Gå til innhold

MrsGs daglige sysler


MrsG

Anbefalte innlegg

Jepp, da er det straks 5 måneder sida jeg gifta meg, livet går stort sett i samma tralten, for de som lurte på om livet "forandrer seg drastisk" etter man blir gift. Nei, det gjør ikke det. Jeg har nytt etternavn og ring på finger'n, men det er stort sett det.

Hadde ikke tenkt å ha noe dagbok her, men.. artig lell.

For de som vil se bilder fra bryllupet, si ifra. Eller se på Facebook, tror du må være vennen min der, men..

Dagene består nå av litt jobbing (jobber deltid i blomsterbutikk), å prøve å holde huset noenlunde i orden, prøver å svømme litt innimellom, men er kronisk lat, så bare å komme seg ut døra er jo tiltak.

I romjula skal jeg være forlover når min bestevenninne (og forlover!) skal gifte seg! Det blir gøy! Skal arrangere utdrikingslag og greier, men det kan jeg dessverre ikke dele med dere, siden hun driver å sniker rundt her på KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fri fra jobb idag. Litt små-syk, så det er heeeelt greit med litt fri, ja.

Jeg har lyst på ny sånn ticker, men vet ikke helt hva jeg skal telle ned til *har mange spennende fremtidsplaner ja.. haff* hehe

Er så tiltaksløs om dagen at det er helt fryktelig. Et fjell av klesvask venter på vaskerommet, oppvask på kjøkkenet og en hel farm med hybelkaniner i stua. Men hva gjør jeg? Joda, sitter på min stadig voksende bakdel og glor på skjermen. Være seg PC eller TV. Skamme seg.

Kunne dratt å bada litt, men det er så klart høstferie i distriktet her denne ka, og dermed en hel bråte med småunger som hyler og skriker i svømmehallen. Det orker jeg bare ikke. Heller ikke særlig å måtte svømme i sikksakk rundt disse heller. Så det.

Og ute blåser det så surt, så det gidder jeg hvertfall ikke.

Ooooog, slutt på klaging. For i dag.

Driver å prøver å få bestilt takkekortene for bryllupset også. *ops* Jaja, bare gått 5 måneder.. kanskje jeg kan skrive "god jul" på de også, to fluer i en smekk? Eller kanskje ikke..

Lettvint som det er, må jeg kjøre den drøye timen til der fotografen holder til, for å plukke ut omslaget til kortet. (Hva med å ha dette på nett, slik at folk bare kan se på de, og bestemme seg der og da? Neeeeida.) Er faktisk ikke sååå nøye at jeg må kjenne på teksturen på kortet for å kunne bestemme meg. Faktisk!

Så det må jeg også gjøre i nærmeste fremtid.

Så'e.. hva driver dere med i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest madam_mim
Morgendagens program:

-Jobb

-Vaske klær

-Rydde stue og kjøkken

Artig...

Hørtes ut som en av mine dager :hoho: Hadde ikke akkurat savna kles-tårnet og sånn om det hadde forsvunnet for en lenger periode :sjenert: Nå diskuterer vi om vi skal skaffe oss vaskehjelp :hoppe: Tenk så deilig da - å komme hjem fredag ettermiddag til helt rent hus :dåne: Ren lykke!!

Håper alt er fint med deg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kom plutselig på at jeg har en dagbok her, så kanskje jeg skulle skrive no her også??

.......... så var det HVA en skal skrive da.....

Jobber endel om dagen, mye sjukdom for tida, så folk er sjukemeldte i hytt og pine. Og da ringer de til meg da, veit du.

Kommer muligens tilbake med mer interessante ting seinere. Kanskje. Muligens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...