Gå til innhold

Hengepupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det som sies? At man får hengepupper av å bruke BH eller av å ikke bruke BH?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Vetche, holder meg til å bruke bh uansett hva de sier. Ekkelt å gå uten til daglig.

Skrevet

Har ikke akkurat lyst til å gå uten bh i offentlighet, men deilig å gå uten når man er hjemme! Ingen som vet?

Skrevet

Er det ikke slik at man får det visst man ikke begynner med bh når man får pupper? :klø:

Forressten så har jeg ingen anelse :)

Skrevet

Tja, har alltid pleid å gå uten BH og puppene var like faste og fine hele tiden.

De siste to årene har jeg brukt bh, mye pga ryggen, og nå henger de bare mer og mer :P

Tror kanskje det har noe med alderen å gjøre da :)

Skrevet

Jeg brukte ikke bh når jeg begynte å få de,og de "vokste" uten støtte,og når jeg begynte å bruke bh brukte jeg ikke så støttende bh i begynnelsen.Så det er kanskje derfor jeg har "hengepupper" i en alder av 23,men vet jo ikke er jo ikke sikkert det er derfor...

Skrevet

Bruk bh for å utsette hengepupper. Men bh'er som har overdrevet push-up kan visstnok strekke huden så mye at de også fremskynder prosessen.

Skrevet

Bh kan utsette det litt ja, fordi tyngdekraften ikke tar helt over. Bhen støtter jo brystene, så de ikke henger nedover, men det har nok ikke så forferdelig mye å si.

Det som er viktig derimot er å bruke skikkelig bh når man driver med trening som løping og jogging.

Skrevet
Hva er det som sies? At man får hengepupper av å bruke BH eller av å ikke bruke BH?

Man får nok hengepupper uansett etterhvert..

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Man får nok hengepupper uansett etterhvert..

Jupp! Synd, men sant! Men etterhvert som man blir eldre så betyr vel gjerne ikke puppene så mye uansett.

Skrevet
Jupp! Synd, men sant! Men etterhvert som man blir eldre så betyr vel gjerne ikke puppene så mye uansett.

ikke det?! jeg er 36, og mer opptatt av puppene enn noen gang. sikkert fordi de har begynt å henge og blitt litt slappe. :( snufs.

Skrevet

Tyngdekraft og svangerskapshormoner trekker brystene i sørlig retning. Noe må vi bare lære oss å leve med. Og nå når verdensøkonomien går i dass så har vi ikke så mange penger å bruke for å få disse fettposene våre tilbake til tenåringsstadiet heller...;)

Gjest Mea Culpa
Skrevet
ikke det?! jeg er 36, og mer opptatt av puppene enn noen gang. sikkert fordi de har begynt å henge og blitt litt slappe. :( snufs.

Nå mente jeg en god del eldre enn det da. ;)

Skrevet

Tror ikke det har noe særlig å si i det hele tatt, ikke for henging ihvertfall. (men vet bl.a. at man kan få skikkelige skader om man ikke bruket en god sprts-BH)

Tror det er mer genetisk, noen henger så fort de får pupper, andre ikke når de er 70. Svangerskap/ammingpåvirker noen, men ikke alle... Merkelig så hjelpesløs man skulle være da? ;)

Skrevet

Jeg tror det kommer mer an på hvor mye aktivitet man er i. Om jeg ikke hadde brukt treningsbh på løpetur, så hadde de nok fått heng mye raskere. Dersom man strekker huden (som man gjør uten beskyttelse når man er i aktivitet eller støtter opp for mye med push-up), får man fortere hengepupper :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg tror det kommer mer an på hvor mye aktivitet man er i. Om jeg ikke hadde brukt treningsbh på løpetur, så hadde de nok fått heng mye raskere. Dersom man strekker huden (som man gjør uten beskyttelse når man er i aktivitet eller støtter opp for mye med push-up), får man fortere hengepupper :)

Hei, det holder bare man står oppreist altså.

Selvfølgelig er det enda viktigere når man hopper opp og ned, men hvis man bruker bh i hverdagen, er det jo også med på å motvirke hengepupper.

Skrevet

Jeg har nesten alltid hatt hengepupper. Tok brystløft for noen år tilbake. Da fikk jeg beskjed om å bruke sportsbh så ofte jeg kunne for at brystene ikke skulle sige ned igjen slik jeg forsto.

Gjest Gjest_Dagros_*
Skrevet

Arv spiller en viktig rolle om man får hengpupper eller ikke.

Med alder og graviditet, vektap o.l. vil de fleste pupper bli litt slappere. noen mer enn andre.

Jeg har arvet min mors, som dessverre henger og slenger. Lite kult i en alder av 21.... fy faen av og til er livet urettferdig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...