lakris Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #21 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
lakris Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #22 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #23 Skrevet 3. oktober 2008 Lakris- har ingen råd til deg , men lurer på om du ikke vil endre tittelen fra tunge kyss til tungekyss, ser ganske dumt ut. Er bare å trykke på hovedinnlegg og endre.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #24 Skrevet 3. oktober 2008 Hei. Jeg har et lite dilemma. Jeg er mann og har vært gift i over 5 år nå, men begynner å bli litt i tvil. Jeg har for intill nylig vært i utlandet på besøk hos familie (alene) og har begynt å tenke over forholdet vårt. Grunnen er at jeg savner noe, og det er kyssing... med tunge. Jeg liker det men hun kvier seg for å gjøre slikt. Jeg føler dette er viktig for et sundt forhold og i og med at hun ikke liker det så føler jeg at 5 år uten dette er kanskje 5 år lenge nok. Generelt så har vi det veldig fint sammen, (til og med sexen selv om det kunne ha vært litt mer av det også) men jeg begynner å føle at vi er mer gode venner fremfor ordentlig kjærester. Vi kysset mer før men i det siste har det blitt mindre. Jeg har forsøkt å få henne til å forandre seg, og hinter ved å peke på tunga hennes og sier at jeg vil ha den, men da hender det at hun mister helt lysten, og da blir det jo ingenting. Dette er noe som plager meg veldig og føler kanskje at det er på tide å gå hverandres vei. Jeg har foreløpig sagt på telefon ( da jeg var i utlandet) at det er slutt inntill jeg har bestemt meg for hva jeg vil. Dette høres kanskje ut som en bitteliten og ubetydelig historie, men dette er veldig viktig for meg. Er det noen som vet hva jeg bør gjøre? Håper på svar (helst helt ærlige, jeg tåler det) snarest og gjerne svar fra mange slik at jeg kan bli mer sikker på hva jeg bør gjøre. På forhånd tusen takk for hjelpen. Kanskje hun liker det men at du har en ekkel beleggfylt tunge? Ingen vil tungekysse med en uapetitlig tunge. Vask/puss tunga så den blir tiltrekkende og rødrosa:-) Bruk tanntråd for å fjerne mat som sitter mellom tenna.Mat som blir sittende mellom tenna råtner og utsonderer råtten lukt. Hold munnen ren så kanskje hun vil tungekysse deg....
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #25 Skrevet 3. oktober 2008 Kanskje hun liker det men at du har en ekkel beleggfylt tunge? Ingen vil tungekysse med en uapetitlig tunge. Vask/puss tunga så den blir tiltrekkende og rødrosa:-) Bruk tanntråd for å fjerne mat som sitter mellom tenna.Mat som blir sittende mellom tenna råtner og utsonderer råtten lukt. Hold munnen ren så kanskje hun vil tungekysse deg.... Har du vært i munnen på Lakris , eller kjenner du bare deg selv igjen?
lakris Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #26 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
lakris Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #27 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #28 Skrevet 3. oktober 2008 Har du vært i munnen på Lakris , eller kjenner du bare deg selv igjen? Jeg var i munnen på en gutt som var sånn og det gav ikke mersmak.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #29 Skrevet 3. oktober 2008 Noen kan tungekysse mens andre stikker hele tunga i halsen på deg. Er du god på tungekyss da eller føler hun seg kvalt? Bruk kunn tungespisssen først og fremst!
lakris Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #30 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
Jade Skrevet 4. oktober 2008 #31 Skrevet 4. oktober 2008 Kanskje du burde redigert inn et sitat av "oppklaringen" i første posten. Det er mange som bare leser første posten og skummer forbi resten. Jeg synes det virker veldig rart (enten det er hun eller det hadde vært deg) å gjøre det slutt hovedsakelig pga mangel på tungekyss. Kanskje det ligger mer bak, som kanskje til og med ikke hun ser klart?
lakris Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #32 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
CeeCee Skrevet 4. oktober 2008 #33 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Jeg elsker tungekyss, men kun med en som virkelig kan det. En som fyller munnen miin med en varm og myk tunge.... Det tenner meg enormt! Har savnet det i tidligere forhold.. Har vært borti en som hadde kanllhard tunge og stakk den laaangt nedi halsen min. GRUSOMT! Gjorde det slutt med han... Skal sies at han i tillegg var elendig og egoistisk i senga også da.... Hadde nok ikke gjort det slutt bare pga av tungekyssinga, men hadde savnet det. Jeg tror det ligger mer bak..... Edit: Skrivefeil Endret 4. oktober 2008 av CeeCee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå