Visiter Skrevet 29. september 2008 #21 Del Skrevet 29. september 2008 Alt riktig. App, app, app ... Mye av dette har da ikke stort med norskfaget å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 30. september 2008 #22 Del Skrevet 30. september 2008 Alt riktig. App, app, app ... Mye av dette har da ikke stort med norskfaget å gjøre. Jeg er akuratt ferdig med videregående og det med dialekter var det vi jobbet med i det siste halve året, så mye at det har faktisk med norskfagpensumet å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfri Skrevet 30. september 2008 #23 Del Skrevet 30. september 2008 jeg gikk ut av videregående på midten av nittitallet, og dialekter var så absolutt en del av pensum da også. kunne risikere å få dialektspørsmål på muntlig eksamen. jeg fikk 12 riktige - men innrømmer glatt at et par tre var flaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. september 2008 #24 Del Skrevet 30. september 2008 12 av 12 på meg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 30. september 2008 #25 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg gikk nettopp ut av VGS, og vi hadde også om dialekter. Men vi fikk absolutt ingen slike spørsmål på eksamen som var formulert slik som det eksemplet jeg ga på forrige side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 6. oktober 2008 #26 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du fikk 10 rette av 12 mulige, 5. Dette klarte du bra! Ikke helt perfekt, men du kan absolutt være stolt av deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #27 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fikk 12 av 12 - hurra - men jeg må innrømme at jeg hadde flaks på "Eidsvollmennene" da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå