Gå til innhold

Kjole på skolen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kan jeg bruke kjole på skolen, eller blir det litt mye? Tenker på en helt enkel, f.eks. svart, kjole uten så mye detaljer. Tenkte også å ha en tykk grå strømpebukse under. Funker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For mye? Bruker kjole i tide og utide jeg, og alle jentene jeg kjenner bruker kjoler de og (mer eller mindre) :) Kos deg i kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye? Bruker kjole i tide og utide jeg, og alle jentene jeg kjenner bruker kjoler de og (mer eller mindre) :) Kos deg i kjole!

Takk! Det skal jeg jammen meg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte kjoler kan bli litt mye å bruke på skolen, men enkle kjoler reagerer jeg ikke negativt på at noen bruker på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi er jenter (regner med trådstarter er jente ihvertfall.. tihi..) og da er skjørt og kjole et must.. jeg er ikke så flink til å bruke det selv (trives bedre i fine bukser,høye sko og en fin topp), men det er fordi jeg klær svært få kjoler/skjørt.. men synes det er positivt med jenter som liker å dulle seg opp :)

bruk kjole på skole, til fest og selskap, til hverdags og jobb.. det er feminint og fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i skjørt/kjole nesten hver dag og har gjort det i mange mange år. Begynte vel for fullt i 7. klasse eller noe og siden har det blitt endel kjoler og skjørt, men aldri fått noen rare blikk. De fleste synes det er koslig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER kjoler, men synes det er altfor kaldt:(

Får frysninger hver gang jeg ser noen med kjole på. Brr. Skulle gjerne brukt det på jobb, da jeg jobber på kontor med kleskode, er bare bikkjekaldt inne hele tiden! Så jeg må sitte med jakker og pledd på.

Men for all del, kjoler er fantastiske:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei det virker som det er mange som vil bruke kjole på skolen. Nå er sommer forbi så da blir det ikke mange. Men i høst når det var så fint var det ikke mange å se i kjole. Litt flere i skjørt enn kjole. Kjører ofte forbi en vidergående skole så jeg ser litt da av jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Bruker kjole eller skjørt stort sett året rundt jeg. Bare å ha tjukk strømpe, støvletter og varm kåpe det :)Det blir dessuten varmere for meg, fordi jeg takler ikke å ha tjukk strømpebukse under olabukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...