Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Del Skrevet 3. oktober 2008 Og når jeg kommer hjem ser jeg litt annerleders ut. Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #2 Del Skrevet 3. oktober 2008 Og når jeg kommer hjem ser jeg litt annerleders ut. Hva skjer? Juksespeil. Jeg har opplevd det motsatt, nemlig at speilet i prøverommet fikk meg til å se så tjukk at jeg løp ut igjen. I gangen hos oss har vi tydeligvis et speil som får oss til å se litt tynnere ut enn hva vi egentlig er. Men går vi inn i garderoben, så får vi se sannheten i øynene ved hjelp av speilgarderoben der inne - for den gjengir nok mer riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 3. oktober 2008 #3 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Kanskje det er "juksespeil" der du speilet deg! Dårlig gjort og et umoralsk, men vanlig salgstriks! Hvilken klesbutikk var dette? Endret 3. oktober 2008 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #4 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kanskje det er "juksespeil" der du speilet deg! Dårlig gjort og et umoralsk, men vanlig salgstriks! Hvilken klesbutikk var dette? Tror det var HM og Cubus eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 3. oktober 2008 #5 Del Skrevet 3. oktober 2008 De aller fleste klesbutikker gjør dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #6 Del Skrevet 3. oktober 2008 De aller fleste klesbutikker gjør dette... Hvorfor det? Det er jo teit ;| Føler at jeg må levere tilbake klærne når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #7 Del Skrevet 3. oktober 2008 Helt utrolig, må nesten le. Trodde ikke de gjorde et på den måten lengre. Har hørt om det før. Handler aldri på HM eller Cubus uansett, men der fikk jeg en til grunn til å ikke gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 3. oktober 2008 #8 Del Skrevet 3. oktober 2008 De gjør det for å selge flere klær - satser vel på at folk ikke har spesielt lyst til å komme tilbake med klærne og fortelle at de følte seg tjukke da de kom hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reveal ii Skrevet 3. oktober 2008 #9 Del Skrevet 3. oktober 2008 Lucky you sier jeg bare! Blir bælfeit i det jeg går inn i en klesbutikk jeg. Føler meg som en hvalross i prøverommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjes Skrevet 3. oktober 2008 #10 Del Skrevet 3. oktober 2008 De gjør det for å selge flere klær - satser vel på at folk ikke har spesielt lyst til å komme tilbake med klærne og fortelle at de følte seg tjukke da de kom hjem... Det er slemt gjort av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 3. oktober 2008 #11 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er slemt gjort av de. Kan ikke si det er noe jeg setter pris på selv heller. Men det er ikke bare H&M og Cubus som holder på med dette, det er dessverre temmelig vanlig. Æsj, jeg bare liker ikke klesbutikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 3. oktober 2008 #12 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hæ, seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #13 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg liker heller ikke kleskjeder, men jeg elsker klesbutikker :gjeiper: litt sykt det med speil egentlig, syns å huske at det hadde noe om dette på et program for leeenge siden, hehe. Jepp, verden vil bedras. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå