Gjest Donna Skrevet 9. juni 2003 #1 Del Skrevet 9. juni 2003 Noen som har prøvd slike selvbrunigsservietter? Erfaringer? Og hva med andre selvbruningsprodukter - hvem er enklest å bruke og får naturlig resultat? Forresten - HVA er det som gjør at man får farge? er det som en slags maling - at man smører fargen på huden - og er dette bra for huden? Venter spent på svar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2003 #2 Del Skrevet 9. juni 2003 Gjør et søk så finner du fremgangsmåte og anbefalinger. Peeling, fuktighetskrem under, merker osv. Mitt starttips til deg er å kjøpe en krem som har farge ( de fleste selvbruningskremer er hvite når du smører dem på, men det finnes også brune. ) da er det mye lettere å få det jevnt. Selvbruningskremen får huden til å produsere brunfarge, det er ikke funnet at dette skader huden på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. juni 2003 #3 Del Skrevet 10. juni 2003 Er tilhenger av selvbruning jeg ! Mindre skadelig enn å ligge timesvis i solen med babyolje ! :D Du bør peele før du smører på. Visste ikke at det fantes servietter jeg. *Løper og kjøper* Det hørtes lettvindt ut. Og som Mie sa, det er lurt å kjøpe med farge. Gir deg beskjed når jeg har fått kjøpt servietter jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. juni 2003 #4 Del Skrevet 10. juni 2003 løp og kjøp !!!!! heheh *Venter i spenning ....et lite skritt nærmere å bli brun* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 10. juni 2003 #5 Del Skrevet 10. juni 2003 Liker ikke serviettene, syns de er klinete og vanskelige å få til og bli pent. De er liksom full av farge til og begynne med, men ettersom man bruker de, forsvinner mer av fargen og resultatet blir svakere. Selv er jeg en fan av san tropez air brush tan som jeg får gjort i salong. Men skal jeg gjøre det selv,(noe jeg sjelden har tålmodighet til...) bruker jeg sublime bronze self tanning gel fra L'oreal paris plenitude. Fake tan er veldig individuelt og det er ofte at man må forsøke flere før man finner en man blir fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå