Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #1 Del Skrevet 12. april 2002 hei! trenger noen gode råd så nå slår jeg virkelig til og håper på at det siste forsjøket mitt skal hjelpe! er 17 år gammel og har et stort ønske om å se litt mer voksen ut i klesstilen min! noen gode råd? men ved siden av dette trenger jeg gode sminketips! så følg godt med,jeg har rouge,all slags leppestift(fra rød til rosa til blek) bruker svart maskara og har brune øyenbrun. j har alle typer rosa øyenskygge,brune,lilla og gull og hvit noe gult grønt og litt til.. svart eyeliber og bruneyeliner og jeg har pudder og brunkrem..nå trenger jeg hjelp! ved hjelp av dette hvordan kan jeg da lagen en nogenlunde voksensminke og se alright ut samtidig? jeg har en tendes til å ikke klare øyenskyggen! vil ha litt sminke men vil ikke at det skal se for ille ut om dere forstår? jeg har mørkt hår og lys hud! trenger al hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. april 2002 #2 Del Skrevet 12. april 2002 Flyttet! 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lea den 2002-04-13 01:18 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå