Gå til innhold

Vasker du hendene hver gang du har vært på toalettet?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o Går det virkelig an å la være?? Jeg vasker meg alltid etter dobesøk, og svært ofte ellers også ( i forb. med matlaging osv) Men det er ganske skremmende at så mange faktisk ikke vasker henda etter å ha vært på do :-? Ekkelt!! De smitter jo basseluskene sine på oss! Usj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Vasker hendene både før og etter do-besøk. Det forundrer meg egentlig litt at ikke flere gjør det - man velger altså å behandle "junior" med urene hender, og så vasker man seg etterpå som om man har pisset på dem.

Tar det helt knuse med ro mht kraner og dørhåndtak. Det er mer aggresive bakterier i lommeboken din fra alle pengene enn det greier være på de fleste toalett-aplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Máire

- vil bare her tilføye at jeg vasker hendene etter å ha håndtert penger også :) STOR bakteriekilde..... Dere kan tro jeg ble rimelig skitten på hendene etter en arbeidsdag i kassa på super`n.....

Vasket hendene rimelig ofte og spesielt før jeg tok meg i håret, ansikt eller spiste mat / pastiller e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg vasket hendene ofte da jeg jobba i kassa på en besninstasjon ja, grunnet nettopp dette mde penger. (Vi hadde til og med en fuktighetskrem bak kassa slik at vi ikke skulle bli tørre på fingrene) Vi vaska fingrene før og etter vi laga til mat, grundig selvsagt, selv om pølsene skulle svis på grillen i lang tid uansett, og fordi vi tok i penger, fordi vi skiftet vindusvisker og lyspærer også da...

Synes det er en selvfølge å vaske fingrene ofte, det gjør jeg, men jeg synes det er en anelse "overhysterisk" fra enkelte.

Jeg bruker ringer og har lange negler (men renser under neglene daglig) og vet at det er masse bakterier rundt meg. Jeg føler ikke at "håret blir skittent" dersom jeg ikke vasker fingrene mellom dusj og dobesøk, og er istand til å vaske kroppen min i dusjen uten 15 ulike vaskekluter.

Renslighet er en selvfølge, men innen rimelighetens grenser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...