Gå til innhold

Ang. å beskytte ungene mot pedofile


Trebarnsmor

Anbefalte innlegg

Dere har kanskje lest innlegget lenger nede ang. han som fulgte etter oss og som glante på datteren vår.

Nå har jeg fått litt tid å tenke etter noen tips og råd fra andre.

Det første er at jeg vil putte kode på hjemmesiden min slik at bare de jeg viser den til vet om den, kan se siden vår.

Jeg vil også slette navn og annen info på siden.

Jeg vil gjøre den mest mulig formell.

Jeg vil kanskje fjerne hjemmesidelinken på KG og andre sider.

Noen som vet hvordan jeg lager en slik kode?

Jeg har funnet et sted på internet der jeg skal teste ut en kode nå,men er det noen gode råd?

Synes dere jeg overreagerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest salma

Nei, syns IKKE du overreagerer. En bekjent av meg la ut bilder av ungen sin på nettet, men fikk raskt beskjed om å fjerne dem igjen.

Historien din fikk meg til å tenke litt på hva jeg selv gjør. Det har også hendt noen ganger at datteren min har fått være alene på leketøysforretning/i lekerom mens jeg har vært i nabobutikken - men det tror jeg vi skal slutte med. Får diskutere det med henne.

Vanskelig avveiing. Vanskelig å balansere mellom ansvarlig og hysterisk, og mellom å la ungen være selbstendig kontra å være uansvarlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det er trist at enkeltmennesker skaper slik frykt blandt oss andre.

Synes det er så koselig å kunne være åpen og ærlig om det meste, men er skeptisk til mer og mer etterhvert... :-?

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Helt enig, Mayamor! Syns kanskje sosionomene har fått påvirke strafferammene nok her i landet også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...