... Tror ikke jeg investerer i ammet enn amme-bh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latte Skrevet 15. oktober 2008 #3 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har prøvd å google litt, men det er som du har funnet ut....dyrt 299,- for en singlet...????!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 15. oktober 2008 #4 Del Skrevet 15. oktober 2008 De har noen få ammegensere/topper på Ellos... Ligger på i overkant av 200, tror jeg. Tenkte å satse på singlet under en genser jeg, dra opp den ene og ned den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. april 2009 #5 Del Skrevet 29. april 2009 Se på www.hm.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå