Gå til innhold

synlig strømpebuksekant

divadina

Anbefalte innlegg

Jeg fikk med meg en diskusjon her forleden hvor en mann klaget over at strømpebuksa til kjæresten til stadighet syntes over buksekanten når hun satt eller bøyde seg. Dette var pinlig og flaut, visst... hehe. Hvem synder ikke her:) Trodde ikke det gjorde så mye, jeg. Har ikke tenkt noe spesielt over det. Det kan da umulig være værre enn Bjørn Borg som til stadighet dukker opp sånn halveis over en herlig rørlegger sprekk! Det er i hvertfall vanlig. Det verste var når han i tillegg kunne se trusa igjennom strømpebuksa. Huff! Hehe!

Noen andre som har syndet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Bedre å se strømpebukse i stede for rumpesprekk/truse! Verste er g-streng der du ser "under" kanten, altså selve rumpeballen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay-ups...

Jeg er ikke noen stor fan av stau-ups. Dessuten gjør strømpebukse ofte at buksa sitter penere og mer behagelig på. Hva hvis den faller ned? Det ser vel ikke noe bedre ut enn om kanten tyter litt over buksa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt poenget med strømpebukser under bukser, men det finnes jo strømpebukser med lave liv.

Har aldri opplevd at stay-ups faller ned. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker alltid stayups eller knesstrømper. Synes strømpebukser er forferdelig stygt, og er enig i at strømpebukser som stikker opp over buksekanten ser fælt ut. Forøvrig pleier jeg å ha en undertøyssinglet innerst, som jeg har oppi buksa, så da synes aldri undertøyet om genseren skal ha glidd litt opp.

Men er helt enig - boksershorts som stikker opp ser virkelig ikke bra ut det heller. Så er det en fyr som går rundt med denne stikkende ut, har han ingenting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michael_*

Det er ti ganger bedre å se kanten av en strømpebukse enn å se på den formløse kjolen til hun som ledet "skal vi danse" i kveld. Med bare knoklete knær og helt formløs og kort kjole som til og med var uten utrigning i hals.

Regner med at han som kommenterte dette med strømpebukse synes at kjolen til hun jeg snakker om, var fin. Fordi den kunne han bare løfte opp og vips!

Men herregud, så stygt! Så utrolig ufeminint.

Strømpebukse, så lenge den er litt tynn, er i alle fall feminint og det tror jeg de fleste menn egentlig digger siden vi alle, både menn og kvinner, stort sett går nokså likt kledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et flott syn å se kvinner i strømpebukser av ulike slag, så når jeg ser en strømpebukse stikke ut over buksekanten så er det bare et hint om hva som finnes under buksa. Synes det er kjempeflott når jeg er sammen med en kvinne og hun tar av seg jeansen og står i bare strømpebuksa. Litt mer spennende enn med skjørt og man vet hva som er under fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strømpebukse inni bukse?

Det er vel ganske vanlig! I hvertfall på denne årstida.

Det er jo bare å ha på seg en lang nok trøye under og et par sokker hvis man ikke vil at den skal synes.

Jeg har også lagt merke til at med strømper eller strømpebukse blir det mer oppmerksomhet fra menn. Det er jo ikke å forakte:) Litt søtt faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stockinglover

Hei alle jenter!

Strømpebuksekant over jeans eller bukse er ikke spesielt pent eller sexy. Bruker du derimot stayups eller (helst) strømper festet til strømpeholder må du gjerne la strømpekanten komme til syne. Dette er utrolig sexy, men krever jo at du bruker skjørt eller kjole. Sammen med med bukse eller jeans blir jo dette ganske håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den ene eller den andre siden viser det seg at mange menn tenner på hver sin kant. Hva med strømpebukse under, stay-ups over der igjen som igjen er under et bukseskjørt av jeans-stoff med huller i slik at man klart ser den ene strømpekanten. La for all del strømpebuksa ikke ha lavt liv.

Blir alle fornøyd da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...