girlnextdoor Skrevet 1. oktober 2008 #1 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er forelska og må nok jobbe litt. Noen tips fra dere gutta? Blomster på døra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidemand Skrevet 1. oktober 2008 #2 Del Skrevet 1. oktober 2008 Step one: finn ett åpent vindu, og klatre gjennom. Step two: Kle av deg. Step Three: ikke glem en kasse øl ved step one. Step four: Giftemål! Burde funke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Del Skrevet 1. oktober 2008 Step one: finn ett åpent vindu, og klatre gjennom. Step two: Kle av deg. Step Three: ikke glem en kasse øl ved step one. Step four: Giftemål! Burde funke Fungerer nok ikke på voksne menn som ikke drikker øl, men kun nipper til rødvinsglasset foran peisen med en eventuell kjæreste i armkroken. Klart, han ville også like at hun kler seg naken, men på en noe mer stilfull måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 1. oktober 2008 #4 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er forelska og må nok jobbe litt. Noen tips fra dere gutta? Blomster på døra? Hei! Jeg lurer på det samme om dagen, og har faktisk brukt litt tid på research. Kom over denne artikkelen, som virker fornuftig. Vurderer forøvrig å kjøpe boken "Superflirt" skrevet av Tracy Cox, for å få flere tips. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlnextdoor Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei! Jeg lurer på det samme om dagen, og har faktisk brukt litt tid på research. Kom over denne artikkelen, som virker fornuftig. Vurderer forøvrig å kjøpe boken "Superflirt" skrevet av Tracy Cox, for å få flere tips. Lykke til! Hei!! Tusen takk for fin link! Den virker absolutt fornuftig! Boken må jeg finne ut litt mer om! Takk takk:) -og lykke til til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. oktober 2008 #6 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har funnet ut at ignorance is bliss jeg.. -det funker faktisk å overse vedkommende! om man vil eller ei :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlnextdoor Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har funnet ut at ignorance is bliss jeg.. -det funker faktisk å overse vedkommende! om man vil eller ei :gjeiper: Jeg hører dette av ALLE! men hva hvis man står face til face med personen da? avise på en pen måte eller bare snu seg og gå så vedkommende ikke forstår ett døyt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. oktober 2008 #8 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvor gamle er dere egentlig? Sånne spill kan jeg ikke fordra. Liker jeg en mann, sier jeg det. Forsvinner han da, så ja, da var det ikke han jeg skulle ha. Vær deg selv. Det må være det eneste rette. Er han verdt å samle på, liker han deg akkurat sånn du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. oktober 2008 #9 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva med bare å si det som det er? Jeg blir sjarmert av å være beundret og ønsket. Mulig jeg er litt a-typisk, men det der å gå rundt grøt er noe jeg virkelig hater. Selvfølgelig skal man helst bruke litt takt og tone, men går det virkelig ikke ann å sjarmere med å være litt direkte og frempå? Ikke gjør deg til, vær deg selv. Jeg elsker jenter som har sine egne spesielle lille "ting", måter å være på og ja.. åssn setter man ord på det.. sånn helt genuin personlighet.. det kan vi kalle det! Søk etter hånden min, hold den - og jeg smelter lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. oktober 2008 #10 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvor gamle er dere egentlig? Sånne spill kan jeg ikke fordra. Liker jeg en mann, sier jeg det. Forsvinner han da, så ja, da var det ikke han jeg skulle ha. Vær deg selv. Det må være det eneste rette. Er han verdt å samle på, liker han deg akkurat sånn du er. Jeg for min del er 20. De fleste forsvinner jo om man er helt i starten, nettopp blitt kjent, kanskje litt betatt, alt funker fint. når den ene da ymter frampå at "hei, jeg liker deg, håper vi kan gifte oss om et par år" (ja for det er sånn det blir oppfattet) .. folk er jo forskjellige, men jeg vet i alle fall at om en fyr sier til meg at han liker meg før jeg er klar for å høre det stikker jeg med halen mellom beina.. og sånn opplever jeg at det er med gutter oxo Ikke gjør deg til, vær deg selv. Jeg elsker jenter som har sine egne spesielle lille "ting", måter å være på og ja.. åssn setter man ord på det.. sånn helt genuin personlighet.. det kan vi kalle det! Søk etter hånden min, hold den - og jeg smelter lett. man kan jo fint være 