Gå til innhold

Jeg tror jeg har funnet drømmekjolen

Gjest Kari

Anbefalte innlegg

Gjest Tabby

Ja jeg tror det. Har falt så pladask for denne kjolen. Hva synes dere? Det er jo slep på den da, hadde ikke egentlig tenkt å ha det, men når man faller slik for en kjole som jeg har gjort er det jo greit nok da :ler: Har ikke tenkt å ha slør, ikke håret som på bildet heller, men allikevel helt enkel. Det er liksom så meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Máire

Oi!

Den var kjempeflott!

Gleder meg til jeg skal stå brud engang :)

Skal du prøve den i nærmeste framtid ? Blir sikkert spennende.

Lykke til og gratulerer med flott valg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Máire, jeg får nok ikke prøvd den tror jeg :( Hvis ikke jeg finner noen som selger/leier ut Bonny kjoler. Men en som kjøper fra Bonny for bruder kunne skaffe meg den for 5700 nå, men siden jeg skal ha den først om halvannet år så kunne det hende den til og med hadde gått ned i pris innen jeg bestiller den. Synes uansett ikke prisen var så gal for en kjole man kjøper.

Bente4, kjolen din var nyyyydelig. Skulle gjerne hatt en kjole med bare armer jeg også, men siden jeg gifter meg på nyttårsaften så blir det nok litt kaldt.

Har lett kjempelenge etter en kjole med lange armer som varmer litt og likevel er flott, enkel og meg. Og nå har jeg funnet den. Tror nok jeg tar sjansen på å kjøpe den og så heller legge ut eller ta inn. Det gikk å ta ut hele 7,5 cm så da holder det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var vidunderlig, og jeg syns det er kjempelekkert med slep jeg da :D

Jeg hadde også funnet drømmekjolen, men etter å ha bestillt og betalt den, fikk jeg beskjed om at akkurat DEN hadde gått ut av produksjon - SNUFS - dermed måtte jeg velge en annen, men det blir selvfølgelig en nedtur da du har funnet det du EGENTLIG vil ha! Jeg får prøve å tenke på det positive - jeg får gifte meg med den jeg elsker :D Den kjolen du har funnet, syns i hvert fall jeg var en drømmekjole, du kommer helt sikkert til å bli flott i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knall fin kjole Ca. ! :P

I den kommer du til å bli en nydelig og varm nyttårsbrud !

Selv har jeg bestilt mønsteret til kjolen min i dag. Så da kan jeg begynne å sy allerede nå i sommer, trenger god tid, sy brudekjole er ikke noe jeg gjør til daglig :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var vidunderlig, og jeg syns det er kjempelekkert med slep jeg da :D

Jeg hadde også funnet drømmekjolen, men etter å ha bestillt og betalt den, fikk jeg beskjed om at akkurat DEN hadde gått ut av produksjon - SNUFS - dermed måtte jeg velge en annen, men det blir selvfølgelig en nedtur da du har funnet det du EGENTLIG vil ha! Jeg får prøve å tenke på det positive - jeg får gifte meg med den jeg elsker :D Den kjolen du har funnet, syns i hvert fall jeg var en drømmekjole, du kommer helt sikkert til å bli flott i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger! :D Moro å høre at andre likte kjolen også.

Mikkelbrud, håper du finner en kjole til som er virkelig deg! Lykke til i jakten. Kjolen jeg har valgt er fra http://www.bonny.com Masse stilige kjoler der da!

Vimsevips, lykke til med å sy din egen kjole. Det hadde jeg lyst til også, men jeg har aldri sydd noen kjole før så jeg turte ikke la denne viktige kjolen være den første jeg prøvde meg på. Får vi se noe bilde av hvordan kjole du skal sy eller? ;) Nyskjerrig vet du...

Minniepus, jeg har sett noen kjolemønster i sybutikker. Gå i de som selger symaskiner og forhør deg om hva de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...