Gjest Delfinen Skrevet 10. juni 2003 #1 Del Skrevet 10. juni 2003 Noen her som har erfaring med å huse au pair? Hvilken erfaring har du gjort deg av det? Hvordan organiserte dere det, hva med betaling fritid osv.. :o Har faktisk tenk å skaffe meg en au pair, men har ingen erfaringer og ingen jeg kjenner som kan fortelle om det heller. Har vært å sett på nettet om forskjellige prosedyrere, men savner mere erfaringer fra folk som har hatt au pair selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg har vært au pair, hvis det er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 10. juni 2003 #3 Del Skrevet 10. juni 2003 det var meg over ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. juni 2003 #4 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg også har vært au-pair,men det er vel ikke egenerfaring du er ute etter? En kollega sin sønn har en au-pair fra Polen. De har egen leilighet i kjelleren til au-pairen. Holder kost + losji. Lønn på kr. 3000,- i mnd. Men med 4 barn lønner dette seg framfor barnehage + SFO... Dersom hun skal være barnevakt utenom fast arbeidstid - lønner de henne ekstra. Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #5 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg var au-pair/praktikant i Oslo for 5 år siden..Jeg kan jo si hvordan det var der ihvertfall. Jeg bodde på et rom i 1.etasje og hadde eget bad. Passet på det yngste barnet demmes på litt over et år. Jeg fikk 3000 kr i mnd og selvfølgelig inkludert kost og losji. Jeg fikk ikke noe ekstra om jeg passet barnet en kveld eller helg. De betalte også et tegnekurs for meg på friundervisninga i sentrum, så jeg kunne ha noe å gjøre på fritiden.. Jeg jobbet ca fra 8- 9 om morgenen, til de kom hjem fra jobb. Da laget jeg middag, også spiste jeg som regel sammen med de, før jeg trakk meg tilbake. Jeg hadde også fri en dag i uka. Betalingen fikk jeg en gang i mnd, men jeg fikk forskudd hvis jeg trengte det. Betalingen var svart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå