Gå til innhold

Beskriv drømmemannen din

Gjest Gjest_Evy_*

Anbefalte innlegg

Hvordan ser han ut? Hvilke interesser har han, Hva jobber han med? Hva slags personlighet bør han ha? Intelligens? Osv, osv....

Nysgjerrig :fnise:

Han finnes, men er som regel gift/opptatt. Samtidig sies det at omtrent 50% av inngåtte ekteskap oppløses. Han bør være som en filmhelt i Danielle Steele-filmer og andre filmer der mannen spiller helteroller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss

Min drømmemann er vanskelig å beskrive. Det kan være så mye forskjellig. Han skal selvfølgelig ligne en del på meg i personligheten. Han må være glad i nye ting og like å gjøre masse forskjellig, ikke være redd for å være spontan. Hår og øyenfarge har vel ikke så mye å si bare han ser søt ut og ikke har en kjip hårsveis :P Han trenger ikke å være romantisk, men vi må ha det koselig sammen noen ganger. Han må ha kule klær, og være like opptatt som meg av penger. (ikke dermed sagt at han trenger å være rik). Når det gjelder alkohol og sånt er det greit om han har et middels forbruk, men fordel om han ikke snuser eller røyker. Han må være morsom og kunne se det komiske i situasjoner, men det er lov å være sur av og til også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemannen:

195 høy og 100 kg. Barbert på hodet, tattoverte armer og rygg , en ring i hvert øre, slangegrønne øyne, konebanker-bart, brei over skuldrene, smale hofter, solbrun og godt trent kropp.

Han er en kløpper på kjøkkenet, garasjen OG på soverommet. Han skal helst være i ført hvit singlet, slitt jeans og stå lent inntil terassedøren med en røyk i munnen, heve det ene øyenbrynet når jeg kommer inn i rommet og si:.................Satan kor fin du va...kom hit og kyss meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmemann er litt høyere enn meg, men han behøver ikke være så lang at jeg får vondt i nakken av å se opp på ham.

Han har brede skuldre og fine, markerte mannearmer. Langbent og uten vom.

Han kan godt være skallet, og han har markert kjeveparti. En ring eller to i øret er ikke noe minus. Ikke en tattis eller to heller.

Han er så sikker på seg selv og sin maskulinitet at han aldri behøver å bevise noe som helst ved å drikke masse, kjøre fort, ha den feteste bilen, blafre med penger, sloss om oppmerksomheten i ulike settinger. Han er tilbakelent og trygg, og har masse humor, men han vet også når humor ikke passer eller når det er nok/oppbrukt.

Han har eget liv og egne kamerater sånn at jeg ikke behøver å fungere som underholdning, og sånn at jeg også får dekket mitt alenebehov.

Han leser bøker, alt mellom himmel og jord, og han er filosofisk og kan filosofere uten hemninger.

Hva han jobber med vet jeg ikke, men han trives i jobben sin og han tjener nok til at han ikke mangler det han trenger.

Han har et bredt smil, og intense øyne, eller veldig snille øyne.

Han er sporty, men ikke oversporty og han må ikke følge med på alt som foregår av sport på alle tv-kanaler til enhver tid. Han kan gjerne droppe både OL og tippekamper uten at det koster ham noe som helst.

Han røyker ikke, men kan godt dele en flaske vin med meg i helga. Dessuten liker han å lage mat, og er aldri vanskelig å be.

Kanskje det er en grunn til at jeg ikke finner'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser han ut? Hvilke interesser har han, Hva jobber han med? Hva slags personlighet bør han ha? Intelligens? Osv, osv....

Glemte å føre på følende:

Han drikker ikke, har en spennende jobb, lik min humor og flott personlighet. Han er smart og har evne til å realisere sine mål som han hele tiden setter høyere og høyere.

Bland alt dette sammen og du sitter igjen med drømmemannen i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje menn kan beskrive drømmedama si her også... :)

Drømmedama ja. Her kommer hun: Hun er en søt og sjarmerende jente, og disse jentene synes jeg da er veldig pene helt automatisk. Øyenfarge og slikt spiller ingen rolle. Jeg er nokså høy, så hun er ganske sikkert lavere enn meg.

Jeg kan gjerne ta litt initiativ, men hun må være initiativrik selv også, finne på ting og gjerne si morsomme og romantiske ting. Og så kan hun gjerne si noen sjarmerende rare ting en gang i blant også, det er bare søtt.

Videre håper jeg at hun er på noenlunde samme sted i livet som meg - altså fremdeles noen år igjen av studiene og ikke helt etablert. Håper også hun er litt romantisk av seg, for det er jeg.

Finnes hun? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøkna20

Min drømmegutt:

Blå øyne

mørkt hår

Ikke glatt pen men handyKjekk(?)

Sjarmerende

Eldre enn meg

Singel

Barnløs

Snill

Han MÅ være hendy, Turnon å se mannfolk gjøre mannfolk ting :)

Omtenksom

Og ærlig :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmejenta:

- Søt, ikke bimbo

- Slank og stram, men fortsatt myk

- Litt tilbaketrukken ute blandt folk, bein i nesa når hun er med meg. Aldri redd for å si sin mening, men hun er ikke dominerende. Denne jenta er tilhenger av likestilling, ikke femistilling, og hun vet hva det innebærer.

- Like gammel som meg

- Et hode lavere

- Har litt erfaring, men er ikke løssluppen. Hun behersker seg selv godt, vet hva hun vil og har integritet

- Intelligens litt over gjennomsnittet

- Trives like godt hjemme med film og taco, som på fest med venner og dans

- Har ikke behov for å reise jorda rundt for å leve

- Setter fritiden høyere enn karrieren

- Er ikke religiøs, og ikke spesielt politisk engasjert, men kan gjerne ha noe hun brenner for

- Respekterer meg, og liker meg best av alt :-) Trives i et forhold og står klar til å gi av seg selv om det skranter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil29

Min drømmedame

Utseende:

Ca 165-170 høy, 55-60 kg, stram og deilig rumpe, flat mage, kvinnelige former, feminint ansikt, langt hår, veltrent, fine øyne, liten nese og fyldige lepper ( sugelepper ;-))

Personlighet:

Snill, omtenksom, morsom, smart, kunnskapsrik, tøff, reiseglad og impulsiv

Det var det. Da har jeg akkurat beskrevet drømmedama, Mao noe som IKKE eksisterer. Men det er lov å drømme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmemann :) Han er: høyere enn meg, har rufsete hår, er ikke hypersosial, har humor, er barnøs, er like gammel som meg, er glad i å lage mat, er interessert i film og serier, jobber i IT-bransjen, har ambisjoner, har ikke angst for å gå tur i skauen, liker dyr, er intelligent, går på butikken og kjøper halspastiller til meg når jeg er syk :ler:, kjører snowboard/slalom/telemark/ellernoesånt, orker å spille gears of war med meg selv om jeg ikke er flink :sjenert: , har egen leilighet, er ikke utro, respekterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedama er fysisk attraktiv, sutrer ikke og kan bake croissanter.

Drømmemannen er fysisk meget attraktiv, sutrer ikke, skryter ikke, snakker ikke mest om seg selv og kan tilberede breiflabb med en god Shiraz til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min drømmedame

Utseende:

Ca 165-170 høy, 55-60 kg, stram og deilig rumpe, flat mage, kvinnelige former, feminint ansikt, langt hår, veltrent, fine øyne, liten nese og fyldige lepper ( sugelepper ;-))

Personlighet:

Snill, omtenksom, morsom, smart, kunnskapsrik, tøff, reiseglad og impulsiv

Det var det. Da har jeg akkurat beskrevet drømmedama, Mao noe som IKKE eksisterer. Men det er lov å drømme :)

Da bør du selv være ganske så hot og lekker...

Og husk: selv om dama har fine lepper er det ikke sikkert hun liker å suge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå :lur: Dette er noe jeg har brukt mye tenketid på, og her kommer listen *tadda*:

Utseende: Høyere enn meg, men helst være mellom 180-185 cm.. Helst mørkt hår, gjerne blå øyne. Være kjekk-men ikke noen fløtepus! Må være en "mannemann" som er litt røff i kantene. Tredagers-skjegg er ikke noe å forakte. :lur:

Må ta vare på kroppen sin, men trenger ikke å se ut som en boler av den grunn.

Jobb/utdannelse: Ha en jobb han trives i, helst ikke student fremdeles. Er igrunn ikke nøye for meg hva han jobber med eller hvor mye han tjener, men det er nøye for meg at han trives med det han gjør og at han stortsett gleder seg til å gå på jobb.

Personlighet: Ha god humor som stemmer overens med min, må være empatisk og omsorgsfull, reflektert,ha selvinnsikt og selvironi. Han MÅ være 210% til å stole på,MÅ være åpen og ærlig mot meg.Han bør være trygg på seg selv og sine kvaliteter. Han bør være utadvendt,ha gode sosiale "antenner",være hyggelig og snill. Sist men kanskje ikke minst- kosete og leken :lur:

Interesser: Helst friluftsinteressert, gjerne jakt,fiske osv. Gjerne være intr i fotball-men ikke ødelegge hele sin egen og ikke minst MIN dag om favorittlaget taper. Jeg liker fotball og har et favorittlag i mitt hjerte, men bruker cirka en halvtime på å furte før jeg er over det. Så han skal få et kvarter på seg :ler:

btw, bør han være over den værste ut-å-drikke-seg-sanseløs-hver-bidige-helg perioden.

Tilleggsbonus: At han ikke røyker,kan godt bruke snus da :P Er han i tillegg litt småbeskyttende overfor meg (type; hun der er min og kun min) er det bare moro, bare han ikke overvåker ALT jeg gjør.

Det var da ikke så mange krav? var det vel? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå hadde jeg forventet lange diskusjoner om hvordan lage de deiligste croissanter til Gus.

Vel, vel.

Det betyr jo bare at ingen damer anser seg som vakre og glade nok her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...