100% seg selv, og ha sine egne "ting" selv om man ikke er så aggressiv på flørtefronten? Det funker jo aldri å trenge seg inn på noen liksom, alle må få luft og rom rundt seg, og ikke føle seg presset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 3. oktober 2008 #11 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Spørsmål om Envys signatur er delt ut, tråden kan man finne her. mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #12 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg for min del er 20. De fleste forsvinner jo om man er helt i starten, nettopp blitt kjent, kanskje litt betatt, alt funker fint. når den ene da ymter frampå at "hei, jeg liker deg, håper vi kan gifte oss om et par år" (ja for det er sånn det blir oppfattet) .. folk er jo forskjellige, men jeg vet i alle fall at om en fyr sier til meg at han liker meg før jeg er klar for å høre det stikker jeg med halen mellom beina.. og sånn opplever jeg at det er med gutter oxo man kan jo fint være 100% seg selv, og ha sine egne "ting" selv om man ikke er så aggressiv på flørtefronten? Det funker jo aldri å trenge seg inn på noen liksom, alle må få luft og rom rundt seg, og ikke føle seg presset Men det finnes en mellomting mellom å være for intens/altfor frempå og å overse personen. Jeg tror nok det er veldig mange menn som forsvinner hvis kvinnen ikke viser interesse. Hvorfor skal de gidde å kaste bort tiden på en som ikke er med på notene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 5. oktober 2008 #13 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hater også folk som går rundt grøten. Enig i at lufta kan gå litt ut av datingspillet hvis den ene viser ti ganger så stor interesse som den andre for tidlig, men samtidig er ikke det å overse folk en glimrende idé. Det er det jeg gjør når jeg IKKE vil ha noen (og det funker, man blir fort kvitt en fyr vis man viser null interesse), og jeg har selv gitt opp mannfolk som jeg synes viser for lite interesse. Man vil jo ha litt respons! Det finnes jo noen som ser litt mer sport i å trakte etter noen som er "hard to get" og som kan miste interesse om du viser for mye.. men i de aller fleste tilfeller - om han liker deg - så vil man som WildThing sier bli sjarmert av at man er beundret og ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 #14 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kan bare svare for megselv som gutt, men er det noe jeg liker så er det at jenta smiler og viser ho er glad for å se meg hver gang. Men man skal ikke overdrive interessen. Er det noe jeg synes er sykt turn-off så er det jenter som nærmest kommer hoppende opp i fanget på meg og sier "her er jeg, jeg er din om du sier det". Jeg liker å måtte kjempe litt for dem, og selvsagt gradvis vinne. Aldri til enhver tid opptre bitchy eller drama queen, vær selvsikker, ha selvtillitt, flørt, tør å berøre, vis at du har det gøy rundt gutten om det så er kun dere to eller med flere folk. Ta intiativ, ikke vær noen nikkedukke, gjør gjerne søte ting fordet om du ikke vil (eksen min blei ofte tvunget til å synge nattasang for meg over tlf når jeg ikke var med henne. Fordet om sangstemma var mindre bra, så viste det at hun var villig til å ofre litt. Skal sies at dette var 3år siden og jeg ikke trenger nattasang for å sove lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 5. oktober 2008 #15 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ved å sørge for at mannen tar deg med storm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -domestic godess Skrevet 5. oktober 2008 #16 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kan bare svare for megselv som gutt, men er det noe jeg liker så er det at jenta smiler og viser ho er glad for å se meg hver gang. Men man skal ikke overdrive interessen. Er det noe jeg synes er sykt turn-off så er det jenter som nærmest kommer hoppende opp i fanget på meg og sier "her er jeg, jeg er din om du sier det". Jeg liker å måtte kjempe litt for dem, og selvsagt gradvis vinne. Aldri til enhver tid opptre bitchy eller drama queen, vær selvsikker, ha selvtillitt, flørt, tør å berøre, vis at du har det gøy rundt gutten om det så er kun dere to eller med flere folk. Ta intiativ, ikke vær noen nikkedukke, gjør gjerne søte ting fordet om du ikke vil (eksen min blei ofte tvunget til å synge nattasang for meg over tlf når jeg ikke var med henne. Fordet om sangstemma var mindre bra, så viste det at hun var villig til å ofre litt. Skal sies at dette var 3år siden og jeg ikke trenger nattasang for å sove lengre) tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S85 