Gjest KatzenThang Skrevet 4. juli 2009 #61 Skrevet 4. juli 2009 (endret) Er det sminken som gjør en spennende eller kjedelig? Jøss fjeset er virkelig noe for seg selv. Skulle aldri hengt med venninna mi tidligere på dagen igår! Endret 4. juli 2009 av KatzenThang
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #62 Skrevet 6. juli 2009 Aldri i verden om jeg vil la meg forfalle og kle meg kjedelig. Har vært gift i mange år og pynter meg like mye nå som før jeg fikk mann og barn. Jada jeg kan ha dårlig tid - men jeg legger frem klærne dagen før og sminker meg om morgenen. Jeg elsker å kjøpe stash, sminke og klær. Alle mine gifte venninner er som meg - vi pynter oss og shopper sammen. Jeg pynter meg for å føle meg bra selv! Altså ikke for andre. Men om jeg skulle gått rundt i utslitte klær og usminket så hadde jeg faktisk følt meg "stygg" selv og dermed hadde jeg heller ikke trivdes med meg selv. Selv om jeg nå er 40 år så er det for meg like viktig å holde meg slank og fin. Min mor i 60 årene har heller aldri latt seg forfalle. Hun er like opptatt av sminke , pene klær og en fin kropp som før og gjør det også for å føle seg fin selv. I min vennekrets er det helt vanlig å ta godt vare på seg selv - for å føle seg vel.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #63 Skrevet 6. juli 2009 Noen kvinner tror kvinner pynter seg for andre kvinner, og noen sier de pynter seg for sin egen del. Jeg må le litt. Det er da opplagt at vi pynter oss for det annet kjønn. Og også for vår egen del. Et mindretall av kvinner er veldig opptatt av hva andre kvinner mener. Ikke en sunn holdning, mener jeg, å være så avhengig av andre kvinners anerkjennelse. Men å pynte seg for å tiltrekke det annet kjønn er naturlig for oss, uansett hvilken måte vi velger å gjøre det på.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. juli 2009 #64 Skrevet 7. juli 2009 Hvorfor blir det slik med mange damer når de når en viss alder, de finner sin mann og får barn. Hvorfor slutter de å pynte seg, og sminke seg? Si det...ikke vet jeg. De høres jo skikkelig kjipe ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå