Gjest Eurodice Skrevet 2. oktober 2008 #21 Skrevet 2. oktober 2008 Arv spiller en viktig rolle om man får hengpupper eller ikke. Med alder og graviditet, vektap o.l. vil de fleste pupper bli litt slappere. noen mer enn andre. Jeg har arvet min mors, som dessverre henger og slenger. Lite kult i en alder av 21.... fy faen av og til er livet urettferdig! Godt for din mor at hun ikke har hengepupper å slite med da, ettersom du har arvet dem.
Skylines Skrevet 3. oktober 2008 #22 Skrevet 3. oktober 2008 Hm. Man ser jo damene spm lever primitivt (urbefolkninger o.l), de har jo alltid hengepupper.
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2008 #23 Skrevet 3. oktober 2008 Godt for din mor at hun ikke har hengepupper å slite med da, ettersom du har arvet dem. Hun snakker faktsik korrekt. Man sier at man har arvet noe. Det går an å arve et gen. Arving er ikke ensbetydende med at den personen man arvet det fra, ikke har "arvegodset" lenger. BH støtter opp puppene ja. Uten BH tror jeg nok at det vil gå mye fortere før man får hengepupper. Det er forsåvidt noe jeg har merket på både bilder og dokumentarer fra stammer eller folkeslag i foreksempel Afrika, at kvinnene som ikke har BH på seg eller noe annet som støtter opp, får hengepupper i svært tidlig alder. Med unntak av de som har veldig små pupper. De med store pupper får selvfølgelig lettere hengepupper. Sånn generelt i alle fall.
Gjest ** Skrevet 3. oktober 2008 #24 Skrevet 3. oktober 2008 Hm. Man ser jo damene spm lever primitivt (urbefolkninger o.l), de har jo alltid hengepupper. De tenkte jeg også på. Og i tillegg alle hippie-damene rundt meg når jeg vokste opp. De sa man ikke fikk hengepupper av å gå uten bh, men hadde det alle sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå