Redhead Skrevet 10. juni 2003 #1 Del Skrevet 10. juni 2003 I dag er det min dag! Skal til en venninne i bursdag, etterpå er det frisørbesøk, neglene skal stelles og det blir sikkert tid til både skoshopping og café :D . Så snart må jeg hoppe i dusjen! Deilig med en dag som denne :blunke: . Ha en god dag dere også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 Misunner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Junebug i i Skrevet 10. juni 2003 #3 Del Skrevet 10. juni 2003 Heldige du! Skulle ønske det var meg... Ha en fin luksus-dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 10. juni 2003 #4 Del Skrevet 10. juni 2003 Høres helt fantastisk ut! Og her sitter jeg bak kontorpulten med en vannflaske Ha en strålende dag, og kos deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 10. juni 2003 Ja, nå har håret fått sommerklippen og fargen er "oppdatert", neglene er franske og jeg er veldig fornøyd :D . Har spist masse kake, spart penger ved å ikke kjøpe sko - kom hjem nettopp og da hadde mannen min laga laksesmørbrød til meg. Kan ikke klage da! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå