Tulipanpiken Skrevet 1. oktober 2008 #1 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har funnet noen utrolig fine støvletter på DNA: http://www.dna-shoes.com/default.asp?page=...&id=08H0434 De er i skinn og sitter som et skudd. Det eneste jeg er litt usikker på er om jeg liker at det er fòr inni. Vet ikke hva det er laget av, det er hvitt og litt krøllete iallfall. Har noen av dere hatt skinnstøvletter med fòr inni? Blir det veldig klamt? Jeg har en tendens til å bli litt klam på føttene i sko som ikke puster, men tror ikke det er noe mer enn normalt. Og vil slike støvletter bare være praktiske i ti minusgrader? Æsj, de er jo så utrolig fine! Hjelp meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dette lurer jeg også på! Har sett noen elegante, forede støvletter, men vet ikke om jeg heller vil ha uten for inni. Er det ingen som har slike støvletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 2. oktober 2008 #3 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bruker helforede støvletter om vinteren (fryser i hjel uten) og synes det er godt, ikke klamt eller noe. Men jeg må bytte til innesko på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg bruker helforede støvletter om vinteren (fryser i hjel uten) og synes det er godt, ikke klamt eller noe. Men jeg må bytte til innesko på jobben Hmm, det høres jo veldig deilig ut da! Vanskelig dette altså... Noen flere som har hatt liknende støvletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Portis Skrevet 3. oktober 2008 #5 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg syns det blir klamt med for inni på dager hvor sola kommer frem og det er relativt tørt, men når det blir vått ute igjen så er det for kaldt uten for. Og med de vintrene vi har nå for tiden så er det ikke alltid like godt å vite hva man burde ha på beina. Jeg ville nok uansett gått for de med for, og heller tatt de av om mulig på jobb osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnetteR Skrevet 3. oktober 2008 #6 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg synes det er en bedre løsning å bruke tynne ullsokker og skinnstøvletter uten for. Men nå synes jeg ikke støvletter med for er særlig pene heller. Bytte til innesko gjør jeg uansett når det kryper ned mot null grader. Det er mye mer behagelig for føttene. Det er jo helt unaturlige at føttene skal ha på seg det samme i 20 grader inne og minusgrader ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #7 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvilke for er det? Er det ull eller noe syntetisk? Syntetiske stoffer blir ofte klamme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gizmoo Skrevet 3. oktober 2008 #8 Del Skrevet 3. oktober 2008 Favorittstøvlettene mine har saueull inni. De er i skinn (fra Bianco) og jeg elsker de. Hadde det vært syntet, hadde du blitt klam, men tror ikke det er noe problem med støvletter i skinn. Du kan jo spørre hva fôret er laget av da. Inbiller meg at syntet er verre enn hvis det er ekte ull... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 3. oktober 2008 #9 Del Skrevet 3. oktober 2008 Man kommer langt med en god tykk ullsåle i støvlettene også, og tynne ullsokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 3. oktober 2008 #10 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Syns det er deilig med forede støvletter. Skinn i seg selv varmer ikke mye i noen minusgrader. Endret 3. oktober 2008 av Anemsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå