Gjest Stjernesol Skrevet 10. juni 2003 #1 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei, Jeg er så heldig å ha en god venninne som er utdannet frisør, og hun vil gjerne sette opp håret for meg på bryllupsdagen. Men; diverse forhold gjør at det er noe usikkert om hun er i form til det. Selv mener hun at det skal gå helt fint, men jeg tør liksom ikke være helt sikker før dagen er litt nærmere. Før venninnen min sa at hun ville sette opp håret mitt, bestilte jeg time hos en frisør, og siden det har vært litt usikkert hvorvidt hun er tilgjengelig på bryllupsdagen, har jeg ikke villet avbestille timen enda. Spørsmålet mitt er om det er noen av dere som jobber i frisørsalong eller som av andre grunner kan si meg hvor nært opp til timen jeg kan avbestille uten å måtte betale. Jeg vil ikke spørre venninnen min om dette ettersom hun lett kan bli såret av at jeg ikke stoler på hennes vurdering mht tilgjengelighet på Dagen. På forhånd takk, Mvh Stjernesol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 De fleste slike tjenester opererer med 24 timers avbestillingsfrist - dvs at du må betale for timen dersom du avbestiller senere enn 24 timer før avtale. Du kan jo evt ringe frisørsalongen og høre? Er jo ikke flaut det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 10. juni 2003 #3 Del Skrevet 10. juni 2003 Først vil jeg anbefale deg å ringe frisørsalongen. Dersom du ikke tør å fortelle at det er deg, la være å introdusere deg og si du har et generelt spørsmål. Regler for avbestilling kommer veldig an på frisør. Dersom prøvetimen er tatt, må du nok regne å betale for denne. Ved no-show, må du nok betale for alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 10. juni 2003 #4 Del Skrevet 10. juni 2003 det er forskjellig praksis på dette,vanlig time må man stort sett avbestille 24timer før, ved brudepynt bør du nok regne med noen dager før, mulig en uke? har du hatt prøvetime må du helt sikkert betale for denne. husk at frisøren har satt av en del tid til deg, så om du ikke møter opp må du betale, i tillegg til å vise utrolig lite respekt for andres tid.. (nå var jo ikke det aktuelt, etter som jeg skjønte da! :blunke: må bare si det, møkk lei av kunder som ikke møter opp...) ring og hør du! jeg hadde ihvertfall ikke syntes det var rart om du ringte og hørte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå