Gjest *Lillian*... Skrevet 10. juni 2003 #1 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg har ikke skrevet om dette før, men jeg har nå i lengre tid tenkt fram og tilbake hundre ganger.. Jeg er lei av jobben min, jeg trives ikke så godt lenger, og jeg har lyst å prøve noen nytt. Da tenker jeg på å be om permisjon i den jobben jeg har et år, for å prøve noe nytt. Kanskje finner jeg ut at det er i barnehage jeg vil jobbe, eller jeg finner ut av jeg trives bedre med noe annet. Det som er, er at jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider, og har ikke råd til å ta en annen utdanning. Vet ikke heeelt hva jeg har lyst til å gjøre, men kanskje noe innen regnskap/økonomi, sekretariat, resepsjon eller noe lignende. Må man ha utdannelse på alt dette? Jeg har aldri tenkt i disse baner før det siste halve året, så jeg har ikke peiling på hvordan ting gjøres. Derfor trenger jeg hjelp til å finne ut av hvordan jeg gjør ting, hvor lenge før jeg er nødt til å søke om ett års permisjon fra jobben før jeg slutter osv. Hva kan jeg få av jobber innen det jeg har lyst til å prøve uten å ha utdannelse? Håper noen kan fortelle meg litt rundt dette... Det har vært veldig hardt å ta avgjørelsen, men nå i det siste har det bare blitt verre og verre, og jeg rett og slett gruer meg for å gå på jobben. Dessuten jobber jeg sammen med et menneske som får meg til å føle meg så utrolig liten og verdiløs, selv om hun i utgangspunktet ikke gjør det bevisst såvidt jeg vet. Hun er trivelig, men hun gjør meg så patetisk og ynkelig, og jeg takler det svært dårlig da hun er min aller nærmeste medarbeider sammen med to andre. Hjelp.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…