Skrevet 6. oktober 2008 #17 Del Skrevet 6. oktober 2008 Men hvordan tar man mannen ved storm når han har masse venninner og en del av dem (3) åpenbart forguder ham og skulle ønske han var interessert i akkurat dem. Jeg er ikke fan av å virke desperat/hive seg i fanget til personen som en nevnte, jeg er ikke naturlig en som tiltrekker masse oppmerksomhet mot meg selv. Jeg kan være sprudlene, glad og trekke til meg masse oppmerksomhet på den måten når jeg er med visse venninner, men det er ikke helt hvordan jeg er til vanlig, humøret deres bare smitter over på mitt. Problemet er også da at jeg kan virke mye mer tøysete og evt. barnslig enn jeg egentlig er, noe som har motsatt effekt av hva jeg ønsker siden han jeg liker akkurat nå er 5 eldre enn meg. Så hvordan finne en balansegang mellom sprudlene glad, ikke barnslig og voksen? Og helt til slutt, hvordan vinne oppmerksomheten hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 7. oktober 2008 #18 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men hvordan tar man mannen ved storm når han har masse venninner og en del av dem (3) åpenbart forguder ham og skulle ønske han var interessert i akkurat dem. Jeg er ikke fan av å virke desperat/hive seg i fanget til personen som en nevnte, jeg er ikke naturlig en som tiltrekker masse oppmerksomhet mot meg selv. Jeg kan være sprudlene, glad og trekke til meg masse oppmerksomhet på den måten når jeg er med visse venninner, men det er ikke helt hvordan jeg er til vanlig, humøret deres bare smitter over på mitt. Problemet er også da at jeg kan virke mye mer tøysete og evt. barnslig enn jeg egentlig er, noe som har motsatt effekt av hva jeg ønsker siden han jeg liker akkurat nå er 5 eldre enn meg. Så hvordan finne en balansegang mellom sprudlene glad, ikke barnslig og voksen? Og helt til slutt, hvordan vinne oppmerksomheten hans? Bare vær deg selv du. Å prøve og vinne noens hjerte ved å late som du er en annen funker ikke i lengden. Da får du en annen mann enn en som passer til deg (om du da får han på kroken), og han på sin side vil bli skuffet når han etter en tid oppdager at du ikke var den morsomme, sprudlende, impulsive jenta han trodde. Vær ærlig mot deg selv og han og vis interesse for han som den du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demantios Skrevet 7. oktober 2008 #19 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bare vær deg selv du. Å prøve og vinne noens hjerte ved å late som du er en annen funker ikke i lengden. Da får du en annen mann enn en som passer til deg (om du da får han på kroken), og han på sin side vil bli skuffet når han etter en tid oppdager at du ikke var den morsomme, sprudlende, impulsive jenta han trodde. Vær ærlig mot deg selv og han og vis interesse for han som den du er! Aldri vær degselv, vær den du vil være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S85 Skrevet 9. oktober 2008 #20 Del Skrevet 9. oktober 2008 når jeg er med disse venninnene mine så er jeg fortsatt meg selv, bare en annenn versjon av meg selv. hmm, vanskelig å forklare. jeg har alltid oppført meg forskjellig med forskjellige mennesker, hatt noen venner jeg går ut med, noen jeg gikk på ishockeykamper med, noen jeg gikk på kino og diskuterte tv serier med, osv. Alle disse oppførselene er fortsatt meg selv, det er bare forskjellige sider av meg, jeg har aldri vært særlig flink til å kombinere alt til en "gjennomsnittlig personlighet". Men det jeg synes er litt av problemet her, er at når jeg er med i denne organisasjonen og henger med disse vennene mine så har jeg masse energi og er som sagt sprudlende, tuller og klemmer på alle, dette er bl.a. fordi det er ingen store hverdagsproblemer som jeg trenger å tenke på når jeg er på disse arrangementene, har på en måte et bekymringsfritt liv for noen dager. Men når jeg kommer hjem og skole, jobb og leilighet velter over meg så blir jeg mye roligere og alvorlig. Det er litt morsomt innimellom og for når noen av disse venninnene mine ser meg slik jeg er til vanlig så blir de skikkelig overrasket fordi de trodde jeg sjelden tok noe seriøst og bare soste rundt. Lang forklaring, men det er iallefall det som er deler av problemet, jeg har lyst til å vise ham den mer rolige og balanserte personen jeg er til vanlig som har kontroll på det meste (unntatt lesingen på skkolen ), men det er samtidig så deilig å være bekymringsfri og på en måte gjennoppleve den følelsen man hadde i barndommen, disse helgene som vi møtes. Er det noen som skjønner hva jeg prøver å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå