Gå til innhold

Vasker du hendene hver gang du har vært på toalettet?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er en selvfølgelighet for oppegående, siviliserte mennesker.

Jeg frekventerer hovedsaklig :blunke: , herre-do'er, og der er faen meg tilstanden ille i forhold til dette. Jeg vil påstå at et fåtall menn tar turen innom servanten etter dobesøk. Dette til tross for at vi må jo grave fram utstyret, og holde i det..., selv om det bare er bimmelibim...

...en gang på et utested, så kunne jeg ikke dy meg, og sa til en som var i ferd med å forsvinne ut døra: "Hei, du glemte å vaske henda!"

Hold kjeft, din tulling, var svaret... :ler:

Senere på kvelden, hvor han var i ferd med å få skikkelig damedrag, var lysten stor til å gå bort å fortelle henne at han fyren der, vasker ikke henda etter at han har vært på do... :ler:

Jeg avstod fra det.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart jeg gjør! Trodde virkelig det var en selvfølge for voksne mennesker. Synes det er litt ekkelt når jeg vet om folk som ikke vasker hendene, spesielt dersom de skal lage mat. En merker jo at folk ikke vasker hendene dersom de kommer ut av toalettet etter kort tid, eller like etterå ha dratt i snora. Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vasker alltid hendene.

Har også den oppfatningen at dette slurves det mye mer med hos det mannlige kjønn. Så jeg strever febrilsk med å lære min egen gutt det, ikke alltid like lett når maen mener det ikke er så nøye.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør jeg!!!!

Klarer ikke tanken på å gå ut av toalettet uten å ha vasket fingrene. Det er uhygenisk.

Å etter å ha jobbet noen år på sykehjem, har jeg innarbeidet en håndvaskrutine, så nå er det nesten for mye av det gode... :roll:

Ikke pent med såre og ru hender. Så ikke bare vasker jeg meg, men bruker håndkrem også.

Om man innarbeider det som en rutine, er det ingen pes å bruke det minuttet ekstra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere den Seinfeld-episoden der Jerry er ute med kjæresten på hennes fars (Poppys) restaurant?

Faren vasker ikke hendene etter å ha vært på do, men går rett over til å kna sammen deigen som skal bli til "noe spesielt godt" for dem.

Skjønner godt at Jerry ikke klarte å få ned en bit.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vasker ALLTID hendene etter dobesøk ja!

Dersom jeg er ute og det ikke er såpe, så ER det gjerne mer igjen på herredoen!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Selvsagt vasker jeg ALLTID hendene etter dobesøk! uansett hvor flink man er med intimhygiene...det finnes INGEN unnskyldning for ikke å rengjøre hendene etter toalettbesøk! fysjameg!

Blir rett og slett kvalm av å se at noen sluntrer unna med slikt! så unødvendig! hvor travelt kan man ha det da egentlig? det tar ikke lange tiden å såpe inn hendene og skylle av dem igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA ! Vasker alltid hendene etter å ha vært på toalettet, ekkelt å tenke på at ikke alle gjør det :o Og selvfølgelig før kontakt med mat o.l osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Ja - jeg vasker ALLTID hendene etter dobesøk! Uten unntak!

..med mindre jeg er på biltur og vi må stoppe ved vegen for å gå på do i buskene.. Men som oftest har vi i det minste våtservietter i bilen, så det blir omtrent det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vasker ALLTID hendene når jeg har vært på do. Det er en vane og jeg tror ikke at jeg klarer å la vær.... Nei ÆSJ!

Vasker hendene ganske regelmessig ellers også. Liker ikke å føle meg skitten der. (For de som lurer, så har jeg ingen tvangstanker altså........ :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...