Gjest mona Skrevet 10. juni 2003 #1 Del Skrevet 10. juni 2003 hei alle sammen jeg har ENDELIG funnet perfekt penjakke som jeg har ønsket meg leeeeeeenge. fant det i et blad :D er det noen som kan hjelpe meg med å finne en skikkelig skredder som kan få laget den slik jeg vil ha den.please hjelp meg :cry: sommerhilsen fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 Kansje du kan opplyse om hvor i landet du er, så kan vi se om vi vet om noe i nærheten av deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mona Skrevet 13. juni 2003 #3 Del Skrevet 13. juni 2003 oj oj glemte det helt jeg :oops: bor i oslo :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #4 Del Skrevet 13. juni 2003 Sier det igjen: Prøv Lises systue i Inkognitogaten bak slottet. Hun er utdannet skredder, og jeg har sett mye fint hun har sydd. Men det koster nok litt... Sydde en sommerkjole til meg, kostet neste 3000,- (og da hadde jeg stoff). Mne så ble det bra, